Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

A MONSTER átka

Üdvözöllek kedves olvasó .


Nem is tudom hol is kezdjem a történetet . Talán a legjobb ha az elején kezdem .
Az egész valamikor két két és fél évvel ezelött kezdődött amikor szarvas belvárosában sikerült lenulláznom egy yamahát . Fél év huzavona a biztosítóval némi levelezés és már is meg van a nagy lé . A nagy lóvéval a zsebemben arra gondoltam mi lenne ha belevágnék egy MONSTERBE . Nincs más hátra elő a hirdetésekkel . Nemsokára a neten rá is leltem a nekem valóra . Nem is tudom mi fogott meg benne . Lehet hogy az a láthatósági mellény zöld szine . ( bocsi ZP :D) . Már magam sem tudom . Egy a bibi a motor marha messze van . A kiszemelt áldozat Pécs gyönyörű városában van . Nincs más hátra mint előre irány pécs . Egy cimborámmal karöltve leszaladtunk pécsre . Két és fél óra utazás majd két óra kolbászolás után meg is találtuk a címet . Amit ott találtunk inkább egy alkatrész kupac volt mint motor . A motor akkori állapota inkább volt riasztó mint megnyugtató . Ujabb két óra bütykölés és a motor beindul . Nem volt más hátra mint elmenni egy próba körre . Minden probléma nélkül megvolt a próba kör . Ezekután jött az alkudozás része . Banki ügyintézés majd megint egy kis alkudozás . És hipp hopp két hét alatt minden papírja rendben volt . Ezidő alatt még kétszer kellett elmennem pécsre . De ez mind semmi ha egy ilyen motorról van szó . Mivel minden papírja rendben van itt az ideje hogy a motor végre haza kerüljön . A haza útnál egy kis szülői segítséget kellett igénybe venni . Az ősökkel leszaladtunk tehát pécsre . A történet itt kezd bonyolódni . Két hét verőfényes napsütés előzte meg azt a napot amikor el kellett menni a verdáért . Persze aznap nem volt a legjobb idő . De szerencsére nem esett . Így útnak indultunk . De a jó ídő csak pécsig tartott . Aznap pécsen olyan felfőszakadás volt amilyet még életemben nem láttam . Mire oda keveredtünk a garázshoz ahol a motor volt csendesedett az idő . Kifizettem amit ki kell átnéztük amit át kell . Szóval minden rendben volt és indulhattunk haza . Mire mindent átvettem az idő is kitisztult . Mondjuk az túlzás hogy kitisztult legalább nem esett . Szóval neki vágtunk az útnak . 260 km volt előttünk amit nem sok kedvem volt szakadó esőben megtenni . Egy benzinkúttal kezdtük a haza utat . Telitank és tűz haza . A jó idő egészen a város határig tartott onnantól kezdve folyamatosan esett az eső . Olyannyira hogy 50km után sisakot kellett cserélni . Még szerencse hogy vittem tartalék sisakot . De persze eggyikhez sem volt víztiszta plexi így szenvedtem a sötét plexikkel a szakadó esőben . Amig az eggyik sisak ázott a fejemen addig a másik száradt az autóban . Annyira bele jött az eső hogy dunaföldvárnál ismét bele futottunk egy vagány felhőszakadásba . A hatos úton lávő aluljáró olyannyira megtelt hogy a motor tengelyéig ért a víz . Nagynehezen átkeltünk rajta . Már majdnem haza jutottunk . Hamarosan haza értünk . Persze otthon esőről hallani sem hallottak . Ezerrel sütött a nap . És mivel már úgy is benne voltam a motorozásban át ruccantam mezőtúrra az én Tündvéremhez . Meglepem mivel nem tudta hogy a motor miatt mentem . Sikerült is a meglepi . Nagyon bejött neki pont úgy mint nekem . Gyorsan kerültünk is egy nagyot avárosban . Majd egy gyors látogatás a kedves mamánál . Ahol szintén gyorsan körbe jártuk megfogdostuk a mocit . Majd mint egy végszó eszembe jutoot hogy akár meg is hallgathatjuk a hangját . Ez volt a hiba . Ugyanis sebességben volt a gép . Soha nem hagyon sebességben de akkor sikerült . Persze kuplung nélkül rányomtam a gombra a moci előre ugrott . Mivel a sztender rugós igy abban a pillanatban el is dőlt . Annak rendje módja szerint a túlfolyón elkezdett dőlni a benzin . Ennek lesz még folytatása de annyira ne menjünk előre . Nagynehezen össze nyaláboltam a gépet . Szerencsére senkinek nem lett semmi baja . A motor is és mi is megúsztuk a balhét . Ezekután még rengeteg elázást sikerült összeszedni . De az újabb "csádara" majd egy évet kellett várni egészen a tegnapi napig . Amikor is éppen a városban köröztünk az én pici szívemmel amikor eszébe jutott hogy meglátogathatnénk egy ismerősünket . Egy huszárvágással átrobogtunk a városon . Majd megálltunk a fent említett kolléga háza előtt . Egy gázfröccsel becsengettem .De a biztonsá kedvéért Tündvér elengedett egy telefont .- Az emberünk még dolgozik . Így hiába mentünk el hozz . Sebaj majd legközelebb . Irány a kedves szülőkhöz . Alig fordultunk ki az utcából amikor Tündvérnek feltünt egy fura szag . De nem is foglalkoztam vele majd ha megállunk megnézem gondoltam . De jött a meglepi . Mikor megálltunk iszonyatos füst dőlt a motorból . Hamar rájöttünk hogy dől a motorból a benzin . Rá a motorra onnan rá a forró kipufogóra . Szóval nemvolt egyszerü a dolog . Szerencsére ott volt Tündvér öccse . Aki segített megszüntetni a benzin folyást . Egy félóra szórakozás és vissza játszottuk a benzincsövet . Ez mi más ha nem a MONSTER átka . Ezzel a géppel nem sok szerencsém volt eddig .De mindezeket leszámítva nagyon szeretem a gépet . És nem adnám oda semmiért . Ezekután már kiváncsian várom a következő kis "balhét" .
Köszönöm hogy időt szakítottál rá hogy elolvasd ezt a kis irományt . Remélem sikerült mosolyt csalnom az arcodre ezzel a kis szerzeménnyel .



Üdv Monster750 . :D

Hozzászólások

Azért én inkább neked drukkolok mint a Monsternek. :) Ha jól veszem ki egy kissé elhanyagolták a gépsárkányt azért hisztizik mostanában a használattól...
 
Csak azt nem írta oda hogy egy kis vödör vízzel csitította a füstöt és a meleget az öcsém (musu) és amikor eldőlt a bolt előtt cba-s zacsit kötöttünk a túlfolyóra hogy abba menjen a benizin:D:D. Tegnap óta pedig áznak a ruhák mert minden bűzlik:)
 
Őszintén? Klassz olasz gép... OLASZ... Így kell vele együtt élni, valamit valamiért. :)
De most komolyan egy Duki beindul, ha kint van a sztenderd??? Ez miért jó? Tuti van valami olaszos előnye, de még nem jöttem rá mi. Szóljon aki rájött.
 
Csutka, csak annyi h az éppen férj elől menekülő szerető ne kelljen még a stenderrel is bíbelődjön, hanem csak felpattan, jobb kezével húzza a gázt a ballal meg még öltözködik egy fülledt, nyári, olasz estén. Én el tudom képzelni
 
Nemérted Zenkő! :D
Van egy védő kapcsoló!
Ha le van támasztva be lehet indítani ha nincs sebességben!
Ha sebességben van és le van támasztva akkor viszont nem! ;)
Ha sebességben van és nincs letámasztva akkor viszont be kell húzni a kuplungot! :D
 
V
Nemtudom, Suzukiéknál úgy van, hogy indítani behúzott kuplunggal simán lehet, ha ki van hajtva a sztender, de ha kiengeded a kuplungot kihajtott sztendernél, leáll. De üresből is, ha kihajtva marad a sztender, és sebességbe rakod. Nem hiszem, hogy a Duki rendszere sokban különbözne ettől, szinte minden motorba beraknak már ilyen védelmet. Lehet, hogy meghekkeltek már valamit benne, érdemes lenne megnézni...
 
öööhhh, ez elég gáz, hallod. :S
Ha kint van az oldaltámasz és sebességben van, nem szabadna elindulnia. :S
Kikötötte az előző tulaj ezt a "biztonsági zárat"? :(

Az "olasz hulladékozóknak": amíg én nem szólom le a "rizségető szarjaitokat", addig Ti is fogjátok vissza magatokat pls. ;)
 
Sajna hiányzik a kapcsoló . De nem az egyetlen ilyen motor . 2000 előtt nem mindegyikben van benne ez a funkció .
 
Uppsz... :( Ez volt a másik tippem, hogy olyan évjárat lehet, amiben még nincs ez a biztonsági reteszelés.
Én nem tudok ráindítani akkor sem, ha fel van csukva a támasz, de pl. sebességben maradt. Gondolom a későbbi évjáratoknál már figyeltek erre, nehogy hazavágja az ember a váltót/kupplungot véletlenül...
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
monster750
Olvasás
1,004
Hozzászólások
42
Utolsó frissítés

Tagok Blogjai további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére