MOTOROZÁS NŐI SZEMMEL"AVAGY MIKÉNT VÁLTOZIK A NŐ
Előre bocsátom, hogy valóságos tapasztalaton alapuló , elmélkedés,
Anno, 3 éve nagyobb büntetést nem is mondhatott valaki, mint hogy motorozni megyünk.
Soha nem ültem motoron azelőtt.
Hajmosás ,szárítás, stb. szempillafestés ,majd indulás előtt rádöbbenés, - fel kell venni
a bukósisakot.
Na mondanom se kell a bezártság érzet, elhatalmasodott, de leginkább akkor amikor
rájöttem, hogy bizony a frizurának annyi .
A bukó úgy rászorult a fejemre ,hogy hallani sem hallottam rendesen,de ez volt a legkevesebb. Még nem tudtam mi vár rám.
Minden no lételeme a beszéd......ezt próbálja meg valaki bukósisakban.
Szép mutatvány. Némaságra ítélve Már megértem Néma Leventét.
Még a póktól is félek, nem hogy szemtől szembe kerüljek a National -Geo kinyúlt egyedeivel. Szegény muslicák százai, és bogarak hadai nyúltak ki a bukó-plekszi ablakán. Szó nélkül, sikítás nélkül tűrni!
Kényszer némaságra utalva 3-4 órán át--egy túrán szerintem minden nőnek büntetés.
Érzed ,hogy rezeg a mobil a zsebedben és nem tudod felvenni............
De ez még semmi, hozzá kellett szokni hogy a levegőnek ereje van.
Minél gyorsabban halad a motor annál inkább ellent kell tartani a levegőnek.
Mellbe vágó élmény.
130 km/ óránál a úgy érzed a nyakad beremeg , érzed milyen erősen nyom a levegő.
Kapaszkodni kell, de ha műkörmöd van azzal nem igen lehet/megjegyzem nekem már nincs/
Igen ám ,de nem csak immel- ámmal, mert a kanyarokban és a bukkanóknál komolyan
meg kell tartanod magad.
Eleinte ügyesen vigyáztam, nehogy elessünk Ha, jobbra kanyarodtunk én balra dőltem ki,mindig ellenkezőleg ügyelve az egyensúlyra......... ............
Csak a körforgalomnál jöttem zavarba
Elvégre nem ülhetsz úgy mint egy krumplis zsák.
De a nap végére elfáradsz a sok-k hatástól, amit kaptál, és a rengeteg oxigéntől.
Azon veszed észre magad ,hogy homlokodat folyamatosan támasztod előtted ülő
motorostársad hátának , és lassacskán elolvad a világ elráz a motorzaj és :alszik:
egyszer csak lecsukódik a szemed ...................elalszol.
Másodpercekre, percekre, nem tudhatod,de alszol.
A táj változik dombra fel, dombról le ,kiskanyar.........é s te csak alszol.
Hirtelen fékezés a közlekedési lámpánál, felriadsz, huuuu majd elaludtam.
Próbálod magad észnél tartani, de kimerült vagy és fáradt.
Megérkeztek, és a párod örül , hogy milyen jót :jomotoroztatok.
Csak te tudod milyen próbákat kellett kiállnod a kaland kedvéért.
Hát így kezdődött a motoros pályafutásom.
Ma már levizsgáztam nagymotorra, és nekem is van külön motorom.
Már nem zavar a bukósisak, sem a némaság, élvezem a motorozást,
élvezem, hogy én is motorozhatok........
Már nem zavarnak a muslicák, sem a kanyarok
Már nem alszom a motoron,és boldog vagyok ,hogy milyen jót motoroztunk ketten.
Külön motorral.
Azóta vallom: Mindent ki kell próbálni, és változni kell ,mert ezáltal ismerjük meg
képességeinket, és ezen keresztül a világot
széles utat............ jó időt! Túl a 10 ezredik km-en:csa
Előre bocsátom, hogy valóságos tapasztalaton alapuló , elmélkedés,
Anno, 3 éve nagyobb büntetést nem is mondhatott valaki, mint hogy motorozni megyünk.
Soha nem ültem motoron azelőtt.
Hajmosás ,szárítás, stb. szempillafestés ,majd indulás előtt rádöbbenés, - fel kell venni
a bukósisakot.
Na mondanom se kell a bezártság érzet, elhatalmasodott, de leginkább akkor amikor
rájöttem, hogy bizony a frizurának annyi .
A bukó úgy rászorult a fejemre ,hogy hallani sem hallottam rendesen,de ez volt a legkevesebb. Még nem tudtam mi vár rám.
Minden no lételeme a beszéd......ezt próbálja meg valaki bukósisakban.
Szép mutatvány. Némaságra ítélve Már megértem Néma Leventét.
Még a póktól is félek, nem hogy szemtől szembe kerüljek a National -Geo kinyúlt egyedeivel. Szegény muslicák százai, és bogarak hadai nyúltak ki a bukó-plekszi ablakán. Szó nélkül, sikítás nélkül tűrni!
Kényszer némaságra utalva 3-4 órán át--egy túrán szerintem minden nőnek büntetés.
Érzed ,hogy rezeg a mobil a zsebedben és nem tudod felvenni............
De ez még semmi, hozzá kellett szokni hogy a levegőnek ereje van.
Minél gyorsabban halad a motor annál inkább ellent kell tartani a levegőnek.
Mellbe vágó élmény.
130 km/ óránál a úgy érzed a nyakad beremeg , érzed milyen erősen nyom a levegő.
Kapaszkodni kell, de ha műkörmöd van azzal nem igen lehet/megjegyzem nekem már nincs/
Igen ám ,de nem csak immel- ámmal, mert a kanyarokban és a bukkanóknál komolyan
meg kell tartanod magad.
Eleinte ügyesen vigyáztam, nehogy elessünk Ha, jobbra kanyarodtunk én balra dőltem ki,mindig ellenkezőleg ügyelve az egyensúlyra......... ............
Csak a körforgalomnál jöttem zavarba
Elvégre nem ülhetsz úgy mint egy krumplis zsák.
De a nap végére elfáradsz a sok-k hatástól, amit kaptál, és a rengeteg oxigéntől.
Azon veszed észre magad ,hogy homlokodat folyamatosan támasztod előtted ülő
motorostársad hátának , és lassacskán elolvad a világ elráz a motorzaj és :alszik:
egyszer csak lecsukódik a szemed ...................elalszol.
Másodpercekre, percekre, nem tudhatod,de alszol.
A táj változik dombra fel, dombról le ,kiskanyar.........é s te csak alszol.
Hirtelen fékezés a közlekedési lámpánál, felriadsz, huuuu majd elaludtam.
Próbálod magad észnél tartani, de kimerült vagy és fáradt.
Megérkeztek, és a párod örül , hogy milyen jót :jomotoroztatok.
Csak te tudod milyen próbákat kellett kiállnod a kaland kedvéért.
Hát így kezdődött a motoros pályafutásom.
Ma már levizsgáztam nagymotorra, és nekem is van külön motorom.
Már nem zavar a bukósisak, sem a némaság, élvezem a motorozást,
élvezem, hogy én is motorozhatok........
Már nem zavarnak a muslicák, sem a kanyarok
Már nem alszom a motoron,és boldog vagyok ,hogy milyen jót motoroztunk ketten.
Külön motorral.
Azóta vallom: Mindent ki kell próbálni, és változni kell ,mert ezáltal ismerjük meg
képességeinket, és ezen keresztül a világot
széles utat............ jó időt! Túl a 10 ezredik km-en:csa