Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Honda CMX 500 Rebel - 1. születésnap

Ez a nap is eljött. Egy évvel ezelőtt izgalmakkal telve indultam a Honda Dream-be, hogy átvegyem életem első és – vélhetően – utolsó újonnan vásárolt motorkerékpárját.

Azon kevesek közé tartozom, akik pontosan tudják, hogy milyen motort keresnek a piacon. Viszonylag hosszú volt a számomra fontos kritériumok és a kevésbé lényeges, de mindenképpen elégedettséget növelő tényezők sora. Szerettem volna, ha a már meglévő 250-eshez hasonlóan az új motorom modell neve is Rebel lett volna. Szerettem volna, ha stílusra valamiféle cruiser-bobber öszvérre hajazott volna. Ragaszkodtam hozzá, hogy alacsonyan legyen az ülése, súlypontja, hogy a tömege semmiképpen ne haladja meg a 200 kg-ot. Mivel sosem vonzott a száguldás, de azért egy biztonsággal használható és jól kihasználható teljesítményű géppel képzeltem a jövőbeli utazásaimat, ezért egy 40-50 lóerő körüli motort tartottam ideálisnak a tudásomhoz és a vezetési stílusomhoz.

Erre szembejött velem az interneten a Rebel 500.

Szerencsémre a rendelés napján derült ki, hogy a 2019-es modellek már matt fekete színben is kaphatóak, ezért bevállaltam pár hetes csúszást, hogy álmaim motorját a hozzá és hozzám leginkább illő színben hozhassam el.

Az meg már csak hab volt a tortán, amikor felhívtak a kereskedésből, hogy jelezzék: megvannak a papírok, és a rendszámom U..-696. Elhiszi nekem bárki, hogy 696-os rendszámot szerettem volna és úgy kaptam meg, hogy erről rajtam kívül senki nem tudott? Hihetetlen, de igaz!

Kívánok magunknak minden további évben újabb 25.601 km-t, és Isten éltessen mindannyiunkat!


Csatolás megtekintése 17231 Csatolás megtekintése 17232
  • Like
Reactions: 3 emberek

Hozzászólások

Gratulálok én is! Csatlakozom az előttem kommentelőhöz!:love:
Mondjuk én is anno, amíg napi szinten hajtottam Életem Pici Párját, egy hasonló teljesítményű vasat szerettem volna véglegesre, de megelégedtem volna egy 638-as Jawával is (27 LE). Most már nagy lenne, a gyakorlatból is kiestem. Mondjuk pénteken két vasat is meghajtottam kicsit, egyik diákom Schwalbéját, és Cafe Racert is üzembe helyeztük Petivel. Most, ha olyan lehetne, amilyet csak akarok, az Jég lenne, átépítve: papíron 125-ös Sport CZ, de 175-ös tuning aluhengerrel (18 LE körül lenne), chopperré gyúrva (vágásmentesen). De hát ez csak álom maradhat. Lehet, hogy Simon is marad viszonylag gyáriban, ha nem lesz béke. Nincs pénzem elköltözni. (Sőt, a vasakat befejezni se:((.)
Az én motorom biztos hogy nem lenne fekete. Pláne nem matt. Vagy ha az, a váz, a villaszárak meg a felni legyen narancs, piros, világoskék, világoszöld, arany vagy bármi (rózsaszínt kivéve:D), az oldaldekni meg a tank meg legyen tele ugyanolyan színű pinstriping-gel. Nekem a harsány oldscool, vintage chopperek tetszenek, mert én ilyen hippiforma vagyok (pontosabban csak voltam:().
 
Vidék, ha a nemzetközi helyzet továbbra is így fokozódik, akkor nem nagyon lesz itt már motorozás :-D
 
Magyarországon belül is van még felfedezésre váró hely:), és még az üzemanyagok ára is csökken.....csak ne legyen kijárási tilalom..
 
Egyébként ez az egy vigasztal, hogy jelenleg nem is lehet egyébként se, és nemcsak nekem nem...
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
MoncA
Olvasás
1,273
Hozzászólások
14
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

MoncA további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére