Azért mentem el a hondához tesztvezetésre mert állítólag a honda a legjobb és állítólag részrehajló vagyok a kawa felé!
Ez úgy kezdődött, hogy egy környékbeli motros jány felhívta a figyelmemet arra, hogy lesz a hondánál tesztvezetési lehetőség és mivel én már tulajdonképpen teljesen elválaszthatatlan vagyok -től ezért megragadok minden lehetőséget arra, hogy összehasonlítsam egyéb típusokkal és márkákkal is!
Na most a Z750-el szemben már bizonyította, hogy jól döntöttem!
Kedves Vickey motros társam a vtr250-est választotta, sajnos miattam késve érkeztünk ezért nemtudtam neki elmondani, hogy mire számítson de azért ügyesen boldogult vele!
Nos hát visszatérve az én hondámra mivel henger elrendezés alapján S4-es nem is reménykedtem semmiben viszont egy bizonyos fordulatszámon (kb 7000 környékén) igen kellemetlen nagy frekvenciájú rezgés éri az ember ülőgumóját!
Tudom, a kawa is rezeg de az alacsony freki nem olyan zavaró szerintem és csak igen alacson fordulaton érezhető!
Az üléspozíció egy lehelettel jobb mint a kawán!
A műszerfal analóg kijelzős ami nekem szintén teccik de mivel a kawán is az így itt nincs előnye bár a kawáé szebb szerintem.
A szélvédelme viszont pocsék pedig jóval nagyobb plexi van rajta!
Olyannyira vacak, hogy erősen zavarja a légörvény a sisakot!
Ez a motor tuti nemvolt szélcsatornában!
A kipufogó hangja kellemesen halk, a motor járása egyenletes kivéve kis sebességnél alacson fordulaton, itt szerintem néha olyan mintha kimaradna 1 szikra!
Kanyarodni jól lehet vele de nem annyira sportosan mint a kawával, hanem inkább olyan öregurasan-túrázósan!
Szóval szerintem eléggé höjebiztos!
A motortól nem lehet csodákat várni, én csodálkoztam rajta, hogy csak 220-ig van skálázva a műszer!!!
Ezek szerint nem gyorsabb mint a kawa, bár elméletileg erősebb!
A motor gázadásra elindul de csak ennyi, amire tervezték azt tudja de semmi őrűltködésre nem lehet rávenni hiába van szétforgatva.
Szóval előzésnél azért kell a hely és nemárt időben rátekerni a gázt, hogy feléledjen a motor!
A fékje hibátlan, érzékeny a legkisebb újjmozdulatra is bár mintha satuzásnál kicsit elmaradna a kawától harapósság terén!
Az eladó kicsit morcos volt amikor elmondtam neki mi nem teccett a motoron!
De hát ez egy ilyen keserű pirula volt sajnos, ha valami nem teccik, akkor nem mondom rá, hogy jó!
Tehát öszegezve ha nem lenne világos, nekem a kawa jobban bejön mert a motorja robbanásszerűen adja le a teljesítmény ezért sokkal biztonságosabb előzésnél mert hamarabb végez vele az ember!
Bár a Z750-nél már rájöttem, hogy S4-től ne várjak csodát!
Amúgy egy teljesen átlagos motor a honda, felülsz rá és mész A-ból B-be, teljesen nyugodtan, semmi izgalom, kicsit álmosító szerintem, bár a plexi mögötti légörvény elég zavaró, attól biztosan nemlehet elaludni!
Idénymotorosoknak pl ideális szerintem, ők úgysem sietnek sehová!
Minőségileg elképzelhető, hogy jobb mint a kawa de teljesen élménymentes vele a közlekedés!
Ja és külalakra bár tetszetős de mégsem lóg ki a sorból!
Tehát nemfognak téged messziről felismerni, sem közelről!
Ez úgy kezdődött, hogy egy környékbeli motros jány felhívta a figyelmemet arra, hogy lesz a hondánál tesztvezetési lehetőség és mivel én már tulajdonképpen teljesen elválaszthatatlan vagyok -től ezért megragadok minden lehetőséget arra, hogy összehasonlítsam egyéb típusokkal és márkákkal is!
Na most a Z750-el szemben már bizonyította, hogy jól döntöttem!
Kedves Vickey motros társam a vtr250-est választotta, sajnos miattam késve érkeztünk ezért nemtudtam neki elmondani, hogy mire számítson de azért ügyesen boldogult vele!
Nos hát visszatérve az én hondámra mivel henger elrendezés alapján S4-es nem is reménykedtem semmiben viszont egy bizonyos fordulatszámon (kb 7000 környékén) igen kellemetlen nagy frekvenciájú rezgés éri az ember ülőgumóját!
Tudom, a kawa is rezeg de az alacsony freki nem olyan zavaró szerintem és csak igen alacson fordulaton érezhető!
Az üléspozíció egy lehelettel jobb mint a kawán!
A műszerfal analóg kijelzős ami nekem szintén teccik de mivel a kawán is az így itt nincs előnye bár a kawáé szebb szerintem.
A szélvédelme viszont pocsék pedig jóval nagyobb plexi van rajta!
Olyannyira vacak, hogy erősen zavarja a légörvény a sisakot!
Ez a motor tuti nemvolt szélcsatornában!
A kipufogó hangja kellemesen halk, a motor járása egyenletes kivéve kis sebességnél alacson fordulaton, itt szerintem néha olyan mintha kimaradna 1 szikra!
Kanyarodni jól lehet vele de nem annyira sportosan mint a kawával, hanem inkább olyan öregurasan-túrázósan!
Szóval szerintem eléggé höjebiztos!
A motortól nem lehet csodákat várni, én csodálkoztam rajta, hogy csak 220-ig van skálázva a műszer!!!
Ezek szerint nem gyorsabb mint a kawa, bár elméletileg erősebb!
A motor gázadásra elindul de csak ennyi, amire tervezték azt tudja de semmi őrűltködésre nem lehet rávenni hiába van szétforgatva.
Szóval előzésnél azért kell a hely és nemárt időben rátekerni a gázt, hogy feléledjen a motor!
A fékje hibátlan, érzékeny a legkisebb újjmozdulatra is bár mintha satuzásnál kicsit elmaradna a kawától harapósság terén!
Az eladó kicsit morcos volt amikor elmondtam neki mi nem teccett a motoron!
De hát ez egy ilyen keserű pirula volt sajnos, ha valami nem teccik, akkor nem mondom rá, hogy jó!
Tehát öszegezve ha nem lenne világos, nekem a kawa jobban bejön mert a motorja robbanásszerűen adja le a teljesítmény ezért sokkal biztonságosabb előzésnél mert hamarabb végez vele az ember!
Bár a Z750-nél már rájöttem, hogy S4-től ne várjak csodát!
Amúgy egy teljesen átlagos motor a honda, felülsz rá és mész A-ból B-be, teljesen nyugodtan, semmi izgalom, kicsit álmosító szerintem, bár a plexi mögötti légörvény elég zavaró, attól biztosan nemlehet elaludni!
Idénymotorosoknak pl ideális szerintem, ők úgysem sietnek sehová!
Minőségileg elképzelhető, hogy jobb mint a kawa de teljesen élménymentes vele a közlekedés!
Ja és külalakra bár tetszetős de mégsem lóg ki a sorból!
Tehát nemfognak téged messziről felismerni, sem közelről!