Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

540 000 fahrenheit

na, ma ugrottam, ahogy javasoltátok.
tartoztam ezzel az úttal az ördögnek :)
hosszú lesz, előre szólok.

már itthon vagyok egy ideje, de még mindig totál ki vagyok akadva. pedig egyszer már leírtam :)

szóval, a hirdetés.
-- most ide akartam másolni, nézem a hahut, és nem találom. a parkolóban viszont még ott volt, rájöttem, hogy 850 ezres limit van a keresésre beállítva.
a kezdő ára 840 volt a motornak. azok után, amit itt most le fogok írni, amíg hazaértem, az ember átírta. 900ra!

tehát.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp_xl650v-11149228

egyetlen kép, egy rohadt szó sem az állapotról, semmiről.
a kép is olyan, hogy inkább semmilyen.

hívtam az embert még hétfőn [lehet, hogy kedden]. már ott úgy kezdte, hogy "hát, mit mondjak róla". mondom hát mindent, milyen állapotban van, gumik, láncszett, akku, váz, stb. erre a válasz "hát, jó állapotban van".
kérdeztem, hova hordta szervízbe - hát eddig nem is kellett szervizelni. oké, hol vette - hát a honda karasna elődjében vette, ott dolgozott egy ember, aki most tinnyén van, hozzá vitte.
egyébként ő az első tulaj.

másnap megint felhívtam, hogy elkérjem a rendszámot - a kékholdban van ismerősöm, ők sokfelé rendelkeznek kontakttal, utána akartunk kérdezni.
nem emlékezett rá, mondta, majd lefotózza. de ha elfelejtené, hívjam. ja, és nem a karasna, hanem a honda dream elődjében vette, az attila úton.

másnap [csütörtök] megint hívtam, mondott egy rendszámot. aztán visszahívtam, de már nem jut eszembe miért, a lényeg, hogy erre benyög egy totálisan teljesen más rendszámot. hogy most megnézte. és a honda maxxpowerben vette, mostmár tudja, ott van a rendszámkereten. na oda pont nem volt kontakt, mindegy, megbeszéltem az ismerőssel, szombaton délután elmegyünk megnézni.

ma reggel hívom az embert, hogy akkor pontosan hova is kell menni. erre mondja, hogy hát ő most előszedte, és körbefényképezte, elküldi majd, hogy csak akkor menjek, ha tényleg komolyan gondolom, mert neki sok a dolga. [...]
merthogy csúnya. de ez nem jelent semmit, mert jó.
mondom neki: csúnya? hát hogy?
hát mert törve volt. ja, nem modta?
HOGY MI?!
hát akitől ő vette, az első tulaj [!] az első útján esett vele egy rohadt nagyot, és ő már úgy vette tőle.
[ami itt következik, az kb négy hívás alatt lett összelegózva a mondattöredékeiból].
tehát a tag ropira törte a motort bal oldalon. de már az idomok meg lettek javítva, hegesztve, csak fényezni kell. hány elemet érint a fényezés? hát hármat. mert az első sárvédő is le van horzsolva. ja, és a tank meg behorpadt, mert az ember térdére esett a motor. ezért ő vett egy másik gyári tankot, ami viszont fekete. merthogy az ütés miatt nem csak behorpadt az eredeti, hanem a vázra rögzítési pontnál a tank konzolja elgörbült az ütésnél, ezért az idomok nem illeszkednek rendesen.

na ezek után akkor felmentem, jött a szerelő is.
odamegyünk, ott áll a motor a garázs előtt. jobb hátsó idom sehol, akku sehol. a bal idomon ott a hegesztés nyoma - ez rendben van, ezt tudtuk - de a bal index sárga, a jobb fehér. hátulról nézve a motor hátulja teljesen ferde - ja, hát ez már ő volt, eldőlt vele ő is egy túrán, csomagokkal, utassal. és a doboz konzol elnyomta.

aztán az elülső idomon a lámpa feletti apró darab törve, rögzítés nélkül ott lifegett. a plexi füle letörve - ez onnan derült ki, hogy hozzáértünk, és megmozdult. hát meg lehetett lobogtatni alaposan.
aztán szemből nézve a lámpa környéki idom bal oldala egész más színű volt, mint a másik - mintha a lakk lekopott volna, vagy más színnel lett volna kézzel újrafestve.

