azt magyarázza el nekem valaki, miért ekkora állatok az emberek, mármint agyilag.
hirdetem a motort jelen állapotában. vannak is jelentkezők, néhányan.
minap jött egy ilyen, csak mailban, hogyaszongya írjam meg, milyen alkatrészeket kell szerintem cserélni.
megírtam neki, megírtam neki, hogy gyári anyagokból a szerelőm mennyit kérne a talpraállításért, meg azt is, hogy de ezen felül tudok még legalább három alkatrészből olcsóbbat.
erre visszaír, kicsivel később:
Köszönöm a segítséget, de számításaim szerint, ha a motor ára nem megy 300
000 Ft alá jelentősen, nem éri meg a vele való vesződség, mert a javítás is
alsó hangon annyi lenne. 600 ért pedig már kapok ilyen, vagy ehhez hasonló
gépet, és nincs szaladgálás.
Mellékletben küldök egy ajánlatot (munkadíj nélkül) egy honda szerviztől,
tanulság képpen.
elsírom magam, komolyan, az emberek miért nem képesek gondolkodni??
elemezzük csak egy kicsit:
- "600ért ilyen vagy ehhez hasonló gép":
itt bukja el mind a spontán IQ-tesztet. felmennek a használtautóra, rákeresnek a dominatorokra, aztán azt látják, hogy "hát van itt egy rakás bakker, 500ért is, nézzükcsak, kilencvenhetes... aha, 490, 550, 580, 620 hát hülye ez, bakker."
és bazki elküld egy márkaszervizes árajánlatot!!!!
csupán néhány dolgot felejtenek el az ilyenek, amit a válaszban leírtam neki:
udv
nos, ha honda markaszervizben gondolkodsz, akkor holtbiztos, hogy nem
eri meg.
en mondjuk honda markaszerviz kozelebe nem mennek a helyedben, ugyanis
pl elofordult, hogy ugy hoztam el kupplungszett csere utan a motort [...], nem markaszervizben kevesebb, mint felebol megusztam volna a tortenetet.
aztan.
a listan nem latom a hajtokart, de a fotengely minek szerepel rajta??
raadasul 160e-ert! hat igy nyilvan nem lehet 300 alatt meguszni...
[...]
nekem konkret ajanlatom van 310 ezerre, munkadijjal egyutt[!] egyreszt,
masreszt pedig, ha en hozok bizonyos alkatreszeket, ez lemegy 220 ezer ala.
az pedig szinten biztos, hogy olyan 97es jarganyt, amirol
1. pontosan tudod, mi van a blokkjaban, mivel te rakattad ossze
2. uj a lancszett, gumik, hatso fektarcsa, ules, kupplungszett
3. alig ket honapos a muszaki
semmikepp nem kapsz 550 korul. es ennyibol ez a motor talpon van, de
ugy, hogy meg 60e-ig nem kell felned attol [legalabb], hogy beall, vagy
ki tudja, milyen karbantartast kapott, mikor nem volt eleg olaj benne.
ha csak a masodik pontot osszeszamolod, az [fenti sorrendben]
30+40+25+10+50. azaz kb 160e.
[...] ilyen allapotut ennyiert nem kapsz.
ha megveszel egy 500-530 koruli osszegert arult 93-95os jarganyt, azon a
fentiekbol valamit biztos, hogy nemsoka cserelni kell - altalaban a
gumit es a lancszettet ugyebar, mivel egyik se bir ki 20 ezernel sokkal
tobbet [gumik 15-18, mondjuk], a fektarcsak sem ujak altalaban, aminek
gyariban darabja 40+fa - valamint a kupplungszettrol akkor tudod, hogy
mi van vele, amikor elkezd csuszni. ezen 59500nal volt a csere, meg
tudom mutatni a munkalapot.
nagyjából ennyi, de még cizelláltam neki kissé
miért van az, hogy valaki nem képes végiggondolni, hogy mit csinál? látja az árat, amit én mondtam, megkérdez egy szervízt, ami ráadásul márkaszervíz, majd jön nekem okoskodni...
aztán persze végül a fentiekre már csak annyit bírt reagálni, hogy "teljesen igazad van", de még "alszik rá egyet-kettőt"...
aztán biztos vagyok benne, hogy megvesz 550ért egy 95öst, majd 10e múlva elkezdi a gatyáját is rákölteni... ami persze engem nem kéne, hogy izgasson, de az igenis izgat, hogy az ilyen szűklátókörű idióta barom gondolkodásmód miatt csak szopok
na, ennek a posztnak sincs túl sok értelme...
