Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motoros alfajok II. rész

Hála nektek, a blogbejegyzés elérte végső karaktereit, úgyhogy itt folytatjuk. :)

Speedesek--alfaj:"Takony-speedes" (by Sir Tremor)
Az Apuci:
"Vállalkozó",iparmágnás,sajtkészítő mogul,vagy honatya szintű titulusban szenved...
Egy motorszalon bejáratához érkezve jellemzően "a legdrágább és leggyorsabb motort a fiamnak" kezdetű mondat hagyja el a száját,valamint további jellemzője,hogy abszolút inaktivitást mutat a tapasztalt motorosok véleménye iránt,melyek általában a következők: "talán nem kéééne" vagy "lehet,hogy nem ez a legjobb kezdőmotor a fiúnak!!!"
Maga a főszereplő, a Takony-speedes:
Életkorban aggnak mondható,legtöbbször nem éri el a 22-őt!
Magabiztossága határtalan,motoros tudása pedig ennek pontos megfelelője...a negatív irányban!
Meggyőződése irreverzibilis,akár csak Apucira,rá sem hatnak a "ne légy hülye" vagy az "ilyen fiatalon miért akarsz meghalni" intelmek...ennek megfelelően mindkét mondat tartalmát prezentálja is hűen!
A szülinapra kapott Hayával,ZX12R-el Ő az utak királya,sebességben és (bár ezt nem tudja,de ha véletlenül tudná,sem ismerné be) hülyeségben utolérhetetlen!
Ruházata a legdrágább,motorján megtalálható a Rolex óra felrögzített tokja...közvetlenül a kamera mellett!
Kétféle sebességfokozatban közlekedik: 1:Full gáz 2:Satu fék.
Előszeretettel használja a bal sávot tekintet nélkül arra az apró és elhanyagolható tényre,hogy OTT IS KÖZLEKEDIK VALAKI!
Gyakran tévesen azonosítják (autósok,gyalogosok és minden,a motorosokat megvető állatpóógár) a klasszikus motorossal,amely tény miatt --tekintve,hogy rossz fényben tünteti fel a szabályokat betartó és ÉLNI AKARÓ motorosokat-- a Takony-speedes irtását már állami szinten is engedélyezték és rendszerint ennek végrehajtását a jobb érzésű IGAZI motorosokra bízták a hatóságok!
Életút:
Igen rövid.
A Takony-speedes szinonimájaként a szakkönyvek a "hullajelölt" és a "szervdonor" szavakat is bejegyezték már!
Ebből kiindulva ezen alfaj halálozási aránya szinte 100% még a 23. életév betöltése előtt,az addig okozott kár azonban drasztikusan nagy...
Feltalálási hely:
Kanyargós,veszélyes útszakaszokon(egy darabban 5%),Kávézók előtt,hasonlóan pubertás korú és tocsogó bugyijú hölgyek koszorújában(egy darabban 25%)IFA,Suzuki és egyéb közlekedési eszközök szélvédőjén benézve(több darabban 70%),
Javaslat:

Amennyiben bárki ilyen egyedet lát az utakon,saját érdekében húzódjon le egy parkolóba,várja meg a Takony-speedes elhaladtát...ezek után a parkolóban tobzódó motoros túlélési mutatója 80 %-al nőni fog!

Streetfighter: (by Bq)
(Nem kitérve itt az autók és egyéb elemek ellen küzdő városi utcai harcosra )
A motorja többet van egy keréken, mint kettőn, az első gumija úgy 10-15 hátsót minimum kiszolgál. Általános jellemzője, hogy mindenféle pózban képes a motoron tartózkodni egyet kivéve: fenék a vezetőülésen, láb az első lábtartón, kéz a kormányon, két kerék a földön. A motorján idom és fényezés csak nyomokban, bukókeret, bukógomba, kitámasztó, és különböző kilépők viszont annál nagyobb számban fedezhető fel. A haverok már rég nem mernek felülni mögé, és együtt röhögnek az épp aktuális, motorozni vitt lelkes kiscsajon, aki még nem tudja, miért üvöltik utánuk induláskor kórusban: ne stoppie-zz rögtön, vazze!
Fejlettebb verziójuk gyakori vendége különböző motorosrendezvényeknek, vagy versenyeknek, ahol sok más hasonszőrűvel együtt órákig tudnak beszélgetni trükkökről, végáttételekről, holtpontról...

A továbbhaladott takony-speedes: (by MayDay)
Valahogy érdekes párhuzamokat vél felfedezni a Sir Tremor által Takony-speedes tulajdonságok és a maga régi stílusa között.
Elégtétellel tölti azonban el, hogy Ő túlélte azt a bizonyos korszakot... Nem tud váltani, nem tud lassan menni, 2 láb lerakásával áll meg... Nyélgáz-satufék...
ELLENBEN már tisztában van vele: NEM TUD MOTOROZNI
Különleges jellegzetesség: Hősiesen nézegeti a motorokat továbbra is, de ha beindul, sírógörcsöt kap DE AZÉRTSE ADJA FEL!!!!!!!!!! Egyszer csakazértis megtanul motorozni normálisan.

