na, ma ugrottam, ahogy javasoltátok.
tartoztam ezzel az úttal az ördögnek
hosszú lesz, előre szólok.
már itthon vagyok egy ideje, de még mindig totál ki vagyok akadva. pedig egyszer már leírtam
szóval, a hirdetés.
-- most ide akartam másolni, nézem a hahut, és nem találom. a parkolóban viszont még ott volt, rájöttem, hogy 850 ezres limit van a keresésre beállítva.
a kezdő ára 840 volt a motornak. azok után, amit itt most le fogok írni, amíg hazaértem, az ember átírta. 900ra!
tehát.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp_xl650v-11149228
egyetlen kép, egy rohadt szó sem az állapotról, semmiről.
a kép is olyan, hogy inkább semmilyen.
hívtam az embert még hétfőn [lehet, hogy kedden]. már ott úgy kezdte, hogy "hát, mit mondjak róla". mondom hát mindent, milyen állapotban van, gumik, láncszett, akku, váz, stb. erre a válasz "hát, jó állapotban van".
kérdeztem, hova hordta szervízbe - hát eddig nem is kellett szervizelni. oké, hol vette - hát a honda karasna elődjében vette, ott dolgozott egy ember, aki most tinnyén van, hozzá vitte.
egyébként ő az első tulaj.
másnap megint felhívtam, hogy elkérjem a rendszámot - a kékholdban van ismerősöm, ők sokfelé rendelkeznek kontakttal, utána akartunk kérdezni.
nem emlékezett rá, mondta, majd lefotózza. de ha elfelejtené, hívjam. ja, és nem a karasna, hanem a honda dream elődjében vette, az attila úton.
másnap [csütörtök] megint hívtam, mondott egy rendszámot. aztán visszahívtam, de már nem jut eszembe miért, a lényeg, hogy erre benyög egy totálisan teljesen más rendszámot. hogy most megnézte. és a honda maxxpowerben vette, mostmár tudja, ott van a rendszámkereten. na oda pont nem volt kontakt, mindegy, megbeszéltem az ismerőssel, szombaton délután elmegyünk megnézni.
ma reggel hívom az embert, hogy akkor pontosan hova is kell menni. erre mondja, hogy hát ő most előszedte, és körbefényképezte, elküldi majd, hogy csak akkor menjek, ha tényleg komolyan gondolom, mert neki sok a dolga. [...]
merthogy csúnya. de ez nem jelent semmit, mert jó.
mondom neki: csúnya? hát hogy?
hát mert törve volt. ja, nem modta?
HOGY MI?!
hát akitől ő vette, az első tulaj [!] az első útján esett vele egy rohadt nagyot, és ő már úgy vette tőle.
[ami itt következik, az kb négy hívás alatt lett összelegózva a mondattöredékeiból].
tehát a tag ropira törte a motort bal oldalon. de már az idomok meg lettek javítva, hegesztve, csak fényezni kell. hány elemet érint a fényezés? hát hármat. mert az első sárvédő is le van horzsolva. ja, és a tank meg behorpadt, mert az ember térdére esett a motor. ezért ő vett egy másik gyári tankot, ami viszont fekete. merthogy az ütés miatt nem csak behorpadt az eredeti, hanem a vázra rögzítési pontnál a tank konzolja elgörbült az ütésnél, ezért az idomok nem illeszkednek rendesen.
na ezek után akkor felmentem, jött a szerelő is.
odamegyünk, ott áll a motor a garázs előtt. jobb hátsó idom sehol, akku sehol. a bal idomon ott a hegesztés nyoma - ez rendben van, ezt tudtuk - de a bal index sárga, a jobb fehér. hátulról nézve a motor hátulja teljesen ferde - ja, hát ez már ő volt, eldőlt vele ő is egy túrán, csomagokkal, utassal. és a doboz konzol elnyomta.
aztán az elülső idomon a lámpa feletti apró darab törve, rögzítés nélkül ott lifegett. a plexi füle letörve - ez onnan derült ki, hogy hozzáértünk, és megmozdult. hát meg lehetett lobogtatni alaposan.
aztán szemből nézve a lámpa környéki idom bal oldala egész más színű volt, mint a másik - mintha a lakk lekopott volna, vagy más színnel lett volna kézzel újrafestve.
és jönnek a jobbak: a hűtő bal oldali darabja hátul törve, az egész darab ferdén áll, alul az idomot nyomja. az idom alatt alul a tartócső megroppanva. a kormány balra fordítva csattan a tankon és a plexin, jobbra fordítva normális.
az idom belső részén az összes belső elem hiányzik, a csavarok sehol - merthogy ő azt már azért szétbontotta, hogy viszi fényezőhöz.
ezek után mondom az embernek, hogy akkor most ez így hogy, be kellene indítani legalább, hol az akku.
ja hát az a lakásban van. és hát most ő tényleg álljon neki szerelni? dehát ő mondta, hogy sok dolga van, és csak akkor jöjjünk, ha tényleg komolyan gondoljuk.
mondom de mégis, mit gondolt, elviszem anélkül, hogy beindítanám? kipróbálás nélkül?
erre komolyan, bevágta a durcát, mint egy óvodás. mondom neki, egy pár szót hadd beszéljek a szerelővel. amíg félrevonultunk, ez fogta magát, és duzzogva felvonult a lakásba az akksiért.
visszajött, a létező legvilágfájdalmasabb, kelletlen arccal nekiáll piszkálgatni a kábeleket. aztán eszébe jutott, csavarhúzót nem is hozott.
na itt mondtam akkor neki, hogy jó, akkor hagyjuk a francba az egészet, felejtsük el. és eljöttünk, de még durrogott kicsit, hogy dehát ő mondta, hogy csak komolyan, mert sok dolga lett volna.
...
és akkor ehhez még hozzá tartozik, hogy hét közben, az ezer telefon közt mondtam neki, hogy igen, én komolyan gondolom, és ha úgy áll, el is hoznám.
aztán a rendszám alapján lekérdeztem az autoszkópban - és kiderült, hogy ideiglenesen ki van vonva a forgalomból. kérdeztem, ezzel mi lesz - azt mondta, ő megkérdezte az okmányirodán, és adásvételivel visszahelyeződik.
hát egy frászt helyeződik, utánanéztem, csak az átírással helyeződik vissza.
de mindezzel együtt: ilyen állapotban hogyan hoztam volna el? beindítani se tudtuk, úgy hogy? és se csavarok, se idomok a helyén... út közben majd jól széthullik az egész?
és fent látjátok a képet. normálisan néz ki - bár sokminden nem látszik.
ja, hozzáteszem, végig azt mondogatta, ez 2008as motor. ehhez képest látjátok, a hirdetésben 2007/2 szerepel...
ehhez a helyzethez már egyszerűen zene se létezik.
tartoztam ezzel az úttal az ördögnek
hosszú lesz, előre szólok.
már itthon vagyok egy ideje, de még mindig totál ki vagyok akadva. pedig egyszer már leírtam
szóval, a hirdetés.
-- most ide akartam másolni, nézem a hahut, és nem találom. a parkolóban viszont még ott volt, rájöttem, hogy 850 ezres limit van a keresésre beállítva.
a kezdő ára 840 volt a motornak. azok után, amit itt most le fogok írni, amíg hazaértem, az ember átírta. 900ra!
tehát.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp_xl650v-11149228
egyetlen kép, egy rohadt szó sem az állapotról, semmiről.
a kép is olyan, hogy inkább semmilyen.
hívtam az embert még hétfőn [lehet, hogy kedden]. már ott úgy kezdte, hogy "hát, mit mondjak róla". mondom hát mindent, milyen állapotban van, gumik, láncszett, akku, váz, stb. erre a válasz "hát, jó állapotban van".
kérdeztem, hova hordta szervízbe - hát eddig nem is kellett szervizelni. oké, hol vette - hát a honda karasna elődjében vette, ott dolgozott egy ember, aki most tinnyén van, hozzá vitte.
egyébként ő az első tulaj.
másnap megint felhívtam, hogy elkérjem a rendszámot - a kékholdban van ismerősöm, ők sokfelé rendelkeznek kontakttal, utána akartunk kérdezni.
nem emlékezett rá, mondta, majd lefotózza. de ha elfelejtené, hívjam. ja, és nem a karasna, hanem a honda dream elődjében vette, az attila úton.
másnap [csütörtök] megint hívtam, mondott egy rendszámot. aztán visszahívtam, de már nem jut eszembe miért, a lényeg, hogy erre benyög egy totálisan teljesen más rendszámot. hogy most megnézte. és a honda maxxpowerben vette, mostmár tudja, ott van a rendszámkereten. na oda pont nem volt kontakt, mindegy, megbeszéltem az ismerőssel, szombaton délután elmegyünk megnézni.
ma reggel hívom az embert, hogy akkor pontosan hova is kell menni. erre mondja, hogy hát ő most előszedte, és körbefényképezte, elküldi majd, hogy csak akkor menjek, ha tényleg komolyan gondolom, mert neki sok a dolga. [...]
merthogy csúnya. de ez nem jelent semmit, mert jó.
mondom neki: csúnya? hát hogy?
hát mert törve volt. ja, nem modta?
