Nos, lefutva a hétszázhuszonnyolcmillió kilencszáznyolcvanhetedik kört, végre lassan sikerült pontot tenni a motor átiratásra. Vagy legalábbis arra ami ugyibár maradt belőle…
Merthogyugye az előző tulajnál a forgalmiba a teljesítményhez beírtak 256 kW-ot ami a motor súlyának felel meg... kissé elírták, én meg nem szeretnék ezután fizetni adót.
Többszöri nekifutásra sikerült Mara barátosném bennfentes Suzukis rokonán keresztül megszerezni egy papírt a motor teljesítményéről, szóval innen már gördülnie kell a dolognak... Gondoltam én, óóó naívan...
Szóval, megvan a teljesítményigazolás, felhívom a közlekedésfelügyeletnél a fickót akivel 3 hete beszéltem. Semmire nem emlékezett, letagadta még az anyját is. Mondom neki, végül is nekem mindegy, de már a százhuszonynyolcadik kört futom, valamit nyögjön az istenért, mert az önkormányzat megbasz mint egy lovat ha nem kerül záros határidőn belül a nevemre a kis jószág. Erre mondott egy nevet, hívjam fel azt, az majd tud segíteni. Felhívom. Forduljak máshová. Ezt még kétszer eljátszottuk, szerintem a főnökök főnökéhez löktek tovább. Végül aszongya az, ő se tud segíteni, ez nem a közlekedésfelügyelet dolga. Nah, akkor hullott ki az uccsó árva hajszálam.
Sírtam neki egy sort, elmeséltem a kálváriát:
- motor eredeti papírjában is rossz volt a teljesímény,
- a vizsgán ezért nem írtak bele semmit,
- az önkormányzat aszonta így nem írja át, ők nem írhatnak oda akármit,
- a közlekedésfelügyeletnél aszonták erre teljesítményigazolás kell,
- kértem a Magyar Suzuki Zrt-től, felhajkurásztam ismerőst, szívességügyileg már a halálom után is adós vagyok, meg az unokáim is azok lesznek már...,
- most el akar hajtani a hivatalos szerv az anyámba egy saját maguk álltal rosszul kitöltött papírja miatt,
- de most ez se jó a hivatalos szervnek, és legszívesebben leönteném őket benzinnel és megyújtanám most már,
- valamit kéne baszni azzal a kurva műszaki lappal mert már egy hónapja csak ezen pörgök és még mindig csak egyik helyről a másikra vagyok pofozgatva…
- az önkormányzat meg már szívja a véremet mert eljárást indítottak ellenem, hogy nem irattam még át azt a jószágot…
Erre aszonta hívjam fel az akárkit a mozaik utcai állomáson, és hivatkozzak rá, az majd átírja.
Felhívtam. Mondtam a témát, kb nyolcvanadik alkalommal. El akart hajtani. Mondtam ki küldött. Ez volt a jelszó!!!
Jóvan, akkor holnap vigyem a papirokat és megcsinálja.
HÁT A MEGAKURVAANYÁTOKAT A SÓGORKOMAJÓBARÁTNAK! Hogy ebben az országban semmit se lehet ismerősök nélkül elintézni, ez elképesztő....
De legalább már meglesz. Németországban meg alkotmány írja elő, hogy a hivatalok egymás közt intézzék a egymás közt intézhető dolgokat. Ezt simán lezongorázhatták volna... Tuti hogy egy régi adathalomban benne van valahol a tipus teljesítménye, csak baszik bárki is hivatalosan ezt megkeresni.
46 kW - ez a négy karakter hiányzott.
Felhívtam az önkormányzatnál a fickót, aki intézi az eljárást az átiratás hiánya miatt. Mondtam neki mi van. Örült. Hát még én…
Annak viszont mocskosul nem örülök, hogy a csíkszeműek japánból kinyögték hogy ők már nem tudnak alkatrészt adni…
Merthogyugye az előző tulajnál a forgalmiba a teljesítményhez beírtak 256 kW-ot ami a motor súlyának felel meg... kissé elírták, én meg nem szeretnék ezután fizetni adót.
Többszöri nekifutásra sikerült Mara barátosném bennfentes Suzukis rokonán keresztül megszerezni egy papírt a motor teljesítményéről, szóval innen már gördülnie kell a dolognak... Gondoltam én, óóó naívan...
Szóval, megvan a teljesítményigazolás, felhívom a közlekedésfelügyeletnél a fickót akivel 3 hete beszéltem. Semmire nem emlékezett, letagadta még az anyját is. Mondom neki, végül is nekem mindegy, de már a százhuszonynyolcadik kört futom, valamit nyögjön az istenért, mert az önkormányzat megbasz mint egy lovat ha nem kerül záros határidőn belül a nevemre a kis jószág. Erre mondott egy nevet, hívjam fel azt, az majd tud segíteni. Felhívom. Forduljak máshová. Ezt még kétszer eljátszottuk, szerintem a főnökök főnökéhez löktek tovább. Végül aszongya az, ő se tud segíteni, ez nem a közlekedésfelügyelet dolga. Nah, akkor hullott ki az uccsó árva hajszálam.
Sírtam neki egy sort, elmeséltem a kálváriát:
- motor eredeti papírjában is rossz volt a teljesímény,
- a vizsgán ezért nem írtak bele semmit,
- az önkormányzat aszonta így nem írja át, ők nem írhatnak oda akármit,
- a közlekedésfelügyeletnél aszonták erre teljesítményigazolás kell,
- kértem a Magyar Suzuki Zrt-től, felhajkurásztam ismerőst, szívességügyileg már a halálom után is adós vagyok, meg az unokáim is azok lesznek már...,
- most el akar hajtani a hivatalos szerv az anyámba egy saját maguk álltal rosszul kitöltött papírja miatt,
- de most ez se jó a hivatalos szervnek, és legszívesebben leönteném őket benzinnel és megyújtanám most már,
- valamit kéne baszni azzal a kurva műszaki lappal mert már egy hónapja csak ezen pörgök és még mindig csak egyik helyről a másikra vagyok pofozgatva…
- az önkormányzat meg már szívja a véremet mert eljárást indítottak ellenem, hogy nem irattam még át azt a jószágot…
Erre aszonta hívjam fel az akárkit a mozaik utcai állomáson, és hivatkozzak rá, az majd átírja.
Felhívtam. Mondtam a témát, kb nyolcvanadik alkalommal. El akart hajtani. Mondtam ki küldött. Ez volt a jelszó!!!
Jóvan, akkor holnap vigyem a papirokat és megcsinálja.
HÁT A MEGAKURVAANYÁTOKAT A SÓGORKOMAJÓBARÁTNAK! Hogy ebben az országban semmit se lehet ismerősök nélkül elintézni, ez elképesztő....
De legalább már meglesz. Németországban meg alkotmány írja elő, hogy a hivatalok egymás közt intézzék a egymás közt intézhető dolgokat. Ezt simán lezongorázhatták volna... Tuti hogy egy régi adathalomban benne van valahol a tipus teljesítménye, csak baszik bárki is hivatalosan ezt megkeresni.
46 kW - ez a négy karakter hiányzott.
Felhívtam az önkormányzatnál a fickót, aki intézi az eljárást az átiratás hiánya miatt. Mondtam neki mi van. Örült. Hát még én…
Annak viszont mocskosul nem örülök, hogy a csíkszeműek japánból kinyögték hogy ők már nem tudnak alkatrészt adni…