Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

azért ide írom,mert ki lettem moderálva..Intelmek Lököttkének a vészfékezésről folyt.

Érdekes...nekem a vészfékezésről is másabb elképzeléseim vannak,mint például a körültekintésről...
Nekem vmi különös elbaszott rendszere lehet a kawámnak,de bárhogy is csináltam,esküszöm elmentem és kipróbáltam,akárhogy is próbáltam vészfékezni,bizony először a motorfék állot be,hisz levettem a kezem a gázról,sőt én elvetemült,vissza is fordítottam eredeti állásba a gázkaromat.Aztán voltam olyan kis rafinált,hogy behúztam a kuplungot és egyszerre használva az első és hátsó féket(vészféknél jobban az elsőt) még meg is tudtam állítani kurva rövid idő alatt a motort...
Persze nem nyélgázról,mert az az enyémnél kb. 220, de el lehet hinni nekem,hogy 160ál eme módszer a lehető legtökéletesebben beválik...:D
Elbaszott japán belpiaci részleg furmányos fékrendszerrel..no,de ez van...Kawasaki,én így szeretlek!:D

Hozzászólások

Na akkor mondom a tutit! :D
Teház alaphelyzet:

-kb 160 km/h haladás egyenes úton, út száraz és jó minőségű, a nap süt mögüllünk, se elöttünk se mögöttünk senki! (ABS nincs se csúszókuplung)

-vészhelyzet, vérnyúl kilép elénk az útra családostúl!

-egyidőben: elsőfék behúz guminyekergésig-gáz alaphelyzetben-kuplung be és sebességet visszarugdos és kuplung ki-hátsóféket óvatosan tapos!
A sebességnek megfelelően kell a a gangokat visszarugdosni ezt azért kell, hogy a hátsó kerék ne blokkoljon nagyon hanem a motorfék is lassítsa a motort!
Ez persze nem eccerű, pláne kevéshengeres nagyköpcentisnél!
Én mondjuk direkt megcsúsztatom a hátulját kanyarban! ;)

-a nyúl maradékait összeszedni és hazavinni vacsira!
 
hat..kb nálam is ez lett a sorrend,életem egyetlen zp-je...kivétel,hogy a nyúlhust otthagyom az utáánam jövőnek:D:D

a váltogatástmeg nem írtam bele..az alap:D
 
Az alapot is bele kell írni mert még a végén valaki behúzott kuplunggal áll meg 6-ban és aztán meg ha hirtelen mégis gyorsítani kéne akkor meg csodálkozik majd! ;)
 
az a baj, hogy ti túl okosak vagytok és tuti moderálni fogtok, mert én nem írok ide "okosságokat", inkább tortát hegesztek :p :D :D :D
 
én már kezdő koromban dobtam el motort,mert 3ban indultam volna...többé olyan nem lesz...:D
 
Jellemző, hogy Dana megint túl okos itten a tortájával! :D
Pedig úgy lenyalnám róla a habot! ;)
(a tortáról persze :D)
De ha véletlenűl magára borítaná a tortát én ...!:D
 
V
Kátya Köszi:love:
Annyi információt kaptam két nap alatt, hogy a blogkat többször kellett olvasnom, hogy a Lökött agyam fel fogja, és meg értse:üss: Mintha 5-éves lennék és számolnám a kezemen az újjaim:D
 
Én sose számoltam meg a kezemen az ujjaim mert elolvastam egy könyvet amiben le volt írva, hogy mennyi van és megbízható forrás volt ez a könyv és én nem ellenőriztem le sosem! :D
 
V
ZP én hölye vagyok nya:D :D két balkezes lökött ember:D
 
Szerény véleményem szerint akit megtanítottak illetve megtanulta hogyan kell mindhárom féket ( első-hátsó-motor) egyszerre használni annak csak a rutinszerzés és az akármilyen féle-fajta vas megszokása kiismerése marad hogy alkalom adtán megtudjon álni még időben.:csa
 
bae...te lennél az utolsó akire gondolnék e téren...:D
Mikor megyünk már közös gurulni???
 
De azt is tudom hogy kire gondoltál elsőre :)
remélem hamarosan megyünk
már nagyon várom!!
mindig csak feketén nyomulok itt a városban :)
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Kataaa
Olvasás
659
Hozzászólások
54
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Kataaa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére