Ez egy régóta húzódó projekt volt. Igazából először új kabátot akartam venni, de mivel nem találtam megfelelőt, végül megjavítottam a régit. Most kibír még 25 évet.
Ezt a kabátot még akkor vettem, amikor az én Bt-m volt a Bering cuccok magyarországi importőre. Ennek már legalább 25 éve. Akkor kezdtek el női motoros cuccokat is gyártani, ez a Lady Tina nevű termobéléses motoros kabát az elsők között volt.
Azóta hordom. Igaz nem kizárólag ezt, mert volt egy bőrdzsekim is, amit már eladtam (szülés után már nem úgy passzolt, mint előtte), és van egy Joe Rocket nyári dzsekim is. Sőt, ez már a második, az elsőt lecseréltem egy újabb modellre (most látom, hogy arról még nem is készült teszt. Amúgy erről sem.).
Szóval ez egy olyan kabát, aminek kivehető a bélése, és hosszított a fazonja. Régebben vízálló is volt, de mostanság inkább veszek rá esőkabátot is (ja, az is Bering még). Általában hidegebb időben hordom, meg hosszabb túrákra szoktam magammal vinni, ahol bármikor kitörhet a tél... pl. tavaly Faaker Seere is ebben mentem.
Aztán az egyik megállásnál rátettem a Sikló ülésére. A motor még járt, így szépen lerázkódott a kabát, rácsúszott a kipufogóra, ami egy kb. 5 cm átmérőjű lyukat égetett az oldalába. Hát itt most nem hivatkozhatok arra, hogy "a rutin meg az évek", mert korábban még soha nem történt ilyen.
Na és emiatt kezdtem elgondolkodni azon, hogy veszek egy új kabátot, vagy inkább szerzek egyet tesztre, de amiket megnéztem, azok nem tetszettek.
Végiggondoltam, hogy ennek a kabátnak sznte semmi baja még, ha eltekintünk a lyuktól, szóval az lett a megoldás, hogy fogtam egy Csajok a motoron kis felvarrót és felragasztottam rá Pálmatex-szel - vagy Patex-szel.
Most tehát kibír még 25 évet, ha nem égetem el megint.
Amúgy videó is készült róla:
(Ha már ott jársz, lájkold a videót és iratkozz fel a csatornára!)
Ezt a kabátot még akkor vettem, amikor az én Bt-m volt a Bering cuccok magyarországi importőre. Ennek már legalább 25 éve. Akkor kezdtek el női motoros cuccokat is gyártani, ez a Lady Tina nevű termobéléses motoros kabát az elsők között volt.
Azóta hordom. Igaz nem kizárólag ezt, mert volt egy bőrdzsekim is, amit már eladtam (szülés után már nem úgy passzolt, mint előtte), és van egy Joe Rocket nyári dzsekim is. Sőt, ez már a második, az elsőt lecseréltem egy újabb modellre (most látom, hogy arról még nem is készült teszt. Amúgy erről sem.).
Szóval ez egy olyan kabát, aminek kivehető a bélése, és hosszított a fazonja. Régebben vízálló is volt, de mostanság inkább veszek rá esőkabátot is (ja, az is Bering még). Általában hidegebb időben hordom, meg hosszabb túrákra szoktam magammal vinni, ahol bármikor kitörhet a tél... pl. tavaly Faaker Seere is ebben mentem.
Aztán az egyik megállásnál rátettem a Sikló ülésére. A motor még járt, így szépen lerázkódott a kabát, rácsúszott a kipufogóra, ami egy kb. 5 cm átmérőjű lyukat égetett az oldalába. Hát itt most nem hivatkozhatok arra, hogy "a rutin meg az évek", mert korábban még soha nem történt ilyen.
Na és emiatt kezdtem elgondolkodni azon, hogy veszek egy új kabátot, vagy inkább szerzek egyet tesztre, de amiket megnéztem, azok nem tetszettek.
Végiggondoltam, hogy ennek a kabátnak sznte semmi baja még, ha eltekintünk a lyuktól, szóval az lett a megoldás, hogy fogtam egy Csajok a motoron kis felvarrót és felragasztottam rá Pálmatex-szel - vagy Patex-szel.
Most tehát kibír még 25 évet, ha nem égetem el megint.
Amúgy videó is készült róla:
(Ha már ott jársz, lájkold a videót és iratkozz fel a csatornára!)