Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Per aspera ad astra

A gondtalan éveket felváltotta a felnőtté válás rögös útja, ami az én esetemben is a hullámhegyek és hullámvölgyek - akkor még vég nélkülinek tűnő - váltakozását jelentette érzelmileg, anyagilag, magánéletben, munkában egyaránt. Sokaknak ismerős az érzés, amikor a szédítő mókuskerékből jó lenne már kitörni, amikor a fásultság már olyan szintet ölt, hogy szinte minden mindegy, a céltalanság és közöny szinte felemészti a lelket.

Hasonló érzések nyomasztottak már egy ideje, amikor úgy döntöttem, hogy muszáj valamit kezdenem magammal, mert az idő homokszemei túl gyorsan peregnek, és bár nem akartam a gyertyát két végén égetni, de jó lett volna kicsit újra érezni, hogy élek. Valahányszor próbáltam visszaidézni, hogy melyek voltak nyúlfarknyi életem azon periódusai, amikor igazán ki tudtam kapcsolni a lelkemet mérgező világot, mindig azok az emlékek törtek felszínre, amikor összekuszálódott hajjal, muslicákkal tarkított fogakkal permeteztem szerteszét a kipufogógáz – számomra – édes illatát szülővárosom minden értelemben romlatlan és tiszta levegőjébe.

2017 nyarán talán a bolygók is visszatértek a pályájukra (vagy pont letértek végre), az egzisztenciám is stabil volt, az otthonom is végre olyan állapotban volt már, ahogy megálmodtam, szóval a sok lemondás után tudtam, hogy nem lesz többé ilyen együttállás, most kell lépnem, vagy temethetem az életet.

Csatolás megtekintése 16998

Az utolsó lökést egy veterán korú 250-es Kawasaki felbukkanása adta, illetve a gazdája, aki megengedte, hogy visszaszokás gyanánt meglovagoljam… a motort. A régi motorokban az a jó, hogy egyáltalán nem számoltak még a női vezetőkkel, így a relatíve magas ülés és a gép nagy tömege lehetővé teszi vele a könnyebb eldőlést álló helyzetben. Sosem voltam az a fajta ember, aki elsőre hisz a szóbeszédnek, gyakorlatias gondolkodású nőként többnyire empirikus úton teszem magamévá az új ismereteket. Ebben az esetben ez azt jelentette, hogy a visszaugró oldalsztender gyanakodásra okot adó mozgását későn észlelve tehetetlenül adtam át magam és a motort a gravitáció kíméletlen erőinek. Azaz eldőltem, mint a támaszték nélkül maradt választási krumpliszsák.

Csatolás megtekintése 16999

Roppant kínosan érintett ez a kis malőr, az új életemet nem éppen így akartam elkezdeni. Szerencsére csak a kuplungkar fittyedt meg egy kissé, mindenesetre végérvényesen eldöntöttem, hogy megveszem végre álmaim első saját motorját, mielőtt visszafordíthatatlan károkat okozok a máséban.

Bár 2004 augusztusában (29 évesen) 1 óra rutin és 1 óra forgalmi vezetés után - köszönhetően a Simsonon töltött temérdek időnek és kilométernek - levizsgáztam korlátlan A-ra, a nagymotoros tapasztalat teljes hiánya és a józan eszem nem engedte, hogy a pesti forgatagban egy nagy teljesítményű géppel kezdjem el feleleveníteni egykori tudásom. Ráadásul egy 6 hetes időszakot leszámítva ekkor már 13 éve semmilyen járművet nem vezettem, ezért olyan motort akartam venni, amiben egy percre sem inog meg a bizalmam.

Csatolás megtekintése 17001

Egy kis gyönyörű, piros Honda CMX250 Rebelre esett a választásom, aminek a nyergében újra kitárult előttem a világ.
  • Like
Reactions: 5 emberek

Hozzászólások

Az én öreg Lóóó barátom is felkapja a lábát (stenderét). :D Viszem megint szervízbe, jó lesz rá visszaülni. :D
 
sokat filóztam anno ezen a minimál óraszámon, egyrészt jót tett az egómnak, hogy nem ment a pöcsölés, mert gépkezelési problémám tényleg nem volt, kezem-lábam automatikusan tette a dolgát minden helyzetben, de bárki bármit mond, a nagy tömeget, a nagyobb sebességet igenis szokni kell, máshogy viselkedik egy erősebb, nehezebb gép, jó lett volna legalább az akkori kötelező óraszámot lemotorozni, hogy szokjam kicsit
egyébként arra sem emlékszem, hogy 2004-ben mennyi lett volna a minimum óraszám, gondolom 20 óra legalább, vagy fene tudja...
 
És akkor most a Kawával mi van? Tied?
Ha rendes motorra visszaülhetnék, és jó sok pénzem lenne rá, gondolkodnék én is egy Rebelen. Viszont arra esélyem nincs, már csak a "családi" hozzáállás miatt se. Úgyhogy maradok Simonnál. Ha kész lesz ugye egyszer végre, mert most mindenkinek minden fontosabb, és máson való bosszúállás van, ha nem azt csinálom, amit más kitalált nekem. Persze a leb.szás azért megvan, hogy mért nincs még kész.:morog:
 
Ja, ha arra van szükség, véletlenül éppen ismerek Valakit, aki tud egyedi ülést csinálni, hogy leérjen róla a lábad, és még a gyári állapot se lesz megmódosítva;)
 
Vidék, ne siess előre a történetben, a Kawa nem az enyém, két Rebelem van, egy 250-es és egy 500-as..., majd a folytatásban megtudod :-D
 
Van 500-as Rebel? Én 500-asban csak a Magnáról tudtam:eek:hát milyen motoros vagyok én, hogy még ezt se tudom;):)na jó, Czetkában meg Jawában túl sok meglepetést kevesen tudnának okozni;):D

Ja, elküldjem esetleg ezt a "kis":eek:írást? Vigyázz, nagyrészt nem jókedvű:);)
 
Iggggen!;)

Várom mindenki érdeklődését, e-mail címét priviben, aki "negatívot" akar olvasni!:D:D:D

Van másmilyen is, rövid meg pozitívabb is, páran, @NaNa, @Yamina már ismerik a majdnem friss verziót
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
MoncA
Olvasás
810
Hozzászólások
22
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

MoncA további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére