Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

F650

Sokáig azt gondoltam,hogy egy idő után megszokom az öreg kawa súlyát,de rá kellett jönnöm,hogy túl nagy falat számomra. Bár a legutóbbi gurulás alkalmával már egész jól ment a motorozás,de ahogy le kellett mennem a betonútról,rögtön jött a szenvedés. És továbbra sem bírom betolni a garázsba egyedül! Ami ugyebár elég gáz!
Már egy pár hónapja nézelődtem,ugyan mi is legyen ezután. Minden barát,ismerős szinte biztos volt benne,hogy choppert fogok választani,mert-hát "Az a te stílusod,vagy nem!?"Közben az egyik barátunk árult egy kis 400-as virgácsot. Bármikor áttolhattuk volna,hiszen kb.200 méterre laknak tőlünk. Szép kis motor. Éppen ma kaptam a hírt ,hogy sikerült eladni. Örülök,hogy éppen egy CSAM-os vette meg,akiről a napokban olvashattam.
Böngésztem,nézelődtem többféle típusról olvastam teszteket,és arra jutottam,hogy ha kirándulni is akarok vele -márpedig a mi csapatunk sokat kirándul-,akkor nem lesz jó egyik sem.
Még a párom is lelkesen nézegette nekem az 535-ös virgácsokat amikor az orra alá dugtam az okostelómat : "Ezt akarom!" Kicsit furán nézett,mert a képen egy hófehér BMW F650-et látott.Láttam rajta,hogy azt hiszi,nem gondolom komolyan. De másnap felhívtam a tulajt. Ausztriából behozott,női tulajtól,leültetve. Rögtön riasztottam a Pesti barátainkat,hogy menjenek el ,nézzék meg. Csak akkor autózzunk oda-vissza 320 km-t ha érdemes.
Szombaton megnézték,és beindult a "gépezet". Véleményt kértem a csapatbéli BMW-sektől,telefonálgattam. Végül-is úgy döntöttünk,hogy másnap elmegyünk érte. Felhívtam a csapatból Lökött Toll barátunkat,és megkértem,jöjjön el megnézni,mégiscsak szakember!:indian:
Na aztán itt kezdődött a keveredés! Ahogy letettem a telefont,negyed órán belül küldte a linket: Ez sokkal jobb! Ugyanaz az évjárat,ugyanaz a típus,de felszerelve túradobozokkal,bukócsővel, áprilisig műszakival, és a képek alapján sokkal jobb állapotban és még egy kicsit olcsóbb is!
KB éjfélig tanakodtunk a párommal,hogy mi legyen! Az egyik Sárváron,a másik Budapesten. Reggel merre induljunk? Az utánfutó és az autó indulásra kész,Iratok és a pénz bekészítve,és nem tudtuk,hogy mi legyen,mert-hát azért Bajáról másfelé kell indulni Sárvárra,és másfelé Pestre. Végül a piros mellett döntöttünk. Ilyen hirtelen,még nem választottam motort.
Reggel az indulásnál közöltük Tollékkal" Nem Pestre megyünk! Egy kicsit hosszabb lesz az út!" reggel 7-től délután 5-ig autóztunk ,de megérte! Persze este ünneplés ezerrel! :hura:
A motor nagyon rendben van.,csak egyenlőre a lábam nem ér le,de ez is meg lesz oldva,mert a BajaTeam nem ismer lehetetlent!:D:DCsatolás megtekintése 16069 Csatolás megtekintése 16070
  • Like
Reactions: 4 emberek

Hozzászólások

Nagyon jó kis motor.
Amúgy amondó vagyok, hogy aki épített motoron edződött, az nagyon jól ki tudja később választani, hogy mit szeretne helyette. :) Meg azt is, hogy mit nem. Én pl. építettet soha többet.
 
Gyári Heri? :nemnem:;)
Bár, a Tied már elég egyedi így is, nem tudom, nem-e az építettség 6áresete...
Kedves Old Lady, nagyon sok balesetmentes kilométert az Új Vassal! Ültessétek jó alaposan le!:csam:
Bár, aszongyák a Virgács csak kinézetre chopper, az üléspozíció kifejezetten túrás (én is ezt tapasznyaltam) nekem az egyik álomgépem (a nagyonfeltételes). A bakancslistámon még van egy 535-ös...
 
Én is szerettem volna egy Virgácsot, egészen addig amíg nem motoroztam egy túraendúróval! :D
Max 3-4 centit szabad ültetni,mert különben a menetstabilitás rovására megy. Bár nem tudom, hogy mit jelent az, hogy jó alaposan!?
 
@Vidék , az enyém nem épített, szinte semmi. Hátul van kb. 3 cm ültetés és ennyi. Meg az extrák: szélvédő, ülés, markolat, duda... motorponyva. :D
 
V
... inkább egy gyári Harley, mint egy vezethetetlenre átépített... :D:D:D

Sok szép km-t az F-fel, hálás jószág lesz :)
 
Az alapos ültetést úgy gondoltam, hogy biztonságosan, NE LÁBUJJHEGYEN érjen le a lábad, lehetőleg ne csak ott, ahol tükörsima vízszintes a flaszter. Hogy ehhez mennyi kell, azt le kell mérni. Rövidebb hátsó rugóstag, rövidített első telórugó stb., a vezethetőség miatt az a lényeg, hogy az elején és a hátulján kb. egyformát ültessetek, akkor marad kb. ugyanaz az utánfutás. Esetleg a rövidebb hátsó rugóstag mellé egy kisebb átmérőjű első kerék. Ízlés, pénztárca és anyagi, műszaki lehetőség kérdése. De egy a fő: a BIZTONSÁG!:csam:

Mondjuk ha lenne saját Virgácsom, a kormányfelfogatót megfordítanám, mert jó magas vagyok, közel lenne a kormány. Nemrég titokban vettem egy 125-ös Sport CZ-t, ha a végére érek a dolgaimnak és nem lesz, aki beleugasson, egy szép, vágásmentes chopper lesz belőle, 175-ös aluhengerrel, generátorral, elektronikus gyújtással, csepptankkal, magas kormánnyal, ultra tuning dolgokkal. Majd írok róla, egyelőre VerSzimót kéne megbízhatóra kalapálni és eladni, hogy befejezhessem a Simsonomat meg a Babetta chopperemet... van meló, nem unatkozok...

_bq_, egyetértek, sokan a látvány oltárán feláldozzák a használhatóságot. Az én eddigi építéseim nem ilyenek voltak. Ez a Piroska, a Babetta nemtom milyen lesz, ultra ültetés hátul, 15 cm villatoldás elöl... húbammeg kategória... majd küldök képet!:ciao:
 
Amúgy egy choppert is lehet nagyon túraalkalmasra csinálni. Anno Banditáról úgy szálltam le, hogy ki akartam egészíteni a 400 km-t ezerre, annyira kényelmes volt... és chopper... Igaz, hogy egy 250-es Jawából készült, így könnyű volt és alacsony is egyben. A 250-es Sport CZ blokkal még megfelelő erő is volt benne. Jó kis vas volt. Kár, hogy olyan véget ért, amilyet.:(
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
BenkóÉva
Olvasás
1,968
Hozzászólások
20
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

BenkóÉva további bejegyzései

  • Biztonág és tudás
    Jó ideje nem írtam blogot. Na nem az érdektelenség miatt, csak úgy...
  • Zsongorkő
    Kedvesem,már két éve tervezgette,hogy elmegyünk a Zsongorkőhöz. Május...
  • Most itt tartunk.
    Megvolt a motor avató buli ( elég jól sikerült) Eljött az ideje, hogy...
  • Máré vára
    A hétvégén úgy döntöttünk, hogy gurulunk még egyet amíg az időjárás...

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére