Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Protekcióval minden könnyebb...

Aki figyelemmel kísérte az elmúlt napok eseményit velem és a motorommal kapcsolatban, tudja, hogy mekkorát szívtam, végre összeállt a motor 1.5 hónap munka után, erre kiderült hogy CSAK Veszprémben vizsgáztathatom, ahol 1 hónap várakozási idő van.
Jelentem, az akadályokat elhárítottam! Csütörtökön munka után beszéltem a főnökömmel, és elsírtam neki a problémámat. Mondta, hogy pénteken hozzam be a motort a céghez, és megpróbálunk kitalálni valamit. Hááááát... tényleg kitaláltunk :cool:
Pénteken délelőtt fél tízkor már sikeres műszaki után, új rendszámmal a kezemben, és a világ legszélesebb mosolyával az arcomon sétáltam ki az okmányiroda ajtaján :D
Ehhez a következő fontos tényezők kellettek: műszakin én voltam az első, a sorbanálló autósok meg morcosan néztek, hogy már fél órája ott állnak miért ez a hülye motoros kerül sorra, mikor csak most érkezett??? Utána gyors lebonyolítás a KÖKIR rendszerben, utána kaja, aztán gyors okmányirodai ügyintézés ahol sorszám nélkül, szintén protekcióval azonnal bekerültem.:p Közben hatan itt is sorba álltak. Na ha ők a tekintetükkel ölni tudtak volna...
Tehát megvan a műszakim, ez a jó hír.
Ami pedig a rossz: bejáratós a motor. Óvatosan kellene vele menni. Próbálok is. De tegnap egyszer kicsit jobban meghúztam neki, 500 méter után valami furcsa volt, nyúltam a kuplungért, de mire elkezdtem behúzni, már hallottam is a Pannóniáról oly ismerős sivító, csikorgó hangot, mikor a dugattyú megszorul a hengerben :((
Ma tehát délelőtt újra motorszerelés, délután pedig végre motorozás :)

Hozzászólások

Zöld Piszok;bt6938 írta:
Mer meg kell húzni ha bejáratós!
Höje!
A meghúztam neki a következőt jelentette: megyek 60-70 között, ráhúzok kb fél-2/3 gázt, elkezd gyorsulni, 80-90 közt pedig úgy 5-600 méter múlva sivítva megszorul, ha nem veszek vissza mikor mikor érzem hogy kezd bizonytalankodni. Ezt eljátszotta háromszor, míg elegem nem lett belőle.
Anno az MZ-t faszán be tudtam járatni. Mondjuk annál egészán mások voltak az előírások a bejáratásra...
Na végülis mindegy, szerintem a hibát a a gagyi sz@r minőségű utángyártott dugattyú okozta, tegnap délelőtt ki is szedtem belőle. Volt olyan méretű használt, de gyári dugattyúm, azzal raktam össze. Kicsit csörög vele, de legalább nem szorul meg. Tegnap délután beletettem egy 90km-t szép kíméletesen, aztán megkergettem amit bír. Semmi baja, most már nem szorul, faxán megy.
 
Úgy tűnik, hogy tényleg az volt a ludas!
Ma mentem 80km körül, baromi meleg volt, de semmi szorulás, prímán ment a vas! Szépen lehet tartani vele 90-100 között!
Közben kiderült, mi volt az a hang amit én csörgésnek hittem! Az jobb oldali szerszámosdoboz 2 csavarja nem lett meghúzva, a rezgésől pedig olyan 4000 felett kajakra olyan hangja volt, mint ha a hengertől jönne a hang :D A csavarokat meghúzva egyből faja hangja lett :D
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Gabsic
Olvasás
667
Hozzászólások
10
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Gabsic további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére