Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Egy pillanat műve.

Mit jelent egy pillanat?
Egy ember életében vannak jó és rossz pillanatok, most az arányokat ne nézzük.
Vegyünk egy embert, legyen mondjuk pasi (hímnemű gyárilag) és motoros és azon belül motoros futár (hálátlan munka).
Mondjuk az egyszerűség kedvéért legyen a neve ZP.
ZP egész évben dolgozott, szabin nem nagyon volt csak nyomta a motorozást a városban minden nap, ha esett ha fújt ő csak ment, kerülgette a kerülgetni valót, vigyázott nyomorult kis életére és élete motorjára (nem fontossági sorrendben van írva).
Néha még olyan gondolatok is felötlöttek gondolatai között, hogy mintha már ügyes lenne de mivel tudta, hogy a legkisebb nagyképűség is hatalmas hibát okozhat ezért ezeket a gondolatokat mindig gondosan elűzte butuska fejéből.
Szeretett motorozni és nem szerette azokat akik 4 vagy annál több keréken veszélyeztetik a motorosokat.
ZP kezdett fáradni, pihenésre vágyott, nem délig alvásra hanem egy kis otthoni barkácsolásra ami megnyugtatja, eltereli a gondolatait a munkájáról.
Ezért elkéreckedett a munkahelyén 1 (azaz egy) nap szabadságra és ma reggel csinált egy listát, hogy ebben a szép napos időben mivel is fogja múlatni az időt.
A listán volt egy rész amikor el kellett hagynia a békés otthon és motorra kellett ülnie.
Kitolta Kawasakiját a garázsból, beindította, felvette kedvenc sisakját majd felült a motorra és elindult.
Sütött a nap, jó idő volt, nem is akart messzire menni csak a legközelebbi benzinkútig (1 km), hogy lemossa motorját a téli fagy beállta előtt.
A kreszt betű szerint betartotta de nem jutott el a kútig.
Eljött a pillanat amitől rettegett pedig hosszú évek motorozásában szinte mindenre fel volt készülve még arra is ami most történt vele, de valami nem stimmelt még sem.
Ez nem az ő napja volt.
Pedig valamelyik nap mondta neki egy gyógyszerész hölgy a patikában, hogy vigyázzon mert egy üstökös megy el a Föld mellett és káros rezgések érik a földet és ez előnytelenül hat az emberekre.
Ő csak mosolygott magában, hiszen ő motoros futár, gyalogostól az üstökösig mindenre fel van készülve.
Hogy miért nem jutott el a kútig?
Mert egy luxusterepjáró nem szeret várni a lámpánál a sorban.
A történet tulajdonképpen rövid, mondjuk egy pillanat az egész. (3 sec?)
ZP haladt az Üllői úton befelé a kocsisorban amikor a sor elején (kb 100 méter) beváltott a lámpa pirosra.
A kocsi sor megállt, ZP néz tükörbe, majd indexel balra és szép lassan (kb 30 km/h-val) halad a kocsisor mellett a szembejövő sávban.
(szemből nem jött senki mert piros volt a lámpa nekik is)
ZP szép lassan halad a kocsik mellett és figyel, nem siet csak figyel, nincs gyalogos aki át akar rohanni az autók között.
0. sec.
Egyszer csak észre vesz valamit, az autó ami mellett épp haladna el egyszer csak megmozdul pedig áll a sor. Nyomná a dudát és húzná a féket de elkésett.
1. sec
Az autó a lehető legrosszabb irányba és sebességgel mozog, pont ZP elé kanyarodik.
ZP ekkor már úgy helyezkedik, hogy testével tompítsa az ütközést az autóval és védje a motort az autótól. (ez a manőver robogóval ki lett már próbálva és bevált)
2. sec
Hiába ZP minden erőfeszítése, az autó kiüti a motor elejét, de motorját még mindig nem engedi el, küzd érte, nem hagyja magára, ha mást nem a testével védi a sérüléstől, csúszik vele a földön, hallja ahogy a motor karcolja az aszfaltot, mintha kést döftek volna szívébe.

Egy pillanat volt az egész.
Káromkodott egy rövidet, majd kimászott a motor alól, pont egy mentő mellett állt meg.
A mentős egyből jött segíteni, (ő látott mindent) kérdezte ZP-t , hogy jól van-e, de ő csak a motorját nézte a földön és érezte a szívében a fájdalmat.
A mentős segített neki felállítani a motort és még mindig ZP egészsége felől érdeklődött.
De őt nem érdekelte semmi, csak a motorja.
A rendőrségi helyszínelés szerint 6,6 métert csúszott az úton, ez a pár méter egy örökkévalóságnak tűnt neki.
Az autós nem ismerte el a felelősségét.
  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

Na, ez durva... Én ma elindultam a Bázis Motorba, de a Pólus Centernél visszafordultam, mert olyan érzésem volt, hogy azt sem tudom, hogy mi történik körülöttem, és ettől marhára megijedtem. Állítólag jön megint a hideg és ez attól van...