(Mű)Májer: (by Bq)
Kicsivel fejlettebb változata a szpídesnek, túlélt már 1-2 szezont, összesen mintegy 2 kötelező szervíznyi (ezres, 6ezres) km-rel az újonnan vett 600-asában. Hatalmas tapasztalatának köszönhetően már érzi, hogy kinőtte a kezdő kategóriát, ezért tavasszal az első útja a legközelebbi szalonba vezet, ahol beszerzi a legfrissebb 1000-es modellt, színben passzoló komplett ruházattal. Természetesen állandó vendége a különböző pályanapoknak (amennyiben a pálya 30km-nél közelebb esik a lakhelyéhez, hiszen "utcán motorozni veszélyes"), ahol elsősorban fényképez (kézfogás a helyi menőkkel, amit később lehet mutogatni a cimboráknak), másodsorban jópofizik mindenkivel, harmadsorban néha felmerészkedik a pályára (kizárólag akkor, ha épp nincs kint ismerős, mert 3 éve folyamatosan a lassú csoportba vesz jegyet, és égő lenne, ha valaki felismerné). A majrécsíkja szélesebb, mint a Duna-delta, de ezt senki nem veszi észre, mert legkésőbb havonta gumit cseréltet, nehogy lebukjon.
A motorhoz természetesen minden tuningcuccot megvesz, amit csak gyártanak hozzá, és menőbbnek néz ki tőle (e tekintetben erős rokonságot mutatva a hog-ossal), kedvenc motorosboltjában már előre köszönnek neki, és külön, névre szóló értesítőt kap, ha kijön egy új buborékos plexi, kormányvégsúly, vagy nyomásfigyelős szelepsapka. (A bolt tulaja legutóbb az általa vásárolt kiegészítők árából nyitotta meg a második szalonját.)
Társaságban ő az übermotoros, órákig tudja ecsetelni a féktávokat, dőlésszöget, kigyorsítást (a legutóbbi pályanapon 3 órát ült két srác mellett, a beszélgetésüket jegyzetelve), előszeretettel oszt mindenkit, aki nem volt még pályán, és lesajnálóan megjegyzi, hogy "majd elviszlek egyszer, hogy tudd, miről van szó". Előszeretettel folyik bele a motortípusokról, kiegészítőkről szóló vitákba, amikből mindig azt hozza ki, hogy az általa birtokolt cucc a tuti, a többi csak ipari hulladék.

Hozzászólások

V
Az gyakorlatilag a rock-biker, csak colort hord a hátán...:)
Viszont, nem kéne elhallgatni az előző bejegyzésben Gyula érdemeit, a juppie leírásának első fele az övé:D
 
V
(Mű)Májer:

Kicsivel fejlettebb változata a szpídesnek, túlélt már 1-2 szezont, összesen mintegy 2 kötelező szervíznyi (ezres, 6ezres) km-rel az újonnan vett 600-asában. Hatalmas tapasztalatának köszönhetően már érzi, hogy kinőtte a kezdő kategóriát, ezért tavasszal az első útja a legközelebbi szalonba vezet, ahol beszerzi a legfrissebb 1000-es modellt, színben passzoló komplett ruházattal. Természetesen állandó vendége a különböző pályanapoknak (amennyiben a pálya 30km-nél közelebb esik a lakhelyéhez, hiszen "utcán motorozni veszélyes"), ahol elsősorban fényképez (kézfogás a helyi menőkkel, amit később lehet mutogatni a cimboráknak), másodsorban jópofizik mindenkivel, harmadsorban néha felmerészkedik a pályára (kizárólag akkor, ha épp nincs kint ismerős, mert 3 éve folyamatosan a lassú csoportba vesz jegyet, és égő lenne, ha valaki felismerné). A majrécsíkja szélesebb, mint a Duna-delta, de ezt senki nem veszi észre, mert legkésőbb havonta gumit cseréltet, nehogy lebukjon.
A motorhoz természetesen minden tuningcuccot megvesz, amit csak gyártanak hozzá, és menőbbnek néz ki tőle (e tekintetben erős rokonságot mutatva a hog-ossal), kedvenc motorosboltjában már előre köszönnek neki, és külön, névre szóló értesítőt kap, ha kijön egy új buborékos plexi, kormányvégsúly, vagy nyomásfigyelős szelepsapka. (A bolt tulaja legutóbb az általa vásárolt kiegészítők árából nyitotta meg a második szalonját.)
Társaságban ő az übermotoros, órákig tudja ecsetelni a féktávokat, dőlésszöget, kigyorsítást (a legutóbbi pályanapon 3 órát ült két srác mellett, a beszélgetésüket jegyzetelve), előszeretettel oszt mindenkit, aki nem volt még pályán, és lesajnálóan megjegyzi, hogy "majd elviszlek egyszer, hogy tudd, miről van szó". Előszeretettel folyik bele a motortípusokról, kiegészítőkről szóló vitákba, amikből mindig azt hozza ki, hogy az általa birtokolt cucc a tuti, a többi csak ipari hulladék.
 
V
szerintem én is már külön al faj vagyok csiga motoros címmel s onnan lehet észre venni hogy motorral lassan megy
 
Műmájert eddig Hoffeherkének hívtam ( fehér motor, fehér cucc ), de igazad van, a műmájer sokkal jobb meghatározás !
 
Igen, az ilyenek miatt sokan előítéletesek a "simán csak" motorozni kedvelő, egyszerű, halandó (normális) motorost.... Szomorú...:(
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Yamina
Olvasás
859
Hozzászólások
22
Utolsó frissítés

Tagok Blogjai további bejegyzései

Yamina további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére