Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Acélból lett férfiasság..

Legutóbbi hazalátogatásom adott okot arra,hogy újra írjak arról,mit és hogyan látok.Megdöbbentö és egyben szánalmas,amit az otthoni utakon,föként Budapesten tapasztaltam.Ilyen mértékü kivagyiság,sznobság,agresszívitás,vagy egyszerüen csak butaság,primitévség terén szerintem Hu.valahol az élbolyban van.Kezdem a közlekedési morálal.Szándékosan nem írtam kultúrát,mert ha az otthoni autósoknak erröl kezdenék beszélni,nagy százalékban"hát ammeg mi"volna a reagálás.Tolakodás,pofátlanság"húzzazanyádba",horpadásig menö harc 2 cm elönyért,és foltokban udvariasság az,ami jellemzi a nagy többséget.Még sehol nem láttam ennyi hivalkodó,a bunkóságig tupirozott verdát,mint otthon.Egy bizonyos rétegnél az autó elveszette az adottságaiból eredendö elönyeit.Eszköz lett a magamutogatók,a karrieristák és a lelki szegények körében.Egyfajta kiegészítö azoknál,akik kisebbségi érzésben szenvednek,kicsi a farkuk,lóg a szemérem ajkuk,vagy csak sötétek,mint a bánya lámpaoltás után.Szánalmas az egészben az,hogy ennek a csoportnak csak egészen kicsi hányada engedheti meg magának azt,hogy ilyen volumenü,értékü autót tartson,és azt sem éppen tisztességes módon megkeresett pénzböl finanszirozza.Legtöbbjük beteg pöcsök,akik hazatérve a psyhológustól,ahol a korai magömlésüket kezeltetik,betérnek az autójuknál jóval értéktelenebb lakásukba,szerény vacsorájukat elfogyasztva,mind a 35 kilójukat ágyba téve arról álmodoznak,hogy következö nap hányan fogják öt és autóját megbámulni.Tudom kicsit darabos ez a fajta megközelítése a dolognak,de valahogy így látom én,vagy próbálom magamnak megtalálni az okokat,hogy miért és minek ez a cirkusz az autók körül.Hazudnék,ha azt mondanám,hogy nem voltam büszke anno,mikor megvettem az elsö,jóindulattal autónak nevezhetö kocsit.Az ugyanis egy Zaporozsec volt. A"Sztálin utolsó bosszúja"-nak is nevezett kozák traktor volt életem elsö nevemre iratott a szekere.Nekem akkor tökéletesen megfelet.Óriási mértékben növelte kreatívitásom,technikai felkészültségemet,de mai szemmel nézve az nem technika volt,amit abba beleépítettek.Az csoda volt.Igen csoda volt,hogy néha 5-6 megállásal(meleg lett a motor) lementem Miskolcra.De akkoriban ez volt a cél.A-ból B-be eljutni.Hogy aztán az út 3,ill.4 óráig tartott,nem volt kritérium.És nem utolsó sorban segített megszerezni az alapokat,amik szükségesek ahhoz,hogy biztonsággal tudjak közlekedni.Persze akkor is voltak nagy arcok,akik"Zsigával",vagy "nagy Polákkal" villogtak rám,de szartam rájuk,nem éreztem magam kevesebbnek csak azért,mert szar autóm van.Azt is normálisnak tartom,ha valaki váltani akar,jobbat venni,ami többet tud,kényelmesebb,stb.Egy egészséges határig rendjén is van.Vannak korlátok,amik között mozogni lehet,ár,hely,ect.Ma pedig az a nagyobb kan,jobb nö,akinek többet tud az autója.Telenyomják technikával,szenzorok,tolató radar,meg a farok tudja mik,és ha ezek közül valami szarni megy,csak forog,mint a szaró kutya,mert nem tudja,hogy parkoljon be a 4 méter széles garázsba.Félreértés ne essék,nem akarom a fiatalabbakat,vagy friss jogsisokat sározni.Csak arról elmélkedem,hogy nem volt mindig szervó,ABS,ESP,meg a sok többi,ami segítség a biztonságos vezetéshez,mégis utaztunk,melóba jártunk,vagy éppen munkaeszközként használtuk az autókat.Minden technikát feltolhatunk magunknak,ha egy nálunk is hülyébb kitolja a nóziját ott,ahol nem is várjuk.Ott már csak az érzékszerveink,esetleg ima,káromkodás segít.Ez is egy része a mai magyar közlekedésnek,bár ez részben általánositható,külföldön is probléma ez.Jön a üreges csontú takony akinek a maffiozó,vagy képviselö(ez lehet egy személy is)papa megveszi a 200-300 pacis szörnyet,a nyikhaj pedig jó esetben is tolószékbe juttat olyan embereket,akik csupán munkába,bevásárolni indultak a járgányal.Aztán a másik elöfordulási forma.Fel van pumpálva anabolikával,mezitláb van a feje(kopasz),szókincs leszükül néhány lenézö káromkodásra,és szívesen parkol rokkant parkolókban,ill.a járdán.Ezek mindenhol megtalálhatok.Itt is elöfordul,hogy a furulya direkt az áruház ajtajánál parkol le.Az ilyen verdákra én rászoktam köpni egy teknöc nagyságú zöldhátút,vagy belerugok,horpasztom.Tudom,szemét dolog.De az sem szép látvány,ha látom az öreg mamát,családanyát 3 gyerekkel a csillogó szart kerülgetve vergödni,csak azért,mert a mocsodék azt hiszi,hogy az autója mellé jogot kapott erre is.A sok negatívum mellett találkoztam pozitív dolgokkal is.Láttam 1-EGYETLEN EGY-autót,amin a következö matrica volt olvasható:"FIGYELEK A MOTOROSOKRA!".Azért ez már fény az alagút végén,nemde?Hosszú lett ez a filó,köszönöm a türelmeteket.
Üdv:Suzu