ZP, vigyázz magadra!
 
Nagyon sajnálom ami történt....átérzem teljesen. Gyógyuljatok meg mihamarabb.( Viszont felmerült bennem egy kérdés is...Milyen ez a technika amit írtál, hogy a testeddel tompítod az ütést és hogy lehet védeni a mocit?)
 
Dögöljön meg az ilyen terepjárós - most kellene, hogy kezembe kapjam, mert amúgy is pipa vagyok!!!

Neked és a motorodnak mielőbbi gyógyulást... :)
 
Gyerekem! Gyógyuljatok meg mindketten! A lelkedre küldök egy anyai puszit! Gondolom a motorodra pénz kellene küldenem!
A terepjárós küld Csacskához, kicsi a bors, de sok barátja van....
 
:karomkodik2::karomkodik2::karomkodik2:
A jó............ annak a ................. telekjárós, nyilván kopasznyakú vagy kicsi kínai gyökérnek, akinek a borónyi agyába férkőzött a gondolat, hogy autóba üljön és embert (motorost) aprítson!

Jobbulást nektek, bár inkább a lelked sérült, ahogy olvasom.

Baltával kéne szaporítani az ilyet :mad:
 
timi;bt22422 írta:
Nagyon sajnálom ami történt....átérzem teljesen. Gyógyuljatok meg mihamarabb.( Viszont felmerült bennem egy kérdés is...Milyen ez a technika amit írtál, hogy a testeddel tompítod az ütést és hogy lehet védeni a mocit?)

Hát ennél az a lényeg, hogy a motor nem nagyon érhet az autóhoz, amikor az autó elém kanyarodik de kikerülni már nem tudom akkor a testemmel az autó felé dőlök és megtámaszkodom rajta ezáltal a motor irányítható marad.
Miután így mandínert vettem megyek tovább a fizikai (vagy mechanika?)-vektorirány szerinti lepattanás irányába kicsit korrigálok és megyek tovább.
Sajnos itt az autó eleje kapott el és nem volt min megtámaszkodnom ezért kiütötte a motor elejét balra és én jobbra dőlve csúsztam egyet.
Ha nem próbálok tompítani az autón akkor a fellök és balra dőlök el nekicsúszva a járdaszegélynek ami nagyobb kárt okozott volna a motorban (és bennem de az kevéssé lényeges) mivel most a kerek pár centire álltak meg a járdaszegélytől.
 
Az autósról a véleményemet inkább nem fejtem ki bővebben :karomkodik2: Jobbulást mindkettőtöknek!
 
Z
Bakker ZP sajnálom!De örülök,hogy neked nem lett bajod! Amíg baleset után csak a motorra költöd a pénzt addig nincs baj(csak kár),a baj akkor van ha ugyanazt a lóvét dokira költöd.
 
Zöld Piszok;bt22434 írta:
Hát ennél az a lényeg, hogy a motor nem nagyon érhet az autóhoz, amikor az autó elém kanyarodik de kikerülni már nem tudom akkor a testemmel az autó felé dőlök és megtámaszkodom rajta ezáltal a motor irányítható marad.
Miután így mandínert vettem megyek tovább a fizikai (vagy mechanika?)-vektorirány szerinti lepattanás irányába kicsit korrigálok és megyek tovább.
Sajnos itt az autó eleje kapott el és nem volt min megtámaszkodnom ezért kiütötte a motor elejét balra és én jobbra dőlve csúsztam egyet.
Ha nem próbálok tompítani az autón akkor a fellök és balra dőlök el nekicsúszva a járdaszegélynek ami nagyobb kárt okozott volna a motorban (és bennem de az kevéssé lényeges) mivel most a kerek pár centire álltak meg a járdaszegélytől.

Köszi szépen az infót és mégegyszer jobbulást.
 
T
Ó, hát én ezt csak most olvastam... Annyira sajnálom! :(
Tegnapelőtt, mielőtt letettük a telefont, még arra gondoltam, milyen bunkó voltam, h meg sem kérdeztem, mi újság veled. Hát legközelebb nem mulasztom el!
De áruld már, NEKED milyen sérülésed lett a lelkieken kívül, mert erről gondosan hallgattál...
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Zöld Piszok
Olvasás
990
Hozzászólások
60
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Zöld Piszok további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére