Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Dübörög a kínai gazdaság

A napokban olvastam, hogy dübörög a kínai gazdaság, még a válság ellenére is 8-10%-os fejlődést mutatott a tavalyi évben. Így gondoltam, hogy megnézem (a kínai másolat autógyártás fejlődése után szabadon) a motorkerékpár gyártásának fejlődését.
Érdekes dolgokra akadtam! Pl., hogy évente több mint 20 millió motorkerékpár készül náluk, de szinte mind kismotor. És jelentős részük ismeretlen európában. Az európai piacot szeretnék megcélozni, így most 3 cég (Locin, Zongshen, Jialing)is fejleszt 600-as soros 4 hengeres motort. Így lehet, hogy hamarosan csodálhatjuk eme remekműveket, melyek küllemre nem is néznek ki rosszul. Gondoltam, hogy megosztom veletek, és kikérem a véleményeteket az én előítéleteimmel szemben.

Hozzászólások

Yama750;bt10537 írta:
Így külsőre szépek, van hozzájuk valami műszaki adat is?
Műszaki adatokat még nem találtam, de állítólag 6000 Euró körüli áron akarják behozni kis kontinensünkre!
 
Itt egy újabb Jialing! 600-as egyhengeres 40LE 160km/h a vége!
MODEL:
JH600





DIMENSION:
2230×870×1320


ENGINE TYPE: SINGLE CYLINDER, WATER-COOLED, 4-VALVE, SOHC 4 STROKE
START TYPE: ELECTRIC/KICK
CALIBRATION POWER: 30KW(6500rpm)
MAX SPEED (km/h): 160
BRAKE TYPE: DISC/DISC
EMISSION: EURO Ⅲ STANDARD
ECONOMIC FUEL CONSUMPTION: 4 (L/100km)
CAPACITY OF FUEL TANK: 19 L
MAX.TOQUE: 51 N?m (4500rpm)
OIL SUPPLY TYPE: CLOSED-LOOP ELETRIC PAINTING SYSTEM
OTHER: INTELLIGENT SELF-CHECK SYSTEM DISPLAY/INDICATION



Kínában már bérelhető, egy német fórumon írta egy srác, hogy ment vele és egész pozitívan csalódott benne. (De azért nem venne :D :D :D)
 
Szép szép de bakker a minősége... én forgalmaztam kínait elég volt belőle...

Bocsánat ha megsértettem valakit is!
 
A franciáknál már 2006 óta kapható a fenti motor, 5000-5500 euro körül mozogott akkor az ára, 18 literes tankja van, és 30Kw ad le 6500as fordulaton.
 
Az a baj, hogy nekem is csak előitéleteim vannak.
Még a pekingi kacsát sem szeretem.
Egy kinai kisautót teszteltek a Winklerék, ha valaki látta, hát ...
 
Nos állítólag Kínában gyártanak minőségi cuccokat is!
Nekem az a véleményem, hogy nehéz dolguk lesz a paicon mivel aki motort vesz nagyon megnézi, hogy mire ül fel és legalább 2 sbk győzelem kell nekik ahhoz, hogy elismerjék őket!
Sosem fognak olyan legendás motorblokkokat gyártani mint a ducati desmója, a kawa 750-es turbója (özvegycsináló :D), a bmw boxerje, stb!
Sokan a múltjuk miatt vesznek egy bizonyos motormárkát!
A hozzá kapcsolódó történetek, legendák miatt!
Lehet, hogy höjeséget mondok de amíg egy motorosnak van tartása addig nem vesz kínai motort!
Ez már első lépés a guminő(pasi) felé! :D
Persze, hogy dübörög a kínai gazdaság ha kinyírják a világon mindenhol az ócóval!
(ócó de sz@r)
 
Amúgy: nem néznek ki rosszul ezek, de én inkább maradnék az európai kétkerekűnél. ;)
 
V
Sajna ezeket a kínai márkákat nem ismerem.
De mikor egyik haverom mesélte hogy a Keewey motorja milyen jól bírja a teleltetést, úgy hogy ki se veszi az aksit és meg se forgatja a kereket. S tavszal pöccre indul és a gumiknak semmi baja. Le döbbentem:)
 
Löksi, én a keewayról azt hallottam hogy törnek lefele sorban a krómozott műanyagok... bár az nem volt "teleltetve".
 
Az enduróról megjegyezném, hogy ronda és hibája igy első ránézésre, hogy terepmotorsága ellenére porvédelem nélkül hagyták az első telószárat!
Se gumiharmónika se felverődő kavics ellen nincs védve!
A kawán nem spórolták le ezt a filléres dolgot! ;)
 
V
Na, nézzük ezeket a fejlesztéseket...
Zongshen: Suzuki GSR600, más lámpával.
Loncin: így első ránézésre azt mondanám, hogy GSX-R 600, lecsupaszítva, más üléssel, a légbeömlőknél kis műanyag idomokkal.
Jialing: Honda Hornet 600.
Az enduro meg, mintha egy Aprilia Pegaso lenne, vagy Honda Dominator.
Amúgy jól néznek ki, csak gyanús, hogy az eredetiek minőségét még nem igazán közelítik meg... ami még akkor sem igazán elnézhető, ha e mellett feleannyiba kerülnek.
 
