Tegnap hazafelé unalmamban vettem egy motros újságot (MR) mert volt benne cikk 4 darab kawáról és az egyik közülük az er6f volt!
A másik hárommal most nem foglalkozom mert most lényegtelen!
Kíváncsian vágtam bele az olvasásába, hogy vajon a "szakértők" mit is írnak róla!
Az volt a lényege a cikknek, hogy a 4 motort 4 motros vezette felváltva, a 4 motros abban különbözött, hogy az egyiknek régi jogsija volt a negyediknek meg friss, a másik kettő közöttük volt!
Akinek a legrégibb jogsija volt az elismerően nyilatkozott az er6-ról és szívesebben is használná mint a másik hármat!
De a többi motros meg olyanokat mondott róla, hogy csak ámúltam!
Persze 2 hengeres és van vibráció de nem akkora mint mondták, és nekem fel sem tűnt ráadásúl!
Állítólag annyira rezeg a tükőr, hogy nem látni benne semmit!
Az enyémen nem rezeg!
Darabos a váltója, nehéz kapcsolni!
Beszarok, akkor vegyen robogót!
Érdekes nekem semmi bajom a váltójával, még pályán is megfelel!
Rossz helyen van az oldaltámasz!
Szerintem nincs!
Keskeny a kormány!
Hát mert ez nem enduró és ha gyenge hozzá akkor vagy gyúrjon vagy járjon gyalog!
Hát most olyan emberekket is megkérdeztek egy motorról akiknak tulajdonképpen fingjuk sincs a motrozásról!
Én amikor megvettem az enyémet elötte nem is volt lehetőségem kipróbálni!
Amikor hívott a kereskedő akkor mentem, átvettem és mentem haza!
Egy dolog zavart csak de aztán megszoktam az, hogy erősen kapaszkodni kellett a kormányba nehogy hanyatt leessek róla amikor húzom a gázt!
Nekem minden egyből kézre és lábra esett, nem zavart a rezgés sem, a váltót sem éreztem darabosnak, a kormányt sem keskenynek, a futóműt sem gyengének!
Lehet persze, hogy velem van a baj és nemtudok motrozni, nemtudom milyen a jómotor de ez egy KAWASAKI, ez nem puhányoknak való, ez nem hülyebiztos motor!
Ezt vezetni kell, ez benne a jó!
A másik hárommal most nem foglalkozom mert most lényegtelen!
Kíváncsian vágtam bele az olvasásába, hogy vajon a "szakértők" mit is írnak róla!
Az volt a lényege a cikknek, hogy a 4 motort 4 motros vezette felváltva, a 4 motros abban különbözött, hogy az egyiknek régi jogsija volt a negyediknek meg friss, a másik kettő közöttük volt!
Akinek a legrégibb jogsija volt az elismerően nyilatkozott az er6-ról és szívesebben is használná mint a másik hármat!
De a többi motros meg olyanokat mondott róla, hogy csak ámúltam!
Persze 2 hengeres és van vibráció de nem akkora mint mondták, és nekem fel sem tűnt ráadásúl!
Állítólag annyira rezeg a tükőr, hogy nem látni benne semmit!
Az enyémen nem rezeg!
Darabos a váltója, nehéz kapcsolni!
Beszarok, akkor vegyen robogót!
Érdekes nekem semmi bajom a váltójával, még pályán is megfelel!
Rossz helyen van az oldaltámasz!
Szerintem nincs!
Keskeny a kormány!
Hát mert ez nem enduró és ha gyenge hozzá akkor vagy gyúrjon vagy járjon gyalog!
Hát most olyan emberekket is megkérdeztek egy motorról akiknak tulajdonképpen fingjuk sincs a motrozásról!
Én amikor megvettem az enyémet elötte nem is volt lehetőségem kipróbálni!
Amikor hívott a kereskedő akkor mentem, átvettem és mentem haza!
Egy dolog zavart csak de aztán megszoktam az, hogy erősen kapaszkodni kellett a kormányba nehogy hanyatt leessek róla amikor húzom a gázt!
Nekem minden egyből kézre és lábra esett, nem zavart a rezgés sem, a váltót sem éreztem darabosnak, a kormányt sem keskenynek, a futóműt sem gyengének!
Lehet persze, hogy velem van a baj és nemtudok motrozni, nemtudom milyen a jómotor de ez egy KAWASAKI, ez nem puhányoknak való, ez nem hülyebiztos motor!
Ezt vezetni kell, ez benne a jó!