Hozzászólások

Jaja, van itt elég sok abból a fajtából akinek 2 cm-vel hosszabb lesz ha nagyobb az ótó. :D De csak elméletben, gyakorlatilag ugyanolyan rövid és még vékony is....

:D
 
+1 teljesen egyetértek!!!!;)
Mióta bringával nyomom az utat/autók közt/még azt is látom milyen sokan az alapvető szabályokat nem tartják be,de engem le dudálnak,sőt már ki is száltak,hogy tudnom kéne a kreszt...Volt hogy a szélső sávban lelőztek..,A mellettem lévő sávbol jött ki az ürge ami tök üres volt/Mondom,bizti ő is kanyarodik/Nem a járda végén,ahol kanyarodik az út visszament az egyenes sávba....Ki érti??Csak nekem mutatta,hogyő jobban bír menni??De legjobban a zokat bírom ki megelőz és utána rögön féez,mert piros a lámpa..,:D
 
De jó neked, hogy csak néhány napig "élvezhetted" ezt !
A mindennapi rutinban kialakul egy rosszfajta emberismeret :
1. Köcsög-pöcs : apuci ótókereskedő, most elküldött boré, bőgetem a zenét, megyek meee töketlen vagyok, de ha egy karcolás éri beszaharázok, mert a fater kitekeri a nyakam.
2. Ősanya : elkaptam a tökét egy jólkereső hülyének, most fuvarozom a poronytyaim mindenfelé, nemértem miért mondják rám, hogy ostoba vaksi viziló.
3. Papa-mama rém büszkén feszít, csilli-villi, csak sátoros ünnepekkor előállt verdolínóban, éshát rengeteg szárazkenyeret el kellett rágcsálni, amíg összespóroltuk az árát, úgyhogy rettegünk, éshát drága a benzin.
4. Egész család benne feszít, mert fizu volt, most megyünk vele vásárolni a Kis Tigris piacra, nagymamát is visszük, végtére is a nagyrészét ő fizette ki.
Én meg dolgozni megyek. Már rég tudom, hogy én vagyok a hülye, mert nem születtem elég szépnek meg elég ostobának, hogy eltartatassam magam :
5. Bébi-faces : megyek a műkörmöshöz, meg utána a shoppingba, mert adott pénzt a Béla, és a barátnőmnek fél centivel hosszabb körmöket ragasztottak, nehogymá, mikor az én Bélámnak drágább terepjárója van.
Bocs. Telibe találtad a vesszőparipám.
 
Gyöngyusz;bt9414 írta:
Dóri! A cégesautósokat kihagytad. :D


Igaz :
6. Középvezető egy multinál : lefelé tapos, felfelé könyököl, ezt már annyira megszokta, hogy otthon is, az utakon is ez vezérli. Büszkén feszít a fehér octaviában, lenézi a fabiást, mert az még nem tudta olyan magasra nyalni magát mint ő, kizárólag az övénél sokkal nagyobb és sokkal drágább autókat engedi be, de csak azt a típust ami a főnökének van.
( Kérésed számomra parancs ! :D)
 
Úgy-úgy :D
Kiegészíteném még az arcán látható, ingyenbenzin miatt érzett önelégült vigyorral, valamint az octavia helyett esetleg ford focus kombival, vagy opel astra-val látható. :D
De mindenképpen fehér az autó színe. :D
 
Kisáruszállító: szigorúan belső sávban a többsávos úton, nagy fehér kocka mindegyik, max. 80-at tapos, akkor is, ha a lába már kilóg a padlólemezen, közben fekete füstöt ereget a 2.5 szívódízel. Amennyiben kisputtonyos, ugyanez, csak a 80 helyett 90. :D Imádja kitenni az ablakba a kartonpapírra firkált "áruszállítás" szöveget, ha nem akar parkolási díjat fizetni. :D
 
Ja és a kisárúszállítók bátrak is!
Mert azt hiszik, hogy a nagy testvér (nagy fehér kamijon) megijed ha bevágnak elé!:D
Pedig ő ilyenkor az egyik újját a dudára az egyik lábát meg a gázpedálra helyezi!
(tempomatos módban;))
 
