Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

15/2020 Garázsmenet

A héten megmozdult valami és végre rálátunk újra a motorokra.

98224-1586705491-303f7b4140a03aadaab7d23cf4b4e636.jpg

Az úgy volt, hogy el kellett menni vásárolni, és a férjem úgy gondolta, hogy ezúttal nem robogóval megy, hanem kocsival, hogy így egy hónap után megjárassa azt is. Szóval ki kellett állnia a garázsból. Ha pedig már kiállt, akkor hozzáfért a motorhoz, így megkezdte a tavaszi karbantartást: akksicsere, gumicsere...

Kb. eddig jutott, amennyi a képen látszik, mert a gumi olyan kemény, hogy nem sikerült leszedni a felniről, ehhez szakértő segítséget kell majd kérni. Még szerencse, hogy jelen pillanatban nem sietünk sehova, mert amúgy mi is itthon maradunk.

Ni mi jót, említésre méltót csináltatok a héten?
  • Like
Reactions: 4 emberek

Hozzászólások

Amikor meglátok egy ilyen vasat, mint a Zuradé, hát hogyismondjamcsak, feltör belőlem a birtoklási vágy. Itt is egy ideig csak befele ment a levegő, kifele nem... Asssssszzzztakutyamindenségit, micsoda vas! :confused:Aztán megfordul a fejemben, mi és mennyi és hogyan és hol és miértott épül, és már nem is kell annyira:heureka::(

Kérdésedre válaszolva, igyekeztem otthonosabbá varázsolni a csajok szobáját, meg utolérni magam a kertben meg a melóban, jószerivel ki se dugtam a Zorro-m:D
 
Hát ja, folyton építi. Egyre vezethetetlenebb. :D Más nem is tud vele menni, csak ő.

Amúgy rólad mindig ez jut eszembe:

"Egy pesszimista minden lehetőségben látja a nehézséget; egy optimista minden nehézségben meglátja a lehetőséget."

Nyugodtan vedd magadra! Persze minden bántó szándék nélkül.

A férjem sem úgy született, hogy volt pénze Harleyra, de mivel ez volt az álma, megvalósította, és nem hitte el, hogy neki nem lehet, mikor van rá egy csomó példa, hogy de.
 
Nézd a vezethetetlenség jó oldalát: aki ellopja, nem jut vele messzire:D:D:D

Amúgy meg mérlegelés kérdése az egész. Vajon tud-e egyetlen vas is annyit adni, hogy megérje kibírni nekem és a szívbeteg anyámnak, amit kapunk miatta (a kérdés nyilván költői)? Ha nem lennék egypicitse optimista, nem vágtam volna bele az építésekbe, de nagyon nehezen megy. Kitartok. Makacs kos vagyok (még az aszcendensem is az;)):D:D Titokban építem a vasakat, titokban fogom használni, más nevén is lesznek eleve. Csak egy gáz lesz, ha valami komoly balesetbe beleszaladok:eek:
 
A hídon akkor kell átmenni, amikor odaértünk. Addig kár azon gondolkodni, hogy mi lesz, ha... És mi lesz, ha nem.

Amúgy azt mondják az okosok, hogy ha félsz vagy aggódsz valamitől és ez visszatart, akkor végig kell venni, hogy mi a legrosszabb, ami történhet. Aztán azt is, hogy mi a legjobb, ami történhet. Elég esélyes, hogy nem a legrosszabb fog megvalósulni, de ha végiggondolod, akkor legalább már nem félsz tőle annyira. És ha a legjobb valósul meg, akkor igazán boldog lehetsz.
 
Tulajdonképpen van olyan, hogy boldog vagyok. Amikor sikerül jól haladnom az építésekkel, na akkor. Vagy amikor itt tudok lenni Veletek, és ez most nem hízelgés. Az egész motorépítősdi úgy indult, hogy apám nem kapott alkatrészt a 175-ös csepptankos Czetkához, amiért egy általa épített pótkocsit adott (másképp mentek a dolgok régen). Ezért vett egy papírmentes komplettat, és a kerekek és blokk nélküli torzó ott állt a darálósban. Akkor voltunk a módszerváltás után nem sokkal, kezdett a mindenválogatásnélkül beömleni. Idősebbek még emlékezhetnek erre az időszakra. Akkoriban láttunk pár német choppert a Balatonnál, meg az újságokban is kezdett megjelenni egy-kettő. Megihletett a roncs. Onnantól kezdve szeretnék egy igazi, magam építette choppert magamnak. Sok mindennel próbálkoztam, egy időben másnak is építettem, mert nem akartam elveszteni az agyalásaim eredményeit. Pedig jobban jártam volna, sok szempontból. Barátokat vesztettem el - igaz, szereztem is néhányat. Megbántottam néha olyanokat is, akiket nagyon nem akartam. Viszont ilyen akkor is történhetett volna, ha nem építek motorokat. Rengeteg pénzem ment rá el, gyakorlatilag majdnem a semmiért. Viszont többnyire jól éreztem magam, élveztem, hogy megszületik a kezem között VALAMI. Most 4 vas épül, igaz, mivel mindegyik 50-es (a rosseb vesződik a hatóságokkal:ne:), azt mondták, hogy akkor nincs is motorom. Valamikor a végleges vasnak egy 638-as Jawa choppert szántam, azt tartottam a plafonnak a saját anyagi lehetőségeimhez és vezetési tudásomhoz mérten. Ma a legvadabb álmom egy papíron 125-ös, valójában tuning 175-ös Sport CZ chopper. Vagy egy 50-es merevvázas vintage chopper. De addigis szeretnék még pár vasat építeni. Cruisert és boardtrackert nem építettem még, és barna meg fehér vasam se volt. A barna boardtrackert megálmodtam. A fehér cruisert kiagyaltam.
Nem tud valaki nagyonóccsóér (lehetőleg ingyé;)): blokkmentes Verhovina 5-öst vagy 6-ost? Kopasz Simson Star vázat két kerékkel meg egy első sárvédővel?;)
Tiszta hülye aki nem normális.:heureka:
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
NaNa
Olvasás
861
Hozzászólások
10
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

NaNa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére