Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

A rejtélyes kopogás oka

Az utóbbi néhány alkalommal, amikor motoroztam, furcsa kopogás jött a motor eleje felől, ha nagyobb bukkanóra vagy kátyúba mentem. Azon gondolkodtam, vajon a tankom lazult-e ki, de amikor álltában megrángattam kicsit, sosem mozgott, úgyhogy elvetettem ezt az ötletet és tovább gondolkodtam, de nem mentem semmire.

91809-1528962300-3093c926ed38540bbbeea8b70ec6a519.jpg

Aztán múlt héten a Harley-tesztről hazaérve körbetörölgette, a gépet, és amikor az elejéhez értem, az első sárvédőm kicsit jobban megmozdult a kelleténél - pontosabban semennyire sem kellett volna neki...

Alaposan megrángattam, és ismét azt az ismerős hangot hallottam, aminek eddig nem tudtam a forrását. Alánéztem, és mit látok? Az egyik tartócsavar hiányzott a bal oldalról, és a jobb oldalon is teljesen a végéig kicsavarodott a másik. Nem csoda, hogy mozgott.

Inkább bele sem gondolok, mi lehetett volna, ha az a kis átkötő lemez belül befordul és beleáll a gumiba... most új csavar beszerzéséig kicsit pihentetem a vasat. Úgysem valami szép az idő, ilyenkor nem esik nehezemre.

(A barátnőm készített pár szép képet a Street Glideról. Ő sem tudott betelni a látvánnyal, amit meg tudok érteni, és is legszívesebben folyamatosan fényképezném.)
  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

Bocs, de ez egy Harley-Davidson. Kéthavonta összes csavarkötést ellenőrizni, mert szétrázza magát.
 
Anélkül persze, hogy Téged vagy bárki mást meg akarnék bántani, de a tény az tény. Rezeg, és ez hozzátartozik az imázsához. Csak a következményeket is tudomásul kell venni...
 
V
Lehet érdemes lenne önzáró anyákat használni. Ha meg is lazul, nem tekeredik le.
 
V
Akkor csavar rögzítő paszta. Olyan szines izé a meneten. Különböző erősségű van, van amit csak kimelegíteni lehet, de van ami csak a kitekeredést gátolja meg. Amikor a kocsinkból hullottak ki a csavarok, akkor olvastam ezekről. Sajnos nekünk a kiesett motort egyik sem fogta meg, újra kellett vágni a meneteket. Tudnak ezek az olaszok. :mad:
 
Utoljára módosítva:
Meglátjuk. Most épp megint rátolta a férjem a robogókat a motoromra a garázsban, szóval nem könnyű hozzáférni...
 
A csavarrögzítő tényleg jó ötlet, több szempontból is. A HD-n colos minden, csak gyári cucc jó hozzá. A kilazuló csavar, ha zsákfuratba megy, a rajta lifegő alkatrész által kiverheti a menetet, és egy korszerű vason általában nincs annyi plusz "hús", hogy csak úúgy simán újra lehessen vágni a menetet.
Megbízható cuccost csapágyboltban kapsz. Egy tubus ugyan drága, de egész életre jó. Ha lötyög, ne gyanakodj rossz dologra, ezek az anyagok oxigén hiányában kötnek, ezért nincs tele a tubus. A csavar betekerése előtt tisztítsd meg a felületet, a csavat is, bekened, behajtod, nyomatékra húzod azt jóccakát, kész. De a boltban el ne felejtsd mondani, hogy nem lemelegítős cucc kell. Jó munkát, hibamentes motorozást!
U. i.: A Suzuki Alto-mon zörgött valami az elejében, egészen olyan hangon, mint a halott kitámasztó gömbfej. Hiába raktuk padra, feszes minden. Aztán az ablaktörlő szangvinikus működése nyomán gondoltam arra, hogy talán az. Még nem volt időm megnézni, de sanszos a dolog. Te is jobban jártál a sárvédővel, mint ha a kormánycsapágy kotyogott volna!:love:
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
NaNa
Olvasás
1,108
Hozzászólások
14
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

NaNa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére