Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

E10

Ömlik a médiából, hogy irány a márkakereskedés, bírja-e a vas az új nyálat.
Megkérdeztem. Fölháborodtam. Ugyan nagyon udvariasak és segítőkészek voltak, amiért köszönet nekik, ám a gyár... hát... egyből előjött a magyaros összeesküvéselmélet-gyártás. A 15 évnél öregebb autókba nem ajánlják az E10-et, legalábbis ha hosszabb ideig szeretnénk élvezni a vasat. Ugyan sokkal drágább a 100-as nyál, de kicsit kevesebbet fog belőle enni a vas.
Ez csapda! :morog::ninja::mad:
A 15 évesnél fiatalabb vasadban minden műanyag, és sokkal szarabb, mint a régiben. Idő előtt tönkre fog menni. Többet fogyaszt, és akkor hol is van a fröcsögő nyállal ordított környezetvédelem? Vagy adózz a drága nyállal, mert nem cseréled le rögtön a vasat, amikor lejárt a banki törlesztő (mint a mi vérünkön meggazdagodott nyugaton):mad::morog::ninja:. Azt eddig is tudtam, hogy a kampósorrúak bármit megtesznek, hogy a rabszolgájuk légy. Ezt azért nem gondoltam volna. Nekem öreg kétüteműm van (Simson, Babetta). Azt még le tudtam nyelni, hogy az alkoholtartalom miatt több, eleve k.va drága kétütemű olajat kell kevernem a nyálhoz. Most már esélyem sincs. Nincs pénzem, értitek? Nincs pénzem k.va drága hitelre, hogy egyszerhasználhatós eldobhatós járgányokat vegyek, melyek azért nem környezetbarátak, mert ötévente le KELL cserélni. És akárki akármit mond, egy olyan családban, ahol beteg öregek vagy kisgyerek van, NEM LEHET nélkülözni az autót. OK, munkába jó időben be lehet bringázni. Ott is ugyanaz a helyzet, mint bármely másik közlekedési eszköznél: a régihez, ha kapsz is valamit, olyan ócskát, hogy nem éri meg, és KELL cserélni. Az új meg csak hitelből vehető meg. Vagy a legegyszerűbb: nem kapsz hozzá semmit. Vagy csak egy lényegtelen gumiabroncsot, mert megszűnt az a méret:morog:
Hiába nem akarod tömni a kampósorrúak zsebét, akkor is fogod.
És még megdögleni se tudsz ingyen:morog:
Kár volt erre a világra gyereket nemzeni.:no:
  • Like
Reactions: 3 emberek

Hozzászólások

Én is olvastam tegnap egy cikket erről, hogy ez mekkora hülyeség, hogy az E10 környezetbarát, mert hogy kisebb az energiatartalma ezért többet fogyaszt belőle a kocsi.
Igazából szerintem is egy bújtatott áremelés ez is. Vagy megveszed a drága 100-as benzint vagy tankolsz többet az E10-ből és a végén ugyanott vagy. Ami ráadásul még a motort is tönkreteszi. Vagy nem?
 
szerintem is valami ilyesmi..., lehet hisztinek nevezni, bár nem tartom magam hisztisnek, egyszerűen csak nem fogok a 24 éves porlasztós motoromba E10-et tankolni, így is folyamatosan pucoltatom a karburátort, tavaly tavasszal fel is újíttattam, mert ráfért
az 500-as Rebelbe mehetne az új benya, úgy tervezem, hogy általában azzal fogom megtölteni, de váltani fogok, ha úgy érzem, hogy a teljesítménye érezhetően csökken, vagy nagyon durván megugrana a fogyasztása
 
Nálunk volt itt Agip kút (azóta megvette a MOL), azok már évtizede is rendszeresen etanollal csalták a benyát. Abból vettem észre, hogy egyrészt elmúlt a benzin szaga, meg a Lóóó maga alá csorgatta, egyszerűen leeresztette magából az ócska lötyit. Nemtom mit fog szólni tavasszal a 100-ashoz, majd meglátjuk.
 
Már pár éve beszéltek a rádióban arról, hogy az etanol azért is hülyeség mert tulajdonképpen élelmiszerből állítják elő. Vannak helyek ahol már most éheznek emberek, de hamarosan mindenhol probléma lehesz a rengeteg embert etetni, mi meg alkoholt gyártunk ehető növényekből, amit elégetünk járművekben. Fákat írtunk, hogy városokat építsünk a helyére, fákat vágunk ki, hogy haszonnövényeket ültessünk a helyére. Napelemtelepeket építünk, ami alatt a növényzet nem él meg, pedig a villanyautózás még sehol sincs, a mainál sokkal több áramra lesz majd szükség. Túl vagyunk népesedve. Amíg 2 emberből 2, 3, 4, 5, 6, másik ember lesz, addig ez nem is fog megállni. Azokban a hatalmas volt elmaradott országokban ahol még 100 éve rizst kapáltak, narancsot, banánt szüreteltek, vadásztak, halásztak az emberek, már ők is autózni, utazni akarnak. A kőolaj elfogy és senki nem akarja, hogy egy nap bemondja a tévé, hogy holnaptól lovaskocsi. Addigra kell egy kipróbált, bevált alternatíva, ami nem a gőzgép. Vagy néhány rezisztens pestis, influenza és máris tovább kitartanak a föld erőforrásai.
:beteg::szuri:
 
Utoljára módosítva:
Még van nálam pár darab OMV kártya... az a 100-as benzinre -10 ft-ot ad. Mondjuk nevetséges összeg, de hosszú távon azért az is valami.
Aki szeretne írjon!
 
