Mivel a jó idő csak nem lankad, így a holnapi napot is motorozással fogom tölteni, de nem az 500-assal, hanem a 250-essel. Kicsit… nem, inkább nagyon elhanyagoltam szegényt, mióta Bobié-t (így hívják az 500-ast) elhoztam a kereskedésből, pedig azzal a nem titkolt szándékkal nem váltam meg tőle, hogy továbbra is használni fogom kisebb (200-300 km-es) túrákra. Elsősorban olyan gurulásokra gondoltam, amikor úttalan utakra is bemegyek, ha egy romkastély vagy egyéb látnivaló aszfalton már nem közelíthető meg, és amire sajnálnék egy szalonmotort. De az új motor már rég nem szalon, hétvégén pörgetem bele a 24 ezredik km-t, úgyhogy jövő szerdán viszem garis szervizre.
Csatolás megtekintése 17004
Szinte kivétel nélkül azt mondta mindenki, hogy higgyem el, amint ráérzek a nagyobb gép teljesítményére, az új konstrukció adta biztonsági rendszerekre, rá se fogok nézni a kis pirosra. Szégyellem, de igazuk lett. Idén eddig kereken 500 km-t mentem vele márciusban, annak ellenére, hogy a szezont egy teljes felújítással kezdtem az esetében, mindent lecseréltettem, beállíttattam rajta, amit csak lehet (ez majdnem 2 kilómba fájt).
Csatolás megtekintése 17005
Kissé félve nézek a holnapi nap elé, mivel itt az udvaron kényszerűségből rá kellett ülnöm párszor a szezonban, hogy a bérelt parkolóhelyemről átvigyem egy semleges területre (az udvarban évente többször filmet forgatnak), és ezen a pár 10 méteren is már annyira idegennek éreztem szegény kicsit, mintha a rajta töltött 9 hónap és 24 ezer km meg sem történt volna. (Nem elírás, a kicsibe is annyit tettem.)
Csatolás megtekintése 17006
A legdurvább különbségek talán, melyek a vezetési stílust és a magabiztosságomat befolyásolhatják holnap: a teljesítménye (16 LE), a fékrendszere (hátsó dobfék), a váltója (az 500-as szinte magától vált, ha hozzáérek a lábammal), az üléspozíciója. Ez utóbbi különbözősége igazából fel sem tűnt még a szalonban, amikor még csak álló helyzetben próbálgathattam az 500-ast. Visszaülve a kicsire nagyon közelinek tűnik a kormány, egy kicsit olyan érzés, mintha hátra kellene rajta dőlni.
Csatolás megtekintése 17007
Biztos, ami biztos, túratársam is lesz az úton, az útvonalat pedig reményeim szerint ma este megszülöm. Túra végeztével pedig búcsút intek neki, és zárásképpen téli alvóhelyére viszem, illetve ő visz engem, ha túlélem a napot.
Csatolás megtekintése 17008
Nem szégyellem bevallani, zabszem van a seggemben, elkényelmesített az 500-as a maga briliáns – a kicsihez képest ezernyi – technológiai fejlesztésével, és itt most nem az ABS-re gondolok, hanem a menetstabilitásra, hogy minden helyzetben teszi a dolgát, szinte helyettem menti a helyzeteket. Nekem csak annyi dolgom van a nyergében, hogy a kezelőszerveket megfelelően használjam.
Csatolás megtekintése 17009
Szóval a holnapi napon a megszokottnál is alázatosabban kell vezetnem.
Csatolás megtekintése 17004
Szinte kivétel nélkül azt mondta mindenki, hogy higgyem el, amint ráérzek a nagyobb gép teljesítményére, az új konstrukció adta biztonsági rendszerekre, rá se fogok nézni a kis pirosra. Szégyellem, de igazuk lett. Idén eddig kereken 500 km-t mentem vele márciusban, annak ellenére, hogy a szezont egy teljes felújítással kezdtem az esetében, mindent lecseréltettem, beállíttattam rajta, amit csak lehet (ez majdnem 2 kilómba fájt).
Csatolás megtekintése 17005
Kissé félve nézek a holnapi nap elé, mivel itt az udvaron kényszerűségből rá kellett ülnöm párszor a szezonban, hogy a bérelt parkolóhelyemről átvigyem egy semleges területre (az udvarban évente többször filmet forgatnak), és ezen a pár 10 méteren is már annyira idegennek éreztem szegény kicsit, mintha a rajta töltött 9 hónap és 24 ezer km meg sem történt volna. (Nem elírás, a kicsibe is annyit tettem.)
Csatolás megtekintése 17006
A legdurvább különbségek talán, melyek a vezetési stílust és a magabiztosságomat befolyásolhatják holnap: a teljesítménye (16 LE), a fékrendszere (hátsó dobfék), a váltója (az 500-as szinte magától vált, ha hozzáérek a lábammal), az üléspozíciója. Ez utóbbi különbözősége igazából fel sem tűnt még a szalonban, amikor még csak álló helyzetben próbálgathattam az 500-ast. Visszaülve a kicsire nagyon közelinek tűnik a kormány, egy kicsit olyan érzés, mintha hátra kellene rajta dőlni.
Csatolás megtekintése 17007
Biztos, ami biztos, túratársam is lesz az úton, az útvonalat pedig reményeim szerint ma este megszülöm. Túra végeztével pedig búcsút intek neki, és zárásképpen téli alvóhelyére viszem, illetve ő visz engem, ha túlélem a napot.
Csatolás megtekintése 17008
Nem szégyellem bevallani, zabszem van a seggemben, elkényelmesített az 500-as a maga briliáns – a kicsihez képest ezernyi – technológiai fejlesztésével, és itt most nem az ABS-re gondolok, hanem a menetstabilitásra, hogy minden helyzetben teszi a dolgát, szinte helyettem menti a helyzeteket. Nekem csak annyi dolgom van a nyergében, hogy a kezelőszerveket megfelelően használjam.
Csatolás megtekintése 17009
Szóval a holnapi napon a megszokottnál is alázatosabban kell vezetnem.