Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Első út - első ázás

Tegnap este azon tanakodtunk Senkivel, hogy ma ki kén nézni a nyugatiba és akkor ha már kész lesz a jogsim mehetnék én is a Zümivel. Aztán szépen esett ma az eső, arra jutottunk majd máskor. De aztán délutánra elállt, az utak is felszáradoztak és a jogsim is elkészült :) Uccu akkor hát menjünk :)

A Drágám szépen bemelegítette itt a garázsba a Zümit, de ki a garázsból már én jöttem vele, ezt is gyakorolni kell. Aztán irány a kút, guminyomás ellenőrzünk. Ez is megvolt, indulás!!! A Drágám 5 csomót kötött Senki lelkére, hogy úgy vigyázzon rám mint a szeme fényére, velem pedig megígértette, hogy jelezzem amint megérkeztem!

Első megálló, irány az Andretti. Szépen elindulunk, megyünk semmi gáz nincs. Megérkezünk egyben, nem akart egy autós se megölni minden szép. Egy kávé után indulás tovább a nyugatiba. Pirosnál motoros kolléga, Senki megkéri ésszel húzzon el mellettem, mert még tanuló fázisban vagyok, ez így is volt. Aztán a váci úton már jöttek az izgalmak a juj elfogy a sávom, akkor index és sávváltás! Igen ám kedves autós kolléga, de én ám ott jövök melletted. Senki rádudál, az visszahúzódik Csak 3-szor akartak megölni ilyen okból kifolyólag.

Sikeres megérkezés a nyugatiba, no de hogy álljunk fel?! Hát végül is felálltam az autós részre és Senki betolta nekem a gépet a placcra :D Ahogy kiértünk senki se volt még kinn, úgyhogy nem látták a nagy belépőm :( Vagy talán jobb is :D Később se lettünk túl sokan. Majd olyan fél 10 felé elkezdett nyöszörögni az eső, majd szépen szakadt is.

Mi bemenekültünk a törökbe kajálni, míg a motorok áznak :( Szegénykém, első útján máris elázott az új ülés :(

Amikor elállt irány haza. Szépen bemelegít, majd go. Már nem esett, de az út vizes volt, minek következtében a plexim jól összefröcskölődött. Egy darabig próbáltam törölgetni, de aztán feladtam és az egyik lámpánál felhajtottam. Ebből az lett, hogy a szemembe jött ez a párás, vizes cucc :(

No, de hazaértem, egyben, épségben, leparkoltam a Zümit a garázsba, egyedül, beöltözve, jól ki is izzadtam a nagy tologatásban!

Összességében nem ment rosszul, az első esős utam is megvolt, 1-2 félreváltástól eltekintve tök jó voltam :D

Egyéb észrevétel: Zümin az ürest eldugták :) Na jó meg lehet találni, de csak ha nem jár a motor. Remélem az olajcsere megoldja a problémát, mert ilyen rövid úton nem volt gáz, hogy minden pirosnál behúzott kuplunggal álltam, de hosszú távon nem hiszem, hogy bírni fogja a kezem, meg a motornak sem tsz jót!
A kis sor 4-es blokkja nagyon húz, ha akartam volna ott tudtam volna hagyni az autósokat indulásnál simán, de ott még nem tartunk :D Vizes úton, este nagyon szar menni, mert csúszik és látni sem lehet!

Folyt köv. szombaton a veresegyházi maciparkba, kis kitérővel ;)

Ezúton is köszönöm Senkinek, hogy fedezett hátulról ;)

:csam::csam::csam::csam::csam:
  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

:D Jó ilyeneket olvasni, el is képzeltem ahogy Senki óv és sasol ki honnan támad :) biztosan ügyes vagy, de azért majd saját szememmel is meggyőződöm róla szombaton:cool:
 
Én bringával kezdtem így!!!Azt már ott tartok,hogy tegnap állok a ház előtt és be szolok egy autós kollegának:héloka,miért dudálsz??/egy másik autós elindult.../Én nem bringával voltam.Csak álltam és beszóltam...Ez a nem semmi!!Kitartás!!Az autósokat,majd megszokod!!Az autós semibe se veszi a kerékpárost,motorost...Hajrá!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Gratulálok,így kell ezt,bele a mélyvízbe :D Ügyes voltál,még ha fedeztek,akkor is ! Nekem a mai napig összébbszorul az a bizonyos testnyílásom egy kicsit,ha esőben kell motoroznom,szóval nemcsodálom,hogy szar volt esőben meg este az úgymond első motorozásod.A plexit felesleges amúgy törölgetned,mert csak elfáradsz,és a kesztyűd is hamarabb ázik át.Viszont erre van megoldás,amit magam is alkalmazok.Szerezz egy használt autóablaktörlő gumi betétet,vágd a mutatóújjad méretére(hosszabb ne legyen),és három ponton fogasd fel tépőzárasan az újjprceid között a kesztyűdön.A legjobb ha a mutatóújjad felső felére rögzíted ezt,így nem zavarja más motorkezelési műveleteknél sem az újjaidat. ;)
 
Remélem azért a vizes út nem veszi el a kedved a motorozástól :)
Szombaton csapatba megyünk, és ahogy láttam a tegnapi napi fejlődést (az induláshoz képest) szerintem mire visszaérünk addigra a váltókezeléssel sem lesz semmi gond. És ki tudja, lehet az üres is meggyógyúl...

Apropó szombat!
Lassú 80-90-100 km/h-s gurulás lesz a maciparkba, érdekes útvonalon. Olyan igazi tanulóút :D
Indulás az andrettiből 10-órakkor.
Gyülekező fél 10-től.
Ha valaki csatlakozni akar szeretettel várjuk.
Esőruhát akinek van nem otthon felejteni, bár csak fél órás eső van betervezve, és az se a gurulás ideje alatt ;)
Aki gyorsabb, az a maciparkban megvárhat minket, de indulhat később is.
Ui.: Tankolás csak visszafelé, szal ha valakinek száraz a tankja az kérem elötte tankoljon.
 
Az esős plexit én egyszerűen csak lehúzom az ujjammal, pár perc múlva úgyis megint csöppes. Van olyan kesztyű is amit Tété említett, gyárilag beépített ablaklehúzóval.

Hajráhajrá, tökjó hogy van aki vigyázzon rád az első körökben!

A váci út egyébként elsőre elég combos tanulópálya, de ha ott már rutinosan fogsz közlekedni, akkor másutt már nem fog meg senki. Ami a legfontosabb, hogy ne legyél hátulról bizonytalannak tűnő, mert az megzavarja az autósokat. Tehát ha kiraktad az indexet és át akarsz sorolni, az első adódó alkalommal már tekeredj is át. Ha nem akarnak beengedni, segíteni szokott, hogy kirakod az index mellé a kezedet is, akkor általában leesik az autósoknak hogy mit akarsz, és két perc múlva már úgysem vagy ott, rájönnek és beengednek. Alapjában véve azért nem terrorista minden autós, csak nekünk életveszélyes a figyelmetlenségük. Ha hátulról közelítesz meg egy autót, mindig úgy kalkulálj, mintha láthatatlan lennél és beleférjenek a hirtelen figyelmetlenségből eredő reakcióik. A tükörben a legtöbbször a nagy foltra figyelnek csak fel, mi meg kicsik vagyunk.
 
Csak megjegyzem, hogy a mélyvíz nem az eső utáni motorozás! :D
Bár ilyenkor már nem valószínű a hó!
Ha megakarsz tanulni motorozni akkor meg ne a város közepére menjél dekkolni egy téren hanem mondjuk felmehettetek volna Normafához ami kanyargós is legalább és lehet neki húzni!;)
Ha legközelebb tologatod a motort a garázsban akkor vedd le a kabátot vagy legalább a zipzárt húzd le!
Szerintem az első 1000 km-ben kerüld a vizes utat, még meg kell szoknod a motort, Ezt csak azért mondom mert én elég sokat estem vizes úton amikor még zöldfülü voltam! :D
De azért gratulálok!
Gumi fákat!
 
Zépé, jó a Normafás ötlet is, de a forgalmat csak a városban közlekedéssel fogja tudni megszokni....
Szóval a lényeg az, hogy bármikor, sokat és sokfelé tessék ezek után motorozni! :D
 
Hát tényleg igaza van ZP-nek...
Úgyhogy ha legközelebb esik az eső, hagyd a motort ahol van, és ne vidd haza ;)
De legjobb, ha felhő van az égen ne is motorozz, hisz biztos van az évben pár nap, amikor 200% hogy nem fog esni, nem lesz futó zápor, és egy locsolóautó se közlekedik...

És persze a Normafa is jogos...
Első útnak igen tökéletes egy jó kanyargós út, ahol még húzzuk is neki. Ott lehetett volna döntögetni...
Ha meg véletlen ott kap el az eső, akkor külön öröm otthagyni az út szélén a motort és taxival hazamenni. Mert ugye vizes úton nem megyünk :D

Tehát teljesen egyetértek ZP-vel... :cool:
 
Motortologatás közben meg le ne húzd a zipzáradat,mert állandóan neki fog koccanni a tanknak ;)....inkább vedd le a dzsekit !
 
