Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

31/2016 Életveszélyes száguldás

Amikor a csam szülinapi vezetéstechnikai tréning volt, az uram tett egy epés megjegyzést, miután hazaértem, hogy tán már túl sok lesz a tréningezésből, mert ahogy nézte, ahogy elmentem itthonról, végig fékeztem. Pedig az utcánk teljesen egyenes.

82915-1470643541-707d97e79eb3d8b66989d988e48af297.jpg

Mondjuk az nem tűnt túl reálisnak, hogy valóban úgy motoroznék, hogy közben folyamatosan nyomom a féket (hogy húzom, az meg még kevésbé), inkább arra gondoltam, hogy esetleg beragadt, és elkezdtem odafigyelni, hogy mindig visszarángassam a kart fékezés után.

Aztán amikor tegnap a 10-es úton majdnem belém szállt egy sportverda hátulról, elgondolkodtam, hogy mi lehetett az oka. A benzinkútnál, ahol találkoztunk Bömcivel, megnéztük a lámpáimat, és a hátsó féklámpám folyamatosan égett. (Ezúton is elnézését kérem az autósnak, bár nem egy tök üres úton satuztam be váratlanul, hanem a zsúfolt úton előttem az egész kocsisor megállt.)

Mivel nem az égőnek van baja, ahogy azt először gondoltuk, hanem valószínűleg a kapcsoló ment tönkre - tehát helyben nem tudtuk javítani - elég félelmetes volt egész nap úgy motorozni, hogy a mögöttem jövő nem látja, hogy fékezek.

Végül szerencsésen megúsztam, és motoroztam végre egy jót. Ennyi izgalom meg kell... Most mehet megint a Sikló a javítóba.
  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

V
Nem tudom, mennyire van beburkolva a Siklón a fékpedál (kapcsoló) környéke, meg főleg, hogy milyen rendszerű, de általában szokott lenni egy gyorscsatlakozó, amivel a kapcsoló be van kötve a kábelkötegbe. Legközