Találtam egy jópofa összefoglaló ábrát a különböző motorfajták üléspozícióiról.
Annyit azért hozzátennék, hogy a "c" és a "d" ábra között a gyakorlatban nem érzékelek ilyen jelentős különbséget. A "d" ábra inkább egy idealizált állapotot mutat, aki rajzolta, szerintem nem ült még GoldWingen. A valóságban sokkal jobban hasonlít egy felpumpált robogóhoz, mint azt gondolnánk.
Hasonlóképpen van egy észrevételem az "e" és a "g" pozícióval kapcsolatban is: egyelőre még nem találták fel a hangra navigáló choppert, aminek nem kell fogni a kormányát utazás közben, és - bár lehet, hogy nem úgy néz ki - egy triál motor is komolyabb üzem annál, hogy elengedett kézzel lehessen rajta állva motorozni.
A "h" pedig... No Comment. Már értem, hogy egyesek miért vesznek motort: nő helyett.
Annyit azért hozzátennék, hogy a "c" és a "d" ábra között a gyakorlatban nem érzékelek ilyen jelentős különbséget. A "d" ábra inkább egy idealizált állapotot mutat, aki rajzolta, szerintem nem ült még GoldWingen. A valóságban sokkal jobban hasonlít egy felpumpált robogóhoz, mint azt gondolnánk.
Hasonlóképpen van egy észrevételem az "e" és a "g" pozícióval kapcsolatban is: egyelőre még nem találták fel a hangra navigáló choppert, aminek nem kell fogni a kormányát utazás közben, és - bár lehet, hogy nem úgy néz ki - egy triál motor is komolyabb üzem annál, hogy elengedett kézzel lehessen rajta állva motorozni.
A "h" pedig... No Comment. Már értem, hogy egyesek miért vesznek motort: nő helyett.