hirdetem a motort jelen állapotában. vannak is jelentkezők, néhányan.
minap jött egy ilyen, csak mailban, hogyaszongya írjam meg, milyen alkatrészeket kell szerintem cserélni.
megírtam neki, megírtam neki, hogy gyári anyagokból a szerelőm mennyit kérne a talpraállításért, meg azt is, hogy de ezen felül tudok még legalább három alkatrészből olcsóbbat.
erre visszaír, kicsivel később:
Köszönöm a segítséget, de számításaim szerint, ha a motor ára nem megy 300
000 Ft alá jelentősen, nem éri meg a vele való vesződség, mert a javítás is
alsó hangon annyi lenne. 600 ért pedig már kapok ilyen, vagy ehhez hasonló
gépet, és nincs szaladgálás.
Mellékletben küldök egy ajánlatot (munkadíj nélkül) egy honda szerviztől,
tanulság képpen.
elsírom magam, komolyan, az emberek miért nem képesek gondolkodni??
elemezzük csak egy kicsit:
- "600ért ilyen vagy ehhez hasonló gép":
itt bukja el mind a spontán IQ-tesztet. felmennek a használtautóra, rákeresnek a dominatorokra, aztán azt látják, hogy "hát van itt egy rakás bakker, 500ért is, nézzükcsak, kilencvenhetes... aha, 490, 550, 580, 620 hát hülye ez, bakker."
és bazki elküld egy márkaszervizes árajánlatot!!!!
csupán néhány dolgot felejtenek el az ilyenek, amit a válaszban leírtam neki:
udv
nos, ha honda markaszervizben gondolkodsz, akkor holtbiztos, hogy nem
eri meg.
en mondjuk honda markaszerviz kozelebe nem mennek a helyedben, ugyanis
pl elofordult, hogy ugy hoztam el kupplungszett csere utan a motort [...], nem markaszervizben kevesebb, mint felebol megusztam volna a tortenetet.
aztan.
a listan nem latom a hajtokart, de a fotengely minek szerepel rajta??
raadasul 160e-ert! hat igy nyilvan nem lehet 300 alatt meguszni...
[...]
nekem konkret ajanlatom van 310 ezerre, munkadijjal egyutt[!] egyreszt,
masreszt pedig, ha en hozok bizonyos alkatreszeket, ez lemegy 220 ezer ala.
az pedig szinten biztos, hogy olyan 97es jarganyt, amirol
1. pontosan tudod, mi van a blokkjaban, mivel te rakattad ossze
2. uj a lancszett, gumik, hatso fektarcsa, ules, kupplungszett
3. alig ket honapos a muszaki
semmikepp nem kapsz 550 korul. es ennyibol ez a motor talpon van, de
ugy, hogy meg 60e-ig nem kell felned attol [legalabb], hogy beall, vagy
ki tudja, milyen karbantartast kapott, mikor nem volt eleg olaj benne.
ha csak a masodik pontot osszeszamolod, az [fenti sorrendben]
30+40+25+10+50. azaz kb 160e.
[...] ilyen allapotut ennyiert nem kapsz.
ha megveszel egy 500-530 koruli osszegert arult 93-95os jarganyt, azon a
fentiekbol valamit biztos, hogy nemsoka cserelni kell - altalaban a
gumit es a lancszettet ugyebar, mivel egyik se bir ki 20 ezernel sokkal
tobbet [gumik 15-18, mondjuk], a fektarcsak sem ujak altalaban, aminek
gyariban darabja 40+fa - valamint a kupplungszettrol akkor tudod, hogy
mi van vele, amikor elkezd csuszni. ezen 59500nal volt a csere, meg
tudom mutatni a munkalapot.
nagyjából ennyi, de még cizelláltam neki kissé
miért van az, hogy valaki nem képes végiggondolni, hogy mit csinál? látja az árat, amit én mondtam, megkérdez egy szervízt, ami ráadásul márkaszervíz, majd jön nekem okoskodni...
aztán persze végül a fentiekre már csak annyit bírt reagálni, hogy "teljesen igazad van", de még "alszik rá egyet-kettőt"...
aztán biztos vagyok benne, hogy megvesz 550ért egy 95öst, majd 10e múlva elkezdi a gatyáját is rákölteni... ami persze engem nem kéne, hogy izgasson, de az igenis izgat, hogy az ilyen szűklátókörű idióta barom gondolkodásmód miatt csak szopok
na, ennek a posztnak sincs túl sok értelme...