Az endurora azt írták, hogy a Cagiva Canyon és a F650Gs alapján készült. Nekem elsőre amúgy a Triumph Tiger ugrott be:)
 
lököttke;bt10551 írta:
Sajna ezeket a kínai márkákat nem ismerem.
De mikor egyik haverom mesélte hogy a Keewey motorja milyen jól bírja a teleltetést, úgy hogy ki se veszi az aksit és meg se forgatja a kereket. S tavszal pöccre indul és a gumiknak semmi baja. Le döbbentem:)

Nekem egy éve van meg a Keeway Landcruiserem, indul, megbízható, de már cserélni kellett több alkatrészt is. (kuplung kiemelő , hajtótengely....)
Mondjuk anyagilag nem megterhelő, mert nagyon olcsó hozzá minden. De az anyagok minősége, hagy némi kívánnivalót maga után. Nem is a külsőségekre gondolok, hanem a blokkon belüli anyagminőségekre. Na mindegy, ennek ellenére szeretem, hisz motorozni jó vele!
 
V
Norton;bt10557 írta:
Nekem egy éve van meg a Keeway Landcruiserem indul, megbízható, de már cserálni kellett több alkatrészt is. (kuplung kiemelő , hajtótengely....)
Mondjuk anyagilag nem megterhelő, mert nagyon olcsó hozzá minden. De az anyagok minősége, hagy némi kívánnivalót maga után. Nem is a külsőségekre gondolok, hanem a blokkon belüli anyagminőségekre. Na mindegy, ennek ellenére szeretem, hisz motorozni jó vele!

Szerintem az a lényeg hogy meg bízható legyen:jo tök mindegy ki gyátya ki rakja össze.
Ándor elvileg japán, de braziliába rakják össze.
De már érti mikor magyarul dumálok hozzá:D
 
Zöld Piszok;bt10553 írta:
Az enduróról megjegyezném, hogy ronda és hibája igy első ránézésre, hogy terepmotorsága ellenére porvédelem nélkül hagyták az első telószárat!
Se gumiharmónika se felverődő kavics ellen nincs védve!
A kawán nem spórolták le ezt a filléres dolgot!

Azért az ER5-ön Nekik is sikerült lespórolni a hátsó tárcsaféket...az Úr 2005-ik évében!!!:muhaha:
Szóval tisztelettel maradok a Hondánál!

A bloghoz:

Nos igen...occcó,sííínaji=xar(Nálam).
Előítélet, vagy nem, megvizsgálva a kínai motorok anyagminőségét, tartósságát és az összeszerelés precizitását (a technológiát nem írom, mert azt ügyesen lopkodják) bizony hagy maga után kívánnivalót a dolog.
És szerencsére ezt nem saját tapasztalatból mondom, de sajnos pár ismerős már belesett az "olcsó húsnak híg a leve" címen is elhíresült szarvashibába.

Igaz, hogy a japán drága, de a Honda sem véletlenül piacvezető, még akkor is, ha a legdrágább a japánok közül!

Minderre ellenpéldának ott a Duki, ami méregáron kapható, viszont ha meghallgatsz akár egy 1098-ast is(ami ugyi még náluk is prémiumnak számít), gyári állapotában is úgy zörög a blokk--
rejtelmes zajok...és Duki fanok szerint TERMÉSZETES:confused: zajok...hozzáteszem az Én szótáramban NINCS olyan, hogy természetes zaj...precíz blokknál a normál kopóalkatrészek cseréjével, no kerr-csörr-zizz--ahogy egy 30 éves Honda soha nem fog!;)
Az NTV-m '92-es, 85.000 kila figyel benne(amiből 42.000-et Én tettem bele 2 szezon alatt), de télen-nyáron pöcc-röff, nincs blokkcsirr-csörr, dadogás, stb...
Doxa óra...ezééé drága.
DE MEGY, nem hagy az út szélén, legyen akár 5 fok hüvi, akár 35 fok kánikula.

Így hát sem a "csizmáskandúrok" ékszere, sem a "kutyaevők" műanyag játékmotorja nem kellene, mert a Dukinak neve van és ennek ellenére lerottyannak az út szélén, a kínai csodáknak meg neve sincs, viszont ennek megfelelően hasonló dolgokra lehet számítani nyergükben ülve.

Ahogy ZP is írta, aki motoros, motort akar venni és MOTOROZNI is akar(felhőtlen nyugalomban, para nélkül), az inkább spórol egy valamivel drágább, de MEGBÍZHATÓ japán gépre(vagy blokk, DE CSAK blokkmegbízhatóság szempontjából egy BMW-re...ugyanis dojcséknál azért az elektronika szokott "vicceskedni", hiába 4.5 misi egy R1200-as)!
SZERINTEM!

UFF!
:sir_tremor:
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Norton
Olvasás
624
Hozzászólások
38
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Norton további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére