Érdekes...nekem a vészfékezésről is másabb elképzeléseim vannak,mint például a körültekintésről...
Nekem vmi különös elbaszott rendszere lehet a kawámnak,de bárhogy is csináltam,esküszöm elmentem és kipróbáltam,akárhogy is próbáltam vészfékezni,bizony először a motorfék állot be,hisz levettem a kezem a gázról,sőt én elvetemült,vissza is fordítottam eredeti állásba a gázkaromat.Aztán voltam olyan kis rafinált,hogy behúztam a kuplungot és egyszerre használva az első és hátsó féket(vészféknél jobban az elsőt) még meg is tudtam állítani kurva rövid idő alatt a motort...
Persze nem nyélgázról,mert az az enyémnél kb. 220, de el lehet hinni nekem,hogy 160ál eme módszer a lehető legtökéletesebben beválik...
Elbaszott japán belpiaci részleg furmányos fékrendszerrel..no,de ez van...Kawasaki,én így szeretlek!
Nekem vmi különös elbaszott rendszere lehet a kawámnak,de bárhogy is csináltam,esküszöm elmentem és kipróbáltam,akárhogy is próbáltam vészfékezni,bizony először a motorfék állot be,hisz levettem a kezem a gázról,sőt én elvetemült,vissza is fordítottam eredeti állásba a gázkaromat.Aztán voltam olyan kis rafinált,hogy behúztam a kuplungot és egyszerre használva az első és hátsó féket(vészféknél jobban az elsőt) még meg is tudtam állítani kurva rövid idő alatt a motort...
Persze nem nyélgázról,mert az az enyémnél kb. 220, de el lehet hinni nekem,hogy 160ál eme módszer a lehető legtökéletesebben beválik...
Elbaszott japán belpiaci részleg furmányos fékrendszerrel..no,de ez van...Kawasaki,én így szeretlek!