Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

EMZ ETZ 250 (MuZ) avagy olcsóért is lehet örömmotorozni

Nos igazából nemakartam erről blokkot írni de a fecsegőbe nem fért ki a szöveg!
Az emzé meg lett bütykölve és nem is került sokba, konkrétan egy fillérbe sem illetve csak annyiba, hogy el kellett mennem az EMBER-hez aki ért hozzá! :D
Ki lett simítva a gyújtásgörbéje és be lett hangolva a karburátora a nyitott sport kipufogóhoz és már dadogás mentesen lehet vele karcolni a városban, kicsit meg lett járatva az első tárcsafék munkahengere is mert szorult de már tökéletes!
Köd elöttem 2T füst utánam! :cool:
Nemsokára amikor majd lesz kb 30 felesleges ezresem (mert csak ennyibe kerül a generál munkadíjjal együtt) bele lesz rakva könnyített dugatyú és a sport hengerfej és az elektronikus gyújtás a megszakítós helyett és akkor aztán ;)!
Talán még a kipufogót is kiégetjük egy házibuli alkalmával a tüzön! :D
Szóval mi úgy vagyunk vele a haverral (mind a kettönknek van otthon drága japán gépe)
, hogy egy emzé az mindig legyen a garázsban még!
Ezt amúgy hallottuk már herlis szájából is! :D
Lehet, hogy az emzének hagy kivánnivalót a futóműve de szerintem pont ezért élvezet vele menni!
Talán pont ezért nemszeretik azok akik finnyásak! :D
Szerintem emzével lehet igazán megtanulni motrozni és nekem (talán azért is mert szegény családból származom és még mindig szegénynek számítok) nem derogál visszaülni rá!
Konkrétan az sem érdekel ha a millás motoros inkább oda sem néz csak ne kelljen köszönnie mert úgyis körbe motorozom a sorok között és csak a hátamat látja azt se sokáig!
Nem attól lesz motoros valaki mert drága vagy nyugati illetve japán motorja van hanem attól amit a szívében érez a motorja iránt!
Sok ember váltogatja a motorját évente is akár mert kijött egy újjabb vagy azért mert az új motorral jobban lehet dicsekedni vagy csajozni/fijuzni!
De sokan vannak akik ragaszkodnak egy márkához és azon belül is egy típushoz mert azt szeretik, az nőtt a szívükhöz, azzal mentek át mindenféle kalandon, vannak közös emlékeik, stb!
Estem már ezzel az emzével is de csak télen és jégen! :D
Nemtörtént semmi, felkeltem, káromkodtam és mentem tovább, amikor esőben beázott a gyertya akkor is káromkodtam, amikor autópályán 140 km/h-nál megragadt a dugattyú akkor is káromkodtam!
De nem haragudtam meg az emzére mert tudtam, hogy nem az ő hibája volt!
Év elején igen csak anyagi gondjaim voltak amikből talán lassacskán kimászok és megfordult a fejemben, hogy eladom az emzét (nem :zp:-t) de csak olyannak akitől majd visszatudom venni ha helyre jön a költségvetés mert azért hiányozna az emzé mert voltak közös élményeink is!
Nem az számít, hogy milyen motorod van hanem, hogy szereted-e a motorod!
Nekem itthon (és máshol) szokták mondani amikor kelek útra motorral, hogy vigyázzak magamra, én erre mindig azt mondom, hogy nem magamra fogok vigyázni hanem a motromra!;)
  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

Olyan vagy mint az egyik barátunk. Neki csak a Trabant az autó, és a Riga meg a Simson a motor, bár most van egy 80as DT is neki. Volt egyszer, hogy elütötték a belvárosban a Rigával, aminek pont előtte fejezte be a festését, úgyhogy esés után addig ügyeskedett csúszás közben, amíg felé nem került a motor, nehogy megsérüljön a fényezése... :D
 
Tök mindegy milyen motorod van. Mi az MZ-vel pont ugyanolyan örömmel suhantunk,mint bármelyik géppel ami volt ill. van. Az egyszerűen nem szempont, hogy kinek tetszik vagy kinek nem, amivel járunk. Adja az ég, hogy valami mindig lehessen... Ennyi:)
 
Amikor vettem a Yamahát és szívtam vele egy csomót,visszasírtam az ETZ-m.Azóta is az egyik haver jár vele,és bejárta vele fél Európát.Imádtam az MZ-t és csak ajánlani tudom mindenkinek,aki kezdőmotort keres.
 
K***ára igazad van ZP!!!
Az EMZÉ a mindennapos közlekedésben tökéletesen használható, ezért vettem én is azt. ÚJRA. (A Jawámról ugyanez a jól használhatóság nem mondható el...)
Csináltam alá futóművet, féket, meg levittem 8-ról 4.5 literre a fogyasztást, mindez került cakkpakk vagy 3ezer pénzbe.
Olcsó motorozás? Igen, miért ne? Most épp Krakkóba készülök majd Nikivel (ezt a nevet kapta az EMZÉm).
Emellett ismerek embert akinek 2 éve megvan a gixxxer, de 50km-nél messzebbre még nem ment motorral. Na akkor ki is az igazi motoros???

Ja, és a tűzbe rakom a kipufogót és aztán az majd jól kiég magától, az nem nyerő, csak egy urbanlegend!!!
 
Zöld Piszok;bt13291 írta:
Ezt a városi legendát MI már alkalmaztuk egyszer! :D
Tőlünk származik a legenda! ;)
Nekem nem jött össze. A fő gond az, hogy az égéshez kell a ZOXIGÉN, vagyis hiába tüzelsz alá, nem tud normálisan elégni a belsejében a koksz ha nem cserélődik a levegő. Viszont a krómozásnak kampó lesz.
Ami bejött nekem:
1 kiput leszedni este
2 kb egy liter gázolajat beleönteni, jól összerázni, éjjelre állni hagyni
3 gázpalackos forrasztóval hátulról elkapni míg el nem kezd izzani benn a koksz, ekkor durván elkezd füstölni
4 forrasztólámpát elvenni, és hőlégfúvóval hátulról fúvatni, közben a kipu felizzik magától ahogy ég benn a koksz, a külsején az égés nyoma szépen halad előre
5 ha már nem füstöl akkor hőlégfúvó kikapcs, kiput hűlni hagyni
6 rongykoronggal kiput felpolírozni, és örülni hogy milyen fata lett a cucc
Ja és ehhez a kipuhoz újra kell majd karburálni valszeg a technikát, most én is azzal küzdök :)
 
Hát mi nem használunk krómozott csövet sem viszont egy nagyon kicsi elektromos pumpával szoktunk neki pluszlevegőt adni mesziről mert különben elolvad a pumpa! :D
 
:jo
Ez így van
A szív diktál a kerék forog :D
ui: sok sok élményem van ETZ-vel............... :cool:
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Zöld Piszok
Olvasás
1,037
Hozzászólások
24
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Zöld Piszok további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére