Nos igazából nemakartam erről blokkot írni de a fecsegőbe nem fért ki a szöveg!
Az emzé meg lett bütykölve és nem is került sokba, konkrétan egy fillérbe sem illetve csak annyiba, hogy el kellett mennem az EMBER-hez aki ért hozzá!
Ki lett simítva a gyújtásgörbéje és be lett hangolva a karburátora a nyitott sport kipufogóhoz és már dadogás mentesen lehet vele karcolni a városban, kicsit meg lett járatva az első tárcsafék munkahengere is mert szorult de már tökéletes!
Köd elöttem 2T füst utánam!
Nemsokára amikor majd lesz kb 30 felesleges ezresem (mert csak ennyibe kerül a generál munkadíjjal együtt) bele lesz rakva könnyített dugatyú és a sport hengerfej és az elektronikus gyújtás a megszakítós helyett és akkor aztán !
Talán még a kipufogót is kiégetjük egy házibuli alkalmával a tüzön!
Szóval mi úgy vagyunk vele a haverral (mind a kettönknek van otthon drága japán gépe)
, hogy egy emzé az mindig legyen a garázsban még!
Ezt amúgy hallottuk már herlis szájából is!
Lehet, hogy az emzének hagy kivánnivalót a futóműve de szerintem pont ezért élvezet vele menni!
Talán pont ezért nemszeretik azok akik finnyásak!
Szerintem emzével lehet igazán megtanulni motrozni és nekem (talán azért is mert szegény családból származom és még mindig szegénynek számítok) nem derogál visszaülni rá!
Konkrétan az sem érdekel ha a millás motoros inkább oda sem néz csak ne kelljen köszönnie mert úgyis körbe motorozom a sorok között és csak a hátamat látja azt se sokáig!
Nem attól lesz motoros valaki mert drága vagy nyugati illetve japán motorja van hanem attól amit a szívében érez a motorja iránt!
Sok ember váltogatja a motorját évente is akár mert kijött egy újjabb vagy azért mert az új motorral jobban lehet dicsekedni vagy csajozni/fijuzni!
De sokan vannak akik ragaszkodnak egy márkához és azon belül is egy típushoz mert azt szeretik, az nőtt a szívükhöz, azzal mentek át mindenféle kalandon, vannak közös emlékeik, stb!
Estem már ezzel az emzével is de csak télen és jégen!
Nemtörtént semmi, felkeltem, káromkodtam és mentem tovább, amikor esőben beázott a gyertya akkor is káromkodtam, amikor autópályán 140 km/h-nál megragadt a dugattyú akkor is káromkodtam!
De nem haragudtam meg az emzére mert tudtam, hogy nem az ő hibája volt!
Év elején igen csak anyagi gondjaim voltak amikből talán lassacskán kimászok és megfordult a fejemben, hogy eladom az emzét (nem -t) de csak olyannak akitől majd visszatudom venni ha helyre jön a költségvetés mert azért hiányozna az emzé mert voltak közös élményeink is!
Nem az számít, hogy milyen motorod van hanem, hogy szereted-e a motorod!
Nekem itthon (és máshol) szokták mondani amikor kelek útra motorral, hogy vigyázzak magamra, én erre mindig azt mondom, hogy nem magamra fogok vigyázni hanem a motromra!
Az emzé meg lett bütykölve és nem is került sokba, konkrétan egy fillérbe sem illetve csak annyiba, hogy el kellett mennem az EMBER-hez aki ért hozzá!
Ki lett simítva a gyújtásgörbéje és be lett hangolva a karburátora a nyitott sport kipufogóhoz és már dadogás mentesen lehet vele karcolni a városban, kicsit meg lett járatva az első tárcsafék munkahengere is mert szorult de már tökéletes!
Köd elöttem 2T füst utánam!
Nemsokára amikor majd lesz kb 30 felesleges ezresem (mert csak ennyibe kerül a generál munkadíjjal együtt) bele lesz rakva könnyített dugatyú és a sport hengerfej és az elektronikus gyújtás a megszakítós helyett és akkor aztán !
Talán még a kipufogót is kiégetjük egy házibuli alkalmával a tüzön!
Szóval mi úgy vagyunk vele a haverral (mind a kettönknek van otthon drága japán gépe)
, hogy egy emzé az mindig legyen a garázsban még!
Ezt amúgy hallottuk már herlis szájából is!
Lehet, hogy az emzének hagy kivánnivalót a futóműve de szerintem pont ezért élvezet vele menni!
Talán pont ezért nemszeretik azok akik finnyásak!
Szerintem emzével lehet igazán megtanulni motrozni és nekem (talán azért is mert szegény családból származom és még mindig szegénynek számítok) nem derogál visszaülni rá!
Konkrétan az sem érdekel ha a millás motoros inkább oda sem néz csak ne kelljen köszönnie mert úgyis körbe motorozom a sorok között és csak a hátamat látja azt se sokáig!
Nem attól lesz motoros valaki mert drága vagy nyugati illetve japán motorja van hanem attól amit a szívében érez a motorja iránt!
Sok ember váltogatja a motorját évente is akár mert kijött egy újjabb vagy azért mert az új motorral jobban lehet dicsekedni vagy csajozni/fijuzni!
De sokan vannak akik ragaszkodnak egy márkához és azon belül is egy típushoz mert azt szeretik, az nőtt a szívükhöz, azzal mentek át mindenféle kalandon, vannak közös emlékeik, stb!
Estem már ezzel az emzével is de csak télen és jégen!
Nemtörtént semmi, felkeltem, káromkodtam és mentem tovább, amikor esőben beázott a gyertya akkor is káromkodtam, amikor autópályán 140 km/h-nál megragadt a dugattyú akkor is káromkodtam!
De nem haragudtam meg az emzére mert tudtam, hogy nem az ő hibája volt!
Év elején igen csak anyagi gondjaim voltak amikből talán lassacskán kimászok és megfordult a fejemben, hogy eladom az emzét (nem -t) de csak olyannak akitől majd visszatudom venni ha helyre jön a költségvetés mert azért hiányozna az emzé mert voltak közös élményeink is!
Nem az számít, hogy milyen motorod van hanem, hogy szereted-e a motorod!
Nekem itthon (és máshol) szokták mondani amikor kelek útra motorral, hogy vigyázzak magamra, én erre mindig azt mondom, hogy nem magamra fogok vigyázni hanem a motromra!