Engem az első szezonomban a zuram az északi rész (Nógrád) felé vitt sokat. Igaz, hogy nem elsőosztályú az utak minősége, viszont sok a kanyar és kevés az autó. A Bánki-tó pl. nagyon jó kis kirándulóhely, gyönyörű, és jobb időben strandolni is lehet. Ajánlom a Normafa helyett... :)

Egyébként Babulu, valamely topikban nemrég írtam neked, hogy az első szezonom arra ment rá, hogy lámpáknál, megállásnál megtaláljam az ürest... :) Te akkor azt írtad, neked ez már megvan. De saját motorral, forgalomban ez egész más tud lenni... :)
Szóval csak óvatosan, de azért menni, menni... (és ezt mondom magamnak is :))
 
Tök mindegy,hogy mikor,merre,hova,kivel.Csak menjél!Menjél minnél többet,mert így lesz rutinod.Csak így tovább,vigyázz magadra!
 
Húha, hát köszönöm a sok építő kritikát!!!

Zépétől nem vártunk mást! Mellesleg ez egy spontán program volt, első útnak meg épp megfelelő a hossza, és pont jó, hogy nem voltak őrült kanyarok, szerintem ;)

A vizet majd úgy oldom meg, hogy nem megyek esőbe :D Eddig se akartam, dehát lehetett tudni a tegnapi időjárás után, hogy lesz még valami este! Ez van így jártam, ésszel közlekedtem, nem volt gond!

Az üres ezen a motoron, ha nem jár 2.ra megvan, parkolásnál inkább leállítom és utána rakom be, de ha jár valamiért nagyon nehezen jár a váltó, remélem az olajcsere és Szacsa átnézése megoldja majd a gondom!

A Bánki-tó azért elég húzós, tekintve, hogy jó nagy kanyarok vannak arra és még emelkedik meg lejt is az út közbe nem keveset! Azt én későbbre tenném!

Az, hogy van ki kísérjen mázli, és hálás is vagyok érte ;) Valószínűleg lesz majd pár utam egyedül is, csak kerüljön fel az a bukócső! Addig inkább kevesebbet megyek, de azért megyek.

De minden rosszban van valami jó, tiszta lett a motor :D
 
V
Bele fogsz jönni csajsz:jo Csak így tovább:hura:
 
Gratulálok Babulu, ez ment, mint a karikacsapás!:taps: Ne aggódj, a Nyugati nem csak a Te mumusod, páran próbáltunk már felállni a placcra és látványos ,,parkolás" lett a vége, úgyhogy nem ciki, ha segítséget kérsz.:jo :) Széles utat, sokezer balesetmentes km-t kívánok Neked!:csam:
 
V
Nem lehet, hogy nincs jól beállítva a kuplung holtjátéka, azért nem emel ki rendesen, és nem találni az ürest? De majd SzaCsa úgyis tudja a tutit, nem okoskodok inkább:)
Annyiban viszont igaza van szerintem ZP-nek, hogy elsőre, amíg nem megy készségszinten a motorkezelés (félreváltások elmaradása, indexelés, sávváltások, stb.), addig nem a belvárosi csúcsforgalom a legjobb tanulóterep. Az oktatás alatti rutinozás meg forgalomban vezetés még nem az a szint, amikor, ha jól is megy a vezetés, meg le is vizsgázol, annyira elmélyül a tudásod, hogy utána nagy forgalomban elég legyen csak a többi közlekedőt figyelned, és ne kelljen még a saját mozdulataidat is tudatosan kontrollálnod.
Szóval, csak így tovább, de azért tarts az elején egy kis fokozatosságot:)
 
Mi az, hogy "Zépétől nem vártunk mást!" ?
Még nagyon szépen fogalmaztam meg pedig!
De ha gondolod mutatok egy helyet a város mellett ahol van kanyar is és kisforgalmú és tulajdonképpen a nyilvános versenypálya de erre eddig csak én jöttem rá (meg Vickey mert vittem egy kört :D) és hétvégén ott lehet gyakorolni is!
Én nem tanítalak mert úgyse halgatsz rám! :p
Ismersz te is sok okost, tanítsanak ők!
De ha a belvárosban gubasztasz egy téren attól nem lesz gyakorlatod!
Senki meg bekaphatja!
Nem azt mondtam, hogy esőben el kell zárni a motort hanem azt, hogy nem szerencsés ilyen kevés tudással pont vizes úton kolbászolni a belvárosban!
 
Hajrá Babulu! Én irigykedek azokra, akik BP-n tanultak vezetni...:) Autóval bármikor elmegyek akárhová, de motorral még félek Pesttől...:( Lehet, hogy csak többet kéne felmenni??? :D
 
Lizi;bt12332 írta:
Hajrá Babulu! Én irigykedek azokra, akik BP-n tanultak vezetni...:) Autóval bármikor elmegyek akárhová, de motorral még félek Pesttől...:( Lehet, hogy csak többet kéne felmenni??? :D
Én feláldozom magam érted... bármikor eljöhetsz meglátogatni, hogy gyakorolj...:cool:
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Babulu
Olvasás
1,009
Hozzászólások
44
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Babulu további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére