Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Ez már azért megér egy blogot, nem?

Voltaképp miért is ne? A változatosság kedvéért természetesen megint motorozásról lesz szó:)
Hétfő hajnal, a többször is eltolt eredetiségvizsga napja, előző nap Wolfie kapott egy kis törődést Csacska Zurától, úgyhogy elméletileg ha pöccre nem is, mert az aksi lemerült, de mindenesetre egy kisebb tolásra már indulnia kell.

Csak azzal nem számolt senki, hogy hétfő reggel igazából péntek tizenharmadika van. Én eleve úgy ébredtem, mint akit megvertek, fájt mindenem, nem forgott oldalra a fejem, a szemem ki akart ugrani a helyéből, minden kiesett a kezemből, és lefelé menet a bukósisakot is odacsapkodtam kicsit a vasajtónak. Kétszer mentem vissza a lakásba, amikor ráébredtem, hogy ezt-azt otthon felejtettem, és elnézve (meg hallgatva) hűséges kísérőmet, a SzomszédMotorosSrácot, ő sem volt sokkal jobb állapotban. Meg is egyeztünk, hogy ebből sok jó már nem fog kisülni, ezért csak nagyon lassan és óvatosan fogunk ma motorozni. Alighanem ezt a Wolfie is így gondolta, merthogy a tolás sem segített rajta, azt sem mondta, hogy hörr, de a benzint már vígan csorgatta végig az udvaron. Bevallom őszintén, negyed órányi szerencsétlenkedés után az én türelmem is elszállt, úgyhogy közöltem vele: ha nem indul el, akkor már csak egy helyre megyek vele, és az a legközelebbi szeméttelep lesz, ahol jó esetben alkatrésznek, rossz esetben pedig fémforgácsnak fogom eladni. Értett is a szóból: öt percen belül vígan pöfögött, gond nélkül el is jutottunk az eredetiségvizsgálatra, a félelmem is elpárolgott hamar (bár egy egészséges mértékű azért maradt belőle). Miután kimondták a boldogító „végeztünk”et, még kiszerencsétlenkedtem valahogy a garázsból (a pasi eleinte akart segíteni, de aztán úgy döntött, hogy inkább diszkréten röhög a sarokban, de a látványra a felesége is előkerült), el is indultunk, és mindössze három-négy utcasarokkal arrébb, a kereszteződés közepén fulladtam le. Már kezdtem volna a fémforgácstelepet emlegetni, de rögtön bocsánatot is kértem, mert kiderült, hogy _valaki_ megint elfelejtette kinyitni a benzincsapot. Remélem, előbb-utóbb megjegyzem:)
Ezután egy kicsit tekeregtünk még a környéken (igen, végre nyitott benzincsappal) eközben a következőket tanultam meg motorozási technikámról:

  • Kanyarügyben van még hova fejlődni, mert nem egészséges a kis ívhez mindkét érkező sávot felhasználni
  • Ám ha autó vagy más áll az egyik sávban, akkor rögtön elég nekem egy is (nem, akadály nélkül még nem megy a szűk kanyar)
  • Kipipálva néhány para: bogár a szemben (ezt még a múltkor), görcs a combban, nyomvályú, balkanyar a Gyömrői útra, miközben minden oldalról nagy, gonosz és ellenséges autók jönnek
  • Közlekedni és tájékozódni még most sem tudok egyszerre, és nem vagyok benne biztos, hogy ezt valaha meg fogom tanulni
  • A reflexeket még hozzá kéne tanulni a sebességhez, mert ötvennél még félek erősen
  • Meg kéne tanulni vészfékezni (úgy általában: fékezni és nem lassítani), hátha egyszer még szükség lesz rá
Viszont egyszer sem fulladtam le! (leszámítva azt a benzincsap-dolgot)

[FONT=&quot]Na, biztos, hogy el mertek vinni engem a Pilisbe? [/FONT]

Hozzászólások

Simán! :D Hajrá birge! :) Már fejlődsz, magadtól rájöttél, hogy ki kell nyissad a benzincsapot :D És ugyehogyazugye meg lehet velük dumálni a dolgot? Simán működik a roncstelep emlegetése! :D

Jah, és igen, kénytelen leszel jönni, mert a fejlődéshez csak a gyakorláson keresztül vezet az út!
 
Szombat reggel megszavazzuk, jöhetsz-e, vagy haazindítunk az egyenesen:D
Ha nagy, gonosz autókat látsz mindenhol, ez fokozott figyelemre sarkall, vagyis a túlélésed záloga, csak így tovább!

Vészfékezés ügyen javaslom fogj egy tele 1,5 literes vizesüveget, meg a szomszéd srác kezét, menjetek el a hétvégén egy üzemhez/nagykerhez/áruházhoz vezető bekötő útra, ahol húsvétkor a madár se jár, és ott gyakorolj, előbb a hátsó fékkel, aztán az elsővel, aztán mindkettővel, hogy megérezd, hogy vannak Wolfi határai. Meg a tieid.;)
Egyébként meg: ismered azokat a feliratot csíkra nyomó kis kütyüket ugye? Talán nagy segítség lenne, ha egy "benzincsap" mintázatút diszkréten elhelyeznél az indítókulcs környékén.:love:
 
Hajrá birge!:hura:
Elárulom, én soha nem nyúlok a benzincsaphoz, csak ha tartalékra kell rakni.
 
V
Csibi;bt19567 írta:
Hajrá birge!:hura:
Elárulom, én soha nem nyúlok a benzincsaphoz, csak ha tartalékra kell rakni.

Az is működik, de csak akkor, ha vákuumos csap van a motoron. Amúgy célszerű elzárni, különben túlfolyhat a karbi, és az még nagyobb szívás, mint zárva felejteni:) Hozzáteszem, csodálkozok, hogy a Wolfon nem ilyen van, hanem hagyományos, elzárós...
 
Tudom ám mi kell a Wolfinak, egy kis Nagykátai levegő :D Ott mindnek megjön az esze egy-két hét szanatóriumtól ;)
 
Semmi gond Birge, lesz itt még vészleállító gomb és tárcsazár is! Szerinted nekünk minden simán indult???
Nekem egy reggeli elindulás kb fél óra, míg felpókolok, becuccolok, felkendőzök és beállítok. Mikor mindent becsatolok akkor rájövök, hogy lakáskulcs, mobil, váltókesztyű kint maradt, viszont a pénztárcámat jó mélyre pakoltam, holott tankolnom kell rögtön az első kútnál.
Tehát fejet fel, mellet ki, hasat be és indulás.......:csam:
 
Mamóca;bt19583 írta:
Semmi gond Birge, lesz itt még vészleállító gomb és tárcsazár is! Szerinted nekünk minden simán indult???
Nekem egy reggeli elindulás kb fél óra, míg felpókolok, becuccolok, felkendőzök és beállítok. Mikor mindent becsatolok akkor rájövök, hogy lakáskulcs, mobil, váltókesztyű kint maradt, viszont a pénztárcámat jó mélyre pakoltam, holott tankolnom kell rögtön az első kútnál.
Tehát fejet fel, mellet ki, hasat be és indulás.......:csam:

Á, a vészleállítót direkt nem használom:)
 
Én se mióta azzal volt nyűgje, már csak babonából se :D Én pl szombaton is már épp ültem rá a motorra, mikor beugrik, hogy tárcsazár :heureka: Szóval megmentettem magam egy eséstől :D
 
birge;bt19562 írta:
Az még mindig jobb, mint nemtávirat ötlete, aki szőke hajfestéket javasolt...
"A szőkeség belülről fakad." Na nemszőkézni, fog az menni, senki se tanúta a anyja pocijába! És nyugodtan mennyé ee a csajokka a Pilisbe! Készűjjé fő, hogy eleinte a nagy táv igen nehéz lessz, de hozzá köll edződni.

Gyakorlati tanács: ha egy kétütemű a negyedik nyitottbenzincsapos-szivatóráhuzós-gáznemráhuzós indítózásra nem indul, akkó sikerűt teleszivatnod a vasat! Csap zár, szivató visszatol, Retekgáz, és lassan ee foggya kapni. Ha elindút, füstűni fog mind állat, nem akargya fővenni a fordulatot, de csak húzzad neki, és amikó főpörög, akkó szabad csak kinyitni a csapot! Ha így tolásra se indul, akkó gyertya ki, és a többit HÁZI FELADAT ELÓVASNI ABBA AMIT KŰDDTEM!:love:
 
Mamóca;bt19583 írta:
Semmi gond Birge, lesz itt még vészleállító gomb és tárcsazár is! Szerinted nekünk minden simán indult???
Nekem egy reggeli elindulás kb fél óra, míg felpókolok, becuccolok, felkendőzök és beállítok. Mikor mindent becsatolok akkor rájövök, hogy lakáskulcs, mobil, váltókesztyű kint maradt, viszont a pénztárcámat jó mélyre pakoltam, holott tankolnom kell rögtön az első kútnál.
Tehát fejet fel, mellet ki, hasat be és indulás.......:csam:
:jo:jo:love:
 
Babulu;bt19594 írta:
Én se mióta azzal volt nyűgje, már csak babonából se :D Én pl szombaton is már épp ültem rá a motorra, mikor beugrik, hogy tárcsazár :heureka: Szóval megmentettem magam egy eséstől :D
Babos Pisti barátom járt így eccer. Akkó motorozott 35 éve...
 
Hajrá birge ! Fog az menni ! Tudod, gyakorlás a tudás fatermörderje. ( Rossz hatással volt rám anyám Közmondásokban Bővelkedő Joli barátnője. )
 
birge, nincs apelláta, jön a Pilisbe veled a fatermödered is... vagy miacsudája,amiről Bonca beszélt. :)
holnap dógozó? mer akkó kapod a cuccost a sziklába! márha kell... (marha kell? azt is tudok vinni néhányat az irodából) :D
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
birge
Olvasás
565
Hozzászólások
50
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

birge további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére