[ame="http://www.youtube.com/watch?v=w64r2M_TtbI"]YouTube - I can ride my bike with no handlebars[/ame]
...majdnem csak a berúgókarról lesz szó.
Minden műszaki cucc el tud romlani.
És ami elromolhat, az egyszer biztosan el is fog romlani.
És miért pont ne akkor romlana, el amikor rohanni kell.
Ma reggel 8.20kor motorra pattanva próbáltam elcsípni a 8.30as kezdetét a munkaidőnek, amikor a motor indításánál az első rúgással letörtem a motorról a berúgókart.
Vicces, mert ugyan be lehet tolni a motort, de ha éppen véletlenül leáll a Váci út legbelső sávjában, ott elég cinkes a forgalom kellős közepén betolni.
Így betelefonáltam, hogy nem megyek be a melóhelyre, mert este 7után már nem tudok alkatrészt keríteni, hétvégén meg senki nem akarja majd szerelni a motoromat.
Így kétségbeesetten elkezdtem alkatrészt keresni a neten.
Ez a cucc maga nem is a berúgókar, hanem az az öntött foglalat, amit a racsnis tengelyre kell ráhúzni.
Ennek törött el a berúgókarhoz csatlakozó hengeres része, ami alumíniumból van.
A boltok, akik foglalkoznak Bpen alkatrésszel 10kor nyitottak, az egyiknél nem volt a másiknál meg horroráron...és baromira kellett sietnem.
Így felhívtam KT-t, küldtem neki fényképeket a darabokról, hogy most mit csináljak.
KT nagyon jófej volt, mert bevállalta, hogy megcsinálja. Ez úton is hálás köszönetem neki!!!
Betoltam és kigurultam vele Érdre, gondosan figyelve, nehogy leállítsam a motort a 6oson kifelé. Pedig baromira kellett volna tankolni.
Amikor kiértem KT atomjaira kapta a cuccost, fúrt bele menetet, talált bele egy acél tengelyt(ami egy csavar lett), kihézagolta, belefúrta a berúgókar visszafordulásához szükséges golyó számára a mélyedést, összerakta, majd az új tengelybe középen merőlegesen csinált egy másik furatot, abba bedig beleszorított egy kisebb csavart.
Bámulatos!
Köszönöm szépen mégegyszer a profi és hathatós problémamegoldást!
Képek itt:
http://club.csajokamotoron.hu/album.php?albumid=707
...majdnem csak a berúgókarról lesz szó.
Minden műszaki cucc el tud romlani.
És ami elromolhat, az egyszer biztosan el is fog romlani.
És miért pont ne akkor romlana, el amikor rohanni kell.
Ma reggel 8.20kor motorra pattanva próbáltam elcsípni a 8.30as kezdetét a munkaidőnek, amikor a motor indításánál az első rúgással letörtem a motorról a berúgókart.
Vicces, mert ugyan be lehet tolni a motort, de ha éppen véletlenül leáll a Váci út legbelső sávjában, ott elég cinkes a forgalom kellős közepén betolni.
Így betelefonáltam, hogy nem megyek be a melóhelyre, mert este 7után már nem tudok alkatrészt keríteni, hétvégén meg senki nem akarja majd szerelni a motoromat.
Így kétségbeesetten elkezdtem alkatrészt keresni a neten.
Ez a cucc maga nem is a berúgókar, hanem az az öntött foglalat, amit a racsnis tengelyre kell ráhúzni.
Ennek törött el a berúgókarhoz csatlakozó hengeres része, ami alumíniumból van.
A boltok, akik foglalkoznak Bpen alkatrésszel 10kor nyitottak, az egyiknél nem volt a másiknál meg horroráron...és baromira kellett sietnem.
Így felhívtam KT-t, küldtem neki fényképeket a darabokról, hogy most mit csináljak.
KT nagyon jófej volt, mert bevállalta, hogy megcsinálja. Ez úton is hálás köszönetem neki!!!
Betoltam és kigurultam vele Érdre, gondosan figyelve, nehogy leállítsam a motort a 6oson kifelé. Pedig baromira kellett volna tankolni.
Amikor kiértem KT atomjaira kapta a cuccost, fúrt bele menetet, talált bele egy acél tengelyt(ami egy csavar lett), kihézagolta, belefúrta a berúgókar visszafordulásához szükséges golyó számára a mélyedést, összerakta, majd az új tengelybe középen merőlegesen csinált egy másik furatot, abba bedig beleszorított egy kisebb csavart.
Bámulatos!
Köszönöm szépen mégegyszer a profi és hathatós problémamegoldást!
Képek itt:
http://club.csajokamotoron.hu/album.php?albumid=707