Hosszú állásidő és némi javítás után újra beindítottam a Gépet!
A karburátort kellett felújítani, és a légszűrő elporladt szivacsa is cserére szorult. Már korábban is szereztem be hozzá alkatrészeket, de csak a részleges szétszedés után derült ki néhány dolog, ami ismételt alkatrész-beszerzést igényelt. Az az igazság, hogy van még mit javítani rajta, mert a kuplungja csúszik, és a kihajtás tömítései sem az igaziak még, de arra kiváló volt ez az állapot, hogy megkezdhessem a szezont vele.
A hosszú nélkülözés bizony berozsdásította megviselt ízületeimet, így az első menet elég keményre sikeredett. Aztagyereberózsámhéccentszakravárát, hogy meg tudja az embert dolgoztatni 3,5 LE! Igaz, ehhez hozzájárult az egyenetlen terep is, ami gépet és embert egyaránt kemény helytállásra ítélt. Igaz, magamat sem kímélve, rögtön 6 tanknyi benzint hajtottam ki belőle! Ennyi idő alatt azért el lehet fáradni rendesen, éjjel azt se tudtam, hogy feküdjek, hogy ne fájjon. De megvolt, aminek meg kellett lennie, és ez komoly megnyugvást okozott. Meglett az eredménye. És ez a lényeg!
Képeket is csináltam. Igaz, még gereblyézés előtt.
Na? Milyen?
Csatolás megtekintése 18525 Csatolás megtekintése 18525 Csatolás megtekintése 18526 Csatolás megtekintése 18527 Csatolás megtekintése 18528

A karburátort kellett felújítani, és a légszűrő elporladt szivacsa is cserére szorult. Már korábban is szereztem be hozzá alkatrészeket, de csak a részleges szétszedés után derült ki néhány dolog, ami ismételt alkatrész-beszerzést igényelt. Az az igazság, hogy van még mit javítani rajta, mert a kuplungja csúszik, és a kihajtás tömítései sem az igaziak még, de arra kiváló volt ez az állapot, hogy megkezdhessem a szezont vele.

A hosszú nélkülözés bizony berozsdásította megviselt ízületeimet, így az első menet elég keményre sikeredett. Aztagyereberózsámhéccentszakravárát, hogy meg tudja az embert dolgoztatni 3,5 LE! Igaz, ehhez hozzájárult az egyenetlen terep is, ami gépet és embert egyaránt kemény helytállásra ítélt. Igaz, magamat sem kímélve, rögtön 6 tanknyi benzint hajtottam ki belőle! Ennyi idő alatt azért el lehet fáradni rendesen, éjjel azt se tudtam, hogy feküdjek, hogy ne fájjon. De megvolt, aminek meg kellett lennie, és ez komoly megnyugvást okozott. Meglett az eredménye. És ez a lényeg!

Képeket is csináltam. Igaz, még gereblyézés előtt.
Na? Milyen?

