Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

2x 520+

Hétvégén komoly igénybevételt kapott a TA. Nem mértem le ugyan, de legalább 200 kiló hasznos terhet cipelt a két utassal, két oldaldobozzal és a hátsó dobozzal [a tanktáskát végül itthon hagytam, nem volt rá szükség] - a gyári maximum 180kg. Reméltem, hogy ezt még bírni fogja, mivel egészen Triesztig kellett eljuttatnia minket.

Eredetileg úgy volt, hogy majd váltogatom az autópálya - nem autópálya szakaszokat, de a vége ennek mindig úgyis az, hogy "jaj te jó ég már ennyi az idő?!", szóval - főleg hazafelé - ebből alig 30-40km volt országút, sajnos.
Pénteken tíz után sikerült elindulni, reménykedtem egy korábbi indulásban, de változatos okok miatt nem jött össze. Este 7-8 közti érkezést ígértem a szállásadónak, a kulcs átvétel miatt ezt meg kellett adni előre.

Elsőre Köröshegyig az m7, ott lejöttünk - van a viaduktnál egy geocache, azt mindenképp össze akartam szedni, gondoltam, időnk úgyis van.
Ez mindenképp megérte, lenyűgöző az a híd, akárki akármit mond.


A ládához a hídmesteri telep mellett, a híd pillérei közt kell felmenni, épített út már szinte nincs is - de azért nem kell terepre fanyalodni.


A TA becsülettel felmászott - talán tudta, ez semmiség ahhoz képest, ami még vár rá.
Innen sajnos megpróbáltunk egy kicsit nem-autópályán menni, hogy majd nyugisan lazítunk - hát a balatoni forgalomról persze elfelejtkeztem, úgyhogy olyan fél óra idegroham után egyetértésben inkább irány a pálya. Ez után már nem volt kedv ládák miatt megállni, csak a szükséges fenék-karbantartó megszakításokat tettük a programba [nem kevés kellett belőle, sajnos a zselés üléspárna se segített, sőt, nagyjából semmit se ért :(].

Este hétre értünk a szállásra. Az utca alján a TA sokkot kapott - kb. 15%-os emelkedő, fényes apró macskakővel, nagyjából másfél autó szélességben - ez persze nem tartotta vissza az olaszokat, hogy végig parkoljanak a szélen. Szerencsére csak egyszer kellett megállnom út közben felfelé - de akkor aztán ott álltam, egy lábbal a földön, egyel a féken, kettesben, fék és kupplung behúzva, és nagy-nagy gondolkodásban: hogy fogok én itt egyesbe váltani :)
amint felengedtem a lábféket, szegény farnehéz TA nekiállt hátrafelé csúszni a blokkolt első keréken - mivel a túlsúly miatt előre már egy deka sem került. szóval megkértem asszonyt, támasszon ki, és hirtelen ráugrottam a váltóra majd gáz rögtön, de megfogadtam, még ha tank is jön lefelé, én többet nem állok meg. :)

A szállás egy tetőtéri kis lakás, belmagasság talán 2 méter, az ajtó és a teraszajtó magassága nagyjából 160 centi lehetett - de ezen kívül mindenben tökéletes. Wifi sajnos nem volt, valami gond volt az AP-vel, de nem nagyon izgattam magam, csak játszani nem tudtam :)

A kilátás a teraszról:

És a fürdőszobából :)

Másnap nekiálltunk bejárni a várost - azt hiszem, autóval ide elmenni nem sok értelme van. Az ember ott hagyná szívesen a szálláson a járgányt, hogy tömegközlekedjen, sétáljon - de a 2-3 km sziklamászással felérő séta a buszmegállóhoz elgondolkodtatja - ha ezt naponta 3-4szer kellene megtenni, azt hiszem, egyszer menne csak le reggel valaki boltba [de vissza már nem jönne]. Mekkora mázli, hogy ott a motor, és az üres oldaldobozok. bárhova mentünk, befértek a kabátok, csizmák, protektorok, a vásárolt cuccok, és cipőre cserélve simán sétálgathattunk. Az más kérdés, hogy a topcase-t levettem a szálláson, ahelyett, hogy fennhagytam volna üresen, akkor a sisakokat se kellett volna magunkkal hurcolni :)

A városból sok képem nincs - második nap már nekiállt esegetni az eső, hol igen, hol nem, úgyhogy inkább a mászkálás és menedékhely keresgélés volt a fő csapásirány.

Meglátogattuk a városközpontot azért, a kikötővel és az Olasz Egység Terével. A kikötőbe épp velünk együtt hajózott be Őfelsége:


A Cunard Lines [igen, a Titanic környékén is szerepet kapott egy Cunard hajó] három királynője közül a legkisebbik - de így is elképesztő. Ő a Queen Victoria.

... de mivel csak 10 képet tölthetek fel, így a folytatása következik :)
  • Like
Reactions: 3 emberek

Hozzászólások

Nem nagyon tudom, de az rss sem tölti be, és az is gyanús, hogy mindig csak ilyen 10 ember nézi, pedig a többi blogot 100-nál is többen.
 
elvileg tagok számára látható, ezt meg tudtam találni, de más beállítást nem látok sehol... régebbi posztoknál egyébként vannak ilyen 50es olvasói számok
 
Lehet, hogy idővel beleszámítja a robotokat is.
Ha tagok számára látható, akkor nem nyilvános. Így már érthető.
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
storm
Olvasás
64
Hozzászólások
12
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

storm további bejegyzései

  • MAKOT 3.0
    ...ami a magyar kalandmotorosok országos találkozója hangzatos cím...
  • A Perfect Day
    Van egy hely itthon [pontosabban Itthon], ami nagyon régóta arra vár...
  • Hogy legyen mit mesélni...
    Tavaly, amikor épp azt vártam, hogy kinőjön az új kulcscsontom, fejembe...
  • ...
    ne tartsatok kutyát. soha eszetekbe se jusson. vagy ha igen, akkor...
  • dilemma
    ilyen már volt egyszer ugyan, de akkor még csak teoretikus, elméleti...

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére