Ezúton üzenem az összes Harley-fannak itt a fotelben ülve, hogy a Honda a gumikból sem spórolja ki a vasat (első kép, hátsó gumi). Kérdezték, hogy nem tapasztaltam-e valami szokatlant, de az igazat megvallva, ha a motor felrobbanna alattam, szerintem én akkor is mennék tovább. Mindenesetre kiderült, hogy csak belefúródott, de nem ment át teljesen, úgyhogy szégyenkezés nélkül bevallhatom, nem vettem észre semmit ezzel kapcsolatban.
Na de a lényeg, felkerült mindkét kerékre a Bridgestone márka Exedra Max típusú gumijának tömlő nélküli változata, bízom benne, hogy beváltja a hozzá fűzött reményeimet.
Most pedig jöjjön az a bizonyos probléma, ami a lengyel út alatt ütötte fel a fejét, és aminek a megszűnését csak remélni tudtam a gumicsere végeztével.
Szóval felfigyeltem rá a végtelen rónákat átszelő tükörsima egyenesekben, hogy ráz a kormány. Néztem az aszfaltot, de azon nem láttam se huplit, se repedést, semmit, merthogy mint mondtam, a lengyel utak lakott területen kívüli 80%-a egyszerűen kifogástalan. Aztán elengedtem a kormányt mindkét kézzel, az meg erre a hirtelen ölébe hulló szabadságtól őrült szitálásba kezdett. Ez nem egyszeri móka volt, hanem kb. 70 km/h fölött csomaggal, csupaszon, mindig, minden helyzetben így reagál. Igazából ez a mutatvány sokkal szórakoztatóbb, mikor 150-nel megyek a pályán, amire pl. elmúlt vasárnap is sort kerítettem, meg hát a lengyel turné is bővelkedett autóutakban.
Bevallom, már az is megfordult a fejemben, hogy vagy a kerék kapott egy 8-ast egy nagyobb beledurrantásnál, vagy a kormánycsapágy kezdi feladni a küzdelmet, de ezzel az új gumival úgy nyeklik a kormány és úgy siklik a motor az úton, mintha most hoztam volna ki a szalonból.
Egyébként megdicsérték a motor állapotát, mondták, hogy nagyon rendben van műszakilag.
Egy szó, mint száz, ma boldog nő lettem, így nyugodt szívvel vihetem majd Bobiét a 48 ezres szervizre a Szallerbeck-hez.
Csatolás megtekintése 17698 Csatolás megtekintése 17699 Csatolás megtekintése 17700
Na de a lényeg, felkerült mindkét kerékre a Bridgestone márka Exedra Max típusú gumijának tömlő nélküli változata, bízom benne, hogy beváltja a hozzá fűzött reményeimet.
Most pedig jöjjön az a bizonyos probléma, ami a lengyel út alatt ütötte fel a fejét, és aminek a megszűnését csak remélni tudtam a gumicsere végeztével.
Szóval felfigyeltem rá a végtelen rónákat átszelő tükörsima egyenesekben, hogy ráz a kormány. Néztem az aszfaltot, de azon nem láttam se huplit, se repedést, semmit, merthogy mint mondtam, a lengyel utak lakott területen kívüli 80%-a egyszerűen kifogástalan. Aztán elengedtem a kormányt mindkét kézzel, az meg erre a hirtelen ölébe hulló szabadságtól őrült szitálásba kezdett. Ez nem egyszeri móka volt, hanem kb. 70 km/h fölött csomaggal, csupaszon, mindig, minden helyzetben így reagál. Igazából ez a mutatvány sokkal szórakoztatóbb, mikor 150-nel megyek a pályán, amire pl. elmúlt vasárnap is sort kerítettem, meg hát a lengyel turné is bővelkedett autóutakban.
Bevallom, már az is megfordult a fejemben, hogy vagy a kerék kapott egy 8-ast egy nagyobb beledurrantásnál, vagy a kormánycsapágy kezdi feladni a küzdelmet, de ezzel az új gumival úgy nyeklik a kormány és úgy siklik a motor az úton, mintha most hoztam volna ki a szalonból.
Egyébként megdicsérték a motor állapotát, mondták, hogy nagyon rendben van műszakilag.
Egy szó, mint száz, ma boldog nő lettem, így nyugodt szívvel vihetem majd Bobiét a 48 ezres szervizre a Szallerbeck-hez.
Csatolás megtekintése 17698 Csatolás megtekintése 17699 Csatolás megtekintése 17700