Utoljára módosítva:
Ferenc fölvetésére: képzeljétek, egyik nagyon jó cimborám egy olyan cégnek dolgozott külső tervezőként, ahol motorhajtó alkoholt állítottak elő. Azt hiszitek, kukoricából van? A nagy francokat! Nem is etanol, hanem metanol, és földgázból gyártják! Az csak propaganda, hogy biológiai eredetű! Igen az volt, 400 millió éve! Az alkoholos erjedésnél biológiai okokból nem megy a szesztartalom 12,5% fölé (ezt környezetmérnök hallgatóként a győri szeszgyárban tett látogatásunkkor mondta el az üzemvezető), de az egész elegyet föl kell hevíteni ahhoz, hogy lepárolják róla a szeszikét. Őrült energiapazarlás lenne! Viszont durva katalizátorokkal a sokkal tovább kitartó (de mégiscsak fosszilis) földgázból olcsón gyártható, a média meg megeteti a sok tájékozatlant...
Egyébként mint hidrofób vegyület, benzinoldhatóvá tesz sokkal több vizet, mint eddig a sima benya. Még többet lehet csalni. Sose felejtem el, amikor egyszer három faluval odébb egyszercsak megállt alattam Kicsi Szerkentyű (első motorom). Mondom kipucolom a karbit, kilöttyentettem a tartalmát az aszfaltra, ugye teljesen el kellett volna igya, lévén egykor egymásban oldott állapotúak voltak. A pohár tartalmának a FELE megállt a flaszter tetején, ergo A FELE VÍZ VOLT!! Most képzeljétek el, mennyit lehet csalni majd a több szesztartalommal!
Brazíliában a nyál fele alkohol. Az ott helyben gyártott Volkswagenek keverékképző rendszerében egyetlenegy műanyag vagy gumi alkatrész nem lehet, mert fölzabálja az alkohol! Ehhez add hozzá, hogy úgymond környezetvédelmi okokra hivatkozva a mai járgányokban használt összes műanyagból kispórolják azt, amitől elfogadható élettartamúak lennének, és 5 éves korában szétmállik az egész szar, és vagy megveszed a teljes kocsi árának háromnegyedébe kerülő (szintén szar) alkatrészt, vagy betolod a bontóba az egész fost, és veszed föl az újabb hitelt az újra. Undorító!:boa::ne::mad::ninja::lovag::morog::morog::morog:
 
Egyébként egy országos és egy városi innovációs versenyen is elindítottam pár tehetséges diákomat az ötlettel: egy algatermesztő, energetikailag önellátó tornyot hoztunk össze. Cefet jó ötlet. Azt hiszitek, nyertünk? A fülük botját nem mozdították! Csak befektetni ne kelljen, de dőljön a lé! Mit ezeknek jövő vagy felelősségtudat vagy Isten! A saját gyereküket eladnák egy luxusutazásért! Merthogy a gyerekeink jövőjét nullázzák le a rohadt lóvéért! Rohadékok!
 
Basszus, itt tudományoskodok azt höjeségeket írok! A molekula egyik fele hidrofób csak, ami a benyában oldódik, a másik fele hidrofil, az a vízben, így gyakorlatilag vízoldhatóvá teszi a benyát és benyaoldhatóvá a vizet.
 
Vidék, vigasztaljon a tudat, hogy én csak a homofóbról és pedofilról tudom, hogy mit jelentenek, régen volt már a kémia :)
 
Ejnye már mindíg ez a negatívság. Az alkohol (vagy akkor már nem tudom mi) megfogja a vizet. A motorban meg nagy a hő, tehát vízgőz lesz belőle. Az még rásegít a motorban, mint a gőzgépben. Hamarosan elég lesz a vizet betölteni. :cool:
 
Ja, kémia korrep:D: cékettő-háöt-óhá az az etanol. Azt szeeeressük:buek: az keletkezik nagyobb mennyiségben mindenféle cukor-és keményítő-tartalmú elegy erjedésekor. A cé-háhárom-óhá az a metanol, az fizikai tulajdonságaiban szinte azonos az etanollal, azt gyártják földgázból, és HALÁLOS MÉREG!!! Jobb esetben csak megvakul az ember tőle:eek:
 
Na ma először tankoltam 100-ast a Marutiba. 28 Ft-tal volt drágább literje. Meglepően emlékeztetett a szaga a benzinre:D:Dmeglátjuk, mi lesz:)
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Vidék
Olvasás
1,054
Hozzászólások
32
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Vidék további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére