...ami a magyar kalandmotorosok országos találkozója hangzatos cím rövidítése, bár igen viccesen hangzik így. ez a harmadik alkalom, hogy megrendezésre került, és az első, hogy mi is ellátogattunk, szeptember nyolcadikán, szombaton [az esemény amúgy szombat-vasárnap tartott].
újlengyel szélén egy nyaralófarmon volt a táborhely, amelyet finnek terveztek és építettek - ezért elég magas volt az egy főre jutó szaunák száma amit igénybe is vehetett, aki nem átallott egy leánybúcsún keresztülcaplatni egy szál gatyában.
a programok között off- és onroad túra, a szokásos túrabeszámolók és egy enduro tréning/bemutató is helyet kapott.
az offroad túrán vacilláltunk, de végül a várható terep [=mély fosóhomok], tempó és a résztvevők kategóriája miatt úgy döntöttünk néhányan, hogy csinálunk egy kis privát offroad játszóterezést magunknak, nem messze, gomba mellett [nem annyira vicces 100kg-mal könnyebb bütykösgumis exc-ket próbálni követni mély homokban eszetlen tempóval].
három motorral indultunk ide, viszont bohóckodás közben az egyiknek elfogyott a hátsó fékbetétje, így végülis az egész homokbányás játszóteret ketten használtuk jó másfél-két órán keresztül.
eztán visszatértünk a táborba, csak azért, hogy kiderüljön, az enduro tréningre bizony saját motorral is be lehet állni, nem csak a cr250-esekkel, amiket ők hoztak. nosza, újabb jó két órás izomszakasztó edzés következett, tűző napon, dehidratálódva, zsibbadó fejjel de feladás nélkül [azóta nem bírok járni].
a tréning után még kiszúrtuk, hogy elfogyott a sor a teljesítménymérő kamion mellett, így feltetettem a mérőpadra a transalpot is, csak hogy kiderüljön, hogy két f650gs-en kívül az egyetlen motor volt egész nap, ami képes volt a gyári teljesítmény értéket hozni, ráadásul négyszer kellett újramérni, mert az eredetileg 8000/perc határértéken vidáman túlpörgött, végül 9015/perc fordulatnál mondtam, hogy ennyi elég volt de még ment volna [ahhoz képest, hogy elvileg 8200-nál leszabályoz].
a kevésbé fontos eredmény pedig az, hogy légellenállás nélkül 199km/h végsebességet is tud hozni
éjjel hulla fáradt hazaérkezés lett a végeredmény, de minden perc megérte. főleg, hogy ennyi ideig homokon még nem terepeztem, és nagyon sokat tanultam a tréningen is. jövőre folytatjuk!
Csatolás megtekintése 16751 Csatolás megtekintése 16752 Csatolás megtekintése 16741 Csatolás megtekintése 16742 Csatolás megtekintése 16743 Csatolás megtekintése 16744 Csatolás megtekintése 16746 Csatolás megtekintése 16747 Csatolás megtekintése 16748 Csatolás megtekintése 16749
újlengyel szélén egy nyaralófarmon volt a táborhely, amelyet finnek terveztek és építettek - ezért elég magas volt az egy főre jutó szaunák száma amit igénybe is vehetett, aki nem átallott egy leánybúcsún keresztülcaplatni egy szál gatyában.
a programok között off- és onroad túra, a szokásos túrabeszámolók és egy enduro tréning/bemutató is helyet kapott.
az offroad túrán vacilláltunk, de végül a várható terep [=mély fosóhomok], tempó és a résztvevők kategóriája miatt úgy döntöttünk néhányan, hogy csinálunk egy kis privát offroad játszóterezést magunknak, nem messze, gomba mellett [nem annyira vicces 100kg-mal könnyebb bütykösgumis exc-ket próbálni követni mély homokban eszetlen tempóval].
három motorral indultunk ide, viszont bohóckodás közben az egyiknek elfogyott a hátsó fékbetétje, így végülis az egész homokbányás játszóteret ketten használtuk jó másfél-két órán keresztül.
eztán visszatértünk a táborba, csak azért, hogy kiderüljön, az enduro tréningre bizony saját motorral is be lehet állni, nem csak a cr250-esekkel, amiket ők hoztak. nosza, újabb jó két órás izomszakasztó edzés következett, tűző napon, dehidratálódva, zsibbadó fejjel de feladás nélkül [azóta nem bírok járni].
a tréning után még kiszúrtuk, hogy elfogyott a sor a teljesítménymérő kamion mellett, így feltetettem a mérőpadra a transalpot is, csak hogy kiderüljön, hogy két f650gs-en kívül az egyetlen motor volt egész nap, ami képes volt a gyári teljesítmény értéket hozni, ráadásul négyszer kellett újramérni, mert az eredetileg 8000/perc határértéken vidáman túlpörgött, végül 9015/perc fordulatnál mondtam, hogy ennyi elég volt de még ment volna [ahhoz képest, hogy elvileg 8200-nál leszabályoz].
a kevésbé fontos eredmény pedig az, hogy légellenállás nélkül 199km/h végsebességet is tud hozni
éjjel hulla fáradt hazaérkezés lett a végeredmény, de minden perc megérte. főleg, hogy ennyi ideig homokon még nem terepeztem, és nagyon sokat tanultam a tréningen is. jövőre folytatjuk!
Csatolás megtekintése 16751 Csatolás megtekintése 16752 Csatolás megtekintése 16741 Csatolás megtekintése 16742 Csatolás megtekintése 16743 Csatolás megtekintése 16744 Csatolás megtekintése 16746 Csatolás megtekintése 16747 Csatolás megtekintése 16748 Csatolás megtekintése 16749