és jönnek a jobbak: a hűtő bal oldali darabja hátul törve, az egész darab ferdén áll, alul az idomot nyomja. az idom alatt alul a tartócső megroppanva. a kormány balra fordítva csattan a tankon és a plexin, jobbra fordítva normális.
az idom belső részén az összes belső elem hiányzik, a csavarok sehol - merthogy ő azt már azért szétbontotta, hogy viszi fényezőhöz.

ezek után mondom az embernek, hogy akkor most ez így hogy, be kellene indítani legalább, hol az akku.
ja hát az a lakásban van. és hát most ő tényleg álljon neki szerelni? dehát ő mondta, hogy sok dolga van, és csak akkor jöjjünk, ha tényleg komolyan gondoljuk.
mondom de mégis, mit gondolt, elviszem anélkül, hogy beindítanám? kipróbálás nélkül?

erre komolyan, bevágta a durcát, mint egy óvodás. mondom neki, egy pár szót hadd beszéljek a szerelővel. amíg félrevonultunk, ez fogta magát, és duzzogva felvonult a lakásba az akksiért.
visszajött, a létező legvilágfájdalmasabb, kelletlen arccal nekiáll piszkálgatni a kábeleket. aztán eszébe jutott, csavarhúzót nem is hozott.

na itt mondtam akkor neki, hogy jó, akkor hagyjuk a francba az egészet, felejtsük el. és eljöttünk, de még durrogott kicsit, hogy dehát ő mondta, hogy csak komolyan, mert sok dolga lett volna.

...

és akkor ehhez még hozzá tartozik, hogy hét közben, az ezer telefon közt mondtam neki, hogy igen, én komolyan gondolom, és ha úgy áll, el is hoznám.
aztán a rendszám alapján lekérdeztem az autoszkópban - és kiderült, hogy ideiglenesen ki van vonva a forgalomból. kérdeztem, ezzel mi lesz - azt mondta, ő megkérdezte az okmányirodán, és adásvételivel visszahelyeződik.
hát egy frászt helyeződik, utánanéztem, csak az átírással helyeződik vissza.

de mindezzel együtt: ilyen állapotban hogyan hoztam volna el? beindítani se tudtuk, úgy hogy? és se csavarok, se idomok a helyén... út közben majd jól széthullik az egész?

és fent látjátok a képet. normálisan néz ki - bár sokminden nem látszik.

ja, hozzáteszem, végig azt mondogatta, ez 2008as motor. ehhez képest látjátok, a hirdetésben 2007/2 szerepel...

ehhez a helyzethez már egyszerűen zene se létezik. :)

  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

És ez 900-ért? Ennyiért motort is kapni!:eek:Huh...
Neked kb. annyira görcs ez a Transalp, mint nekem egy saját épített chopper. Leszarom, ha csak egy 50-es p.csköszörű. Nekem kell egy olyan! Asszem nem szabadna ennyire rágörcsölnünk a témára, nem használ az nekünk...:(
 
az a gond, hogy nem kifejezetten a transalp a becsípődés.
hanem a dominator nyereg-kormány-lábtartó háromszöge volt az. az az üléspozíció, amit jelenleg egyetlen motor sem tud utánozni a domin kívül úgy, hogy legyen minimális szélvédelme és ne egyhengeres legyen [ezzel kiesik az xt és hasonszőrűek, valamint maga a domi is].
csak a transalp.

tudja még esetleg a super teneré - de az már jóval nehezebb és 94es a legutolsó évjárata [az 1200asról ne is beszéljünk...],
és tudja még az africa az rd07 szériáig. szintén öreg, de legalább valami elképesztő ára is van. és nehéz is.

tehát ha lenne ilyen karakterisztikájú motor a TAn kívül [amit ki is bírok fizetni], akkor már mennék is. de nincs.
 
Z
Már szarul indult a telefonálásnál....Biztos nem fárasztottam volna magam azzal, hogy megnézem....:)
 
megadom mindennek az esélyt zéé. ki tudja, lehet, hogy az ember antiszociális, mint állat, de a motort rendben tartja.
hát nem.
a szerelő srác utána azt mondta egyébként, szerinte drogos.
 
Ennyi kavarás után nekem se lett volna kedvem megnézni személyesen. Amúgy a tinnyei szerelő Hondabubus, aki valóban a Karasnában volt szerelő, amíg a töke tele nem lett velük, meg a simliskedéssel. Én is hozzá hordom a vasat, nagyon korrekt, rendes, hozzáértő. Szóval, ha egy motort tényleg nála szervizelnek, vagy ő rakta rendbe az korrekt ;) Amúgy tényleg, ha van egy becsípődése az embernek, akkor szereti szivatni magát.
 
igen, hondabubust mondta ő is, hogy őnála volt szervízben.
de azt végül nem bírtam összerakni magamban értelmileg, hogy most a törés után is ő ellenőrizte, vagy csak előtte olajcsere, vagy hogy...
 
Jöhet a következő.... ennyi telefonálgatás után már én se mentem volna ki, az ember azért sikamikált annyit, mert fájt bevallani, hogy egy rom amit eladna.... Az ötödik-hatodik vas megnézése után már kezdi összeszedni az ember a rutint...
 
Ha gondolod utánkérdezhetek, hogy egyáltalán járt-e nála a vas vagy ismeri-e. Úgyis be kell jelentkeznem hozzá lassan az éves szervízre meg műszakizik is a darázs. Vagy most már tökmindegy?
 
V
Szerintem tökfelesleges, ezt a motort, ennyi pénzért, biztos nem szabad megvenni. Mondjuk nem tudom, mennyire a kínálat alja 900-ért egy 2007-8-as TA, de azért legalább az alap dolgok legyenek rendben ennyiért. Olcsó motoron nem vár az ember csodát, "belefér", hogy az utolsókat rúgják a kopó-fogyó cuccok, sok benne a km, meg esztétikailag nem makulátlan, nem tökéletesen javított egy borulás, de azért egy görbe váz, hajlott villa, és ráadásul kipróbálhatatlanul, az már sok a "jóból"...
 
köszi Babulu, de ezek után az ember közelébe nem megyek, az holtbiztos. :)

egyébként az igazi vicc, ez ma jutott eszembe: eljárt a szája közben, hogy ő 750ért vette. 2015ben vagy 14ben.
namost. ha az összes hozzájárulása a motorhoz annyi volt, hogy mégegyszer összetörte, akkor miért is szeretné drágábban eladni? mert azt közölte, hogy ő ugyan 750ért nem fogja eladni.

mert hogy a törésen kívül mást nem csinált... a gyári gumi volt még rajta, szanaszét repedezve. és a gyári fékfolyadék volt benne még, jóval szint alatt. akkor..:?
 
van egy, amit külföldön nézek éppen, 1800 euro. ezért cserébe, kapni egy karcos, repedt idomú motort, amin a repedés olyan, hogy a képen nem is látom, csak az ember mondta, hogy van, mert olyan szorosan összezáródik, hogy nem látni. 2001es a motor.
és a hozzáállás: a tárgyalás úgy kezdődött, hogy az ember visszahívott magyar számra! utána videót küldött a motorról, amin beindítás van, pöccre indul [nyilván melegen, bár ez is mindegy, melegen se indul akármelyik pöccre], körbe van videózva, szép a hangja... és mindezt magától!
nem pedig az én anyámat, mert nem fizetek azonnal még telefonálás előtt.

most ha ennyiért megveszem, és esetleg cserélni kell mindkét oldalidomot, még forgalomba helyezéssel se érem el a közelét se annak a fenti árnak. ha kap egy tök új gumit, akkorse [és nem is kell rá gumi, elég fiatal anakee 3 van rajta, mély mintával].

nyilván alaposan át kell nézni, de ez azért egész más.
 
Utoljára módosítva:
V
De amúgy igen... azon a ponton már gyanússá válik a dolog telefonban is, amikor valaki a saját, használós motorjáról, nem tud mesélni... ha több motorja is van, akkor az, hogy nem tudja fejből, melyiknek mi a rendszáma, még csakcsak, de az, hogy több hívás alatt kiderül, hogy a sérülésmentes, első tulajos motor nem is annyira sérülésmentes és első tulajos... ott azért már kondul a vészharang.
Na meg, ha valaki eladni akarja a motorját, és van is rá érdeklődő, aki megy is megnézni, az a minimum, hogy indítható állapotba hozza...
 
na erről van szó, az utolsó mondatról.
úgy voltam vele egyébként, hogy az ember lehet idióta és antiszociális, de ettől még tarthatja rendben a motorját.
hát nem nyert.
 
csinos. a színe nagyon király.
de a vstrom nem az én világom :) ezresben sem.
transalp nincs? :D
 
Ha valaki így indít a telefonban,én tuti leszarnám utána! Külömben Jó Transalpot már 650-700 tól lehet kapni.
 
Nem bírtam ki, megkérdeztem. Íme a válasz:
Erős túlzás, hogy én szervizeltem. Ide jár hozzám a gazdája
1f600.png

A km valós. Törött volt a motor, de valamennyire helyre van állítva, már amit tudok róla.
:cool:
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
storm
Olvasás
189
Hozzászólások
68
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

storm további bejegyzései

  • MAKOT 3.0
    ...ami a magyar kalandmotorosok országos találkozója hangzatos cím...
  • A Perfect Day
    Van egy hely itthon [pontosabban Itthon], ami nagyon régóta arra vár...
  • Hogy legyen mit mesélni...
    Tavaly, amikor épp azt vártam, hogy kinőjön az új kulcscsontom, fejembe...
  • ...
    ne tartsatok kutyát. soha eszetekbe se jusson. vagy ha igen, akkor...
  • dilemma
    ilyen már volt egyszer ugyan, de akkor még csak teoretikus, elméleti...

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére