Ez a bejegyzés csak azért, hogy nehogy lelankadjon bárkinek is, illetve a konkurencia se érezze jól magát! ;-)
Rohadtul semmi köze a motorozáshoz, csak írhatnék van
Olvasgatom a fogyasztóvédelem honlapját ( www.fogyasztovedelem.hu ) . (Merthogy a nyúl pankrációra készül egy büdös görény céggel, akik nem hajlandóak foglalkozni N. gondjaival, és igen már másodszorra basztak visszahívni. N.-el is ezt csinálták a buzik. )
Nem is ez a lényeg. Van egy üzenőfal az oldalon, ahol lehet üzenni a fogyasztóvédelemnek. Nem nyafogni, meg panaszkodni, meg nyígni, mert kilukadt a cipő, meg leszakadt a kínai kabátról az akasztó, meg elgurult róla a gomb, mert arra ott az emilcím ahol védik a fogyasztót.. Erre mivel van tele az üzenőfal?? Na mivel? Olyan panasz-áradattal, hogy beszarsz!! Olvasgasd és lehet vinnyogva röhögni, meg térdet csapkodni, meg sírva mulatni azon mennyi egyszerú gyermeke él ezen a Földön a Jóistennek
Hogy emberek milyen picsa dolgokért képesek hülyét csinálni magukból, az kész tanulmány!
De nem bírom ki, hogy ne idézzek mindenki okulására!
Íme:
Tisztelt Fogyasztóvédők!
Vásároltam egy Philips Avent kézi mellszívó készüléket, kb. 14ezer forintos áron.
A készülék fő része (műanyag) rendeltetés szerű használat mellett eltörött (kb. 4 hónappal a vásárlás után).
A mellékelt tájékoztató a 151/2003 kormányrendeletre hivatkozva azt írja, hogy nincs jótállási kötelezettségük.
Kérdéseim:
- A mellszívó készülék nem minősül gyógyászati segédeszköznek, vagy készüléknek? (Ilyen esetben járna garancia.)
- Ha nem jár garancia, nem is tehetek semmit? Ezek szerint akár pár héttel a vásárlás után is tönkremehetne a 14ezer forintos készülék, akkor sem tehetnék semmit? válaszukat előre is köszönöm,
Keresztes László
El tudom képzelni amint írják a választ:
Kedves László..

És ezt nem én találtam ki, (sic) ott van nézd meg!

ny
Rohadtul semmi köze a motorozáshoz, csak írhatnék van

Olvasgatom a fogyasztóvédelem honlapját ( www.fogyasztovedelem.hu ) . (Merthogy a nyúl pankrációra készül egy büdös görény céggel, akik nem hajlandóak foglalkozni N. gondjaival, és igen már másodszorra basztak visszahívni. N.-el is ezt csinálták a buzik. )
Nem is ez a lényeg. Van egy üzenőfal az oldalon, ahol lehet üzenni a fogyasztóvédelemnek. Nem nyafogni, meg panaszkodni, meg nyígni, mert kilukadt a cipő, meg leszakadt a kínai kabátról az akasztó, meg elgurult róla a gomb, mert arra ott az emilcím ahol védik a fogyasztót.. Erre mivel van tele az üzenőfal?? Na mivel? Olyan panasz-áradattal, hogy beszarsz!! Olvasgasd és lehet vinnyogva röhögni, meg térdet csapkodni, meg sírva mulatni azon mennyi egyszerú gyermeke él ezen a Földön a Jóistennek

De nem bírom ki, hogy ne idézzek mindenki okulására!
Íme:
Tisztelt Fogyasztóvédők!
Vásároltam egy Philips Avent kézi mellszívó készüléket, kb. 14ezer forintos áron.
A készülék fő része (műanyag) rendeltetés szerű használat mellett eltörött (kb. 4 hónappal a vásárlás után).
A mellékelt tájékoztató a 151/2003 kormányrendeletre hivatkozva azt írja, hogy nincs jótállási kötelezettségük.
Kérdéseim:
- A mellszívó készülék nem minősül gyógyászati segédeszköznek, vagy készüléknek? (Ilyen esetben járna garancia.)
- Ha nem jár garancia, nem is tehetek semmit? Ezek szerint akár pár héttel a vásárlás után is tönkremehetne a 14ezer forintos készülék, akkor sem tehetnék semmit? válaszukat előre is köszönöm,
Keresztes László
El tudom képzelni amint írják a választ:
Kedves László..



És ezt nem én találtam ki, (sic) ott van nézd meg!

ny