A napokban olvastam, hogy dübörög a kínai gazdaság, még a válság ellenére is 8-10%-os fejlődést mutatott a tavalyi évben. Így gondoltam, hogy megnézem (a kínai másolat autógyártás fejlődése után szabadon) a motorkerékpár gyártásának fejlődését.
Érdekes dolgokra akadtam! Pl., hogy évente több mint 20 millió motorkerékpár készül náluk, de szinte mind kismotor. És jelentős részük ismeretlen európában. Az európai piacot szeretnék megcélozni, így most 3 cég (Locin, Zongshen, Jialing)is fejleszt 600-as soros 4 hengeres motort. Így lehet, hogy hamarosan csodálhatjuk eme remekműveket, melyek küllemre nem is néznek ki rosszul. Gondoltam, hogy megosztom veletek, és kikérem a véleményeteket az én előítéleteimmel szemben.
Érdekes dolgokra akadtam! Pl., hogy évente több mint 20 millió motorkerékpár készül náluk, de szinte mind kismotor. És jelentős részük ismeretlen európában. Az európai piacot szeretnék megcélozni, így most 3 cég (Locin, Zongshen, Jialing)is fejleszt 600-as soros 4 hengeres motort. Így lehet, hogy hamarosan csodálhatjuk eme remekműveket, melyek küllemre nem is néznek ki rosszul. Gondoltam, hogy megosztom veletek, és kikérem a véleményeteket az én előítéleteimmel szemben.