HOGY MI?!
hát akitől ő vette, az első tulaj [!] az első útján esett vele egy rohadt nagyot, és ő már úgy vette tőle.
[ami itt következik, az kb négy hívás alatt lett összelegózva a mondattöredékeiból].
tehát a tag ropira törte a motort bal oldalon. de már az idomok meg lettek javítva, hegesztve, csak fényezni kell. hány elemet érint a fényezés? hát hármat. mert az első sárvédő is le van horzsolva. ja, és a tank meg behorpadt, mert az ember térdére esett a motor. ezért ő vett egy másik gyári tankot, ami viszont fekete. merthogy az ütés miatt nem csak behorpadt az eredeti, hanem a vázra rögzítési pontnál a tank konzolja elgörbült az ütésnél, ezért az idomok nem illeszkednek rendesen.
na ezek után akkor felmentem, jött a szerelő is.
odamegyünk, ott áll a motor a garázs előtt. jobb hátsó idom sehol, akku sehol. a bal idomon ott a hegesztés nyoma - ez rendben van, ezt tudtuk - de a bal index sárga, a jobb fehér. hátulról nézve a motor hátulja teljesen ferde - ja, hát ez már ő volt, eldőlt vele ő is egy túrán, csomagokkal, utassal. és a doboz konzol elnyomta.
aztán az elülső idomon a lámpa feletti apró darab törve, rögzítés nélkül ott lifegett. a plexi füle letörve - ez onnan derült ki, hogy hozzáértünk, és megmozdult. hát meg lehetett lobogtatni alaposan.
aztán szemből nézve a lámpa környéki idom bal oldala egész más színű volt, mint a másik - mintha a lakk lekopott volna, vagy más színnel lett volna kézzel újrafestve.
és jönnek a jobbak: a hűtő bal oldali darabja hátul törve, az egész darab ferdén áll, alul az idomot nyomja. az idom alatt alul a tartócső megroppanva. a kormány balra fordítva csattan a tankon és a plexin, jobbra fordítva normális.
az idom belső részén az összes belső elem hiányzik, a csavarok sehol - merthogy ő azt már azért szétbontotta, hogy viszi fényezőhöz.
ezek után mondom az embernek, hogy akkor most ez így hogy, be kellene indítani legalább, hol az akku.
ja hát az a lakásban van. és hát most ő tényleg álljon neki szerelni? dehát ő mondta, hogy sok dolga van, és csak akkor jöjjünk, ha tényleg komolyan gondoljuk.
mondom de mégis, mit gondolt, elviszem anélkül, hogy beindítanám? kipróbálás nélkül?
erre komolyan, bevágta a durcát, mint egy óvodás. mondom neki, egy pár szót hadd beszéljek a szerelővel. amíg félrevonultunk, ez fogta magát, és duzzogva felvonult a lakásba az akksiért.
visszajött, a létező legvilágfájdalmasabb, kelletlen arccal nekiáll piszkálgatni a kábeleket. aztán eszébe jutott, csavarhúzót nem is hozott.
na itt mondtam akkor neki, hogy jó, akkor hagyjuk a francba az egészet, felejtsük el. és eljöttünk, de még durrogott kicsit, hogy dehát ő mondta, hogy csak komolyan, mert sok dolga lett volna.
...
és akkor ehhez még hozzá tartozik, hogy hét közben, az ezer telefon közt mondtam neki, hogy igen, én komolyan gondolom, és ha úgy áll, el is hoznám.
aztán a rendszám alapján lekérdeztem az autoszkópban - és kiderült, hogy ideiglenesen ki van vonva a forgalomból. kérdeztem, ezzel mi lesz - azt mondta, ő megkérdezte az okmányirodán, és adásvételivel visszahelyeződik.
hát egy frászt helyeződik, utánanéztem, csak az átírással helyeződik vissza.
de mindezzel együtt: ilyen állapotban hogyan hoztam volna el? beindítani se tudtuk, úgy hogy? és se csavarok, se idomok a helyén... út közben majd jól széthullik az egész?
és fent látjátok a képet. normálisan néz ki - bár sokminden nem látszik.
ja, hozzáteszem, végig azt mondogatta, ez 2008as motor. ehhez képest látjátok, a hirdetésben 2007/2 szerepel...
ehhez a helyzethez már egyszerűen zene se létezik.