Lóóó kománk meglepően lelkes, úgy tűnik jót tesz neki a társaság. Jár mind a négy dugó (bár még állítgatni kell némi szelephézagot), megszűnt a vonathangú zakatolás, és ami a legcsodálatosabb: befejezte az olajkönnyezést (feltehetően gázos picsogni más motor társaságában). Még a végén kiderül, hogy nem is annyira antiszociális, csak társ kellett neki (lásd tengerimalacok, emberek, stb.) Az új teló berakásánál volt némi agyalás hogy most akkor másik kormánycsapágyat kell-e venni, de végül is Söndör megoldotta, mert a régi pont passzol az újba. Úgyhogy most már a szive rendesen ketyeg (ki tudja, talán lesz szaporulat is idővel...), a melülső jobboldali kerékbicegés is reparálva, maradnak a finomságok: fék, új műszer/lámpa, indexcsere, egyebek...
Feltoltuk a garázs előtti lejtőn (egy dekával nem lett könnyebb a valaga, sőt szerintem télen még hízott is...), volt fürcsi is, úgyhogy most nagyon feszít a paripa.
VTZ kapott új hengerfej tömítést, lelkes a szentem ő is nagyon, úgy tűnik akar menni. Valszeg új gyertya fog kerülni bele alacsonyabb hőértékű, mert ezt állandóan beköpi ami benne van...Nyomorult elég koszos a három évi ácsorgás után, úgyhogy neki is kinéz egy alapos magasnyomású pancsi...
Aztán egymás mellé toljuk őket, és dumálják meg amit meg kell dumálniuk a sornégy és a vékettő nézetekről. Egyenlőre a 3-4 méternyi távolság mindkettőre pozitív hatást gyakorol...
Feltoltuk a garázs előtti lejtőn (egy dekával nem lett könnyebb a valaga, sőt szerintem télen még hízott is...), volt fürcsi is, úgyhogy most nagyon feszít a paripa.
VTZ kapott új hengerfej tömítést, lelkes a szentem ő is nagyon, úgy tűnik akar menni. Valszeg új gyertya fog kerülni bele alacsonyabb hőértékű, mert ezt állandóan beköpi ami benne van...Nyomorult elég koszos a három évi ácsorgás után, úgyhogy neki is kinéz egy alapos magasnyomású pancsi...
Aztán egymás mellé toljuk őket, és dumálják meg amit meg kell dumálniuk a sornégy és a vékettő nézetekről. Egyenlőre a 3-4 méternyi távolság mindkettőre pozitív hatást gyakorol...