Eszembe jutott még :
1. Irigykedve nézi a speedeseket, a csoppereseket, de a robogósokat lenézi.
2. Alapból utálja a motorosokat, teljesen mindegy neki milyen, mert neki mind egyforma, és alacsonyabb rendű, titokban kicsit fél is tőlük, lenézi őket, szerinte mind mosdatlan vadállat.
3. Retteg tőlük, mert semmit sem lát nemhogy a tükörben, de még a vezetési szemüvegében sem, nemérti miért várják el tőle (is), hogy lehúzódjon, mikor épphogy csak elfér abban szűk sávban azzal a szép nagy kamionszélességű pedálos ótóval.
4. Apuci retteg, mert olvasta valahol, hogy a motorosok lerúgták valakinek a tükrét, a mama már 80-on felül, nem fog még egy ótóra valót rájuk hagyni, a fizuja egyre kevesebb, a kölkök nőnek, izzad a tenyere, úgy szorongatja a kormányt, dehát ott ül az egész család, mégiscsak meg kell mutatni, hogy a négy kerék több, mint a kettő ...
5. Fúúúj, hát a Béla is megmondta, hogy a motoros az nem ember ( mert a Béla utálja, hogy ha feltűnik egy motoros mindenki azt kezdi el bámulni, és leszarják az ő tízmillás verdáját ), és a rutinvizsgán is úgy ment át, hogy a vizsgáztatót jól megmérték, a forgalmon meg már előre kérte a borítékot az ipse és azóta imádkozik, hogy soha ne kelljen többé találkoznia ezzel a csajszival.
6. Nos ő tisztában van vele, hogy mennyibe kerül egy autó, ami ugye szemmel láthatóan nagyobb egy motornál, következésképp magasabb polcon kell hogy legyen, következésképp eszetlen egy barom aki lehúzódik, vagy bármi ilyesmi, egyáltalán mit képzel, hogy megelőzi ?
Uff. Suzu mi van azzal a pszíkolólógussal ?
 
Nna akkor :
7. Kaminyós : elfér a sávjában. Sőt ! Még képes és le is húzódik, mert lát a tükörben, és ha látja, hogy csajszi ül a motoron akkor még integet is, aztán azt meséli a haverjainak, hogy húú micsoda nő volt, a következő héten már meg is volt neki, a következő hónapban pedig már maga is elhiszi a mesét. A bolgár-török-román kamijonos az első rész alól kivételt képez, a második rész viszont kifejezetten róluk íródott.
 
Gyöngyusz;bt9418 írta:
Kisáruszállító: szigorúan belső sávban a többsávos úton, nagy fehér kocka mindegyik, max. 80-at tapos, akkor is, ha a lába már kilóg a padlólemezen, közben fekete füstöt ereget a 2.5 szívódízel. Amennyiben kisputtonyos, ugyanez, csak a 80 helyett 90. :D Imádja kitenni az ablakba a kartonpapírra firkált "áruszállítás" szöveget, ha nem akar parkolási díjat fizetni. :D


:D
 
Ja és van a kukáskocsi aki mindig akkor van elötted a szűk belvárosi utcában amikor sietsz valahová!:D
A locsolós meg direkt lelocsolja a motrost ami nyáron jó de csak egy bizonyos hőfok felett és tűző napon! :D
 
Én azt szeretem, amikor megyünk a kukáskocsi után, és serényebben kezdenek el dolgozni, mert azt hiszik, ellenőrzés van. :D
Amúgy nagy "kedvencem" a békávé vonalműszak, amely valami csoda folytán időnként kék lámpa+sziréna kombóval közlekedik... számomra érthetetlen okokból, hisz tudtommal nekik ilyesmi nem járna... max. sárga, ohne sziréna.
 
A buszost se hagyjuk ki!
Lassan megy, spóról a gázolajjal, kidobálja a hepi mél maradékát az ablakon, a menetrendet nem tartja be csak betart neki! :D
 
És imádja erőteljes fékezéssel összetömöríteni az utasokat a helytakarékosság miatt, sűrűn qrvaanyázik, miközben a mikrofont bekapcsolva felejti, udvariasságot ne várj tőle, csak és kizárólag hasonszőrű kollégáinak tartogatja, de azoknak mindenáron, akár főúton, 60-ról 0-ra satuzva is beengedi társait maga elé. Megállóban állva már akkor kirakja a jobbra indexet, amikor még csak leszállnak az utasok, visszaélve a KRESZ adta előjogaival.:D
 
Hát igen, az sem rossz, amikor megyek az egyirányú utcában, és a pasi a 20 millás verdájával a forgalommal szemben nyomja a gázt, és még ő mutogat nekem, h mi a francot keresek én itt és miért megyek vele szembe...
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
suzu
Olvasás
662
Hozzászólások
52
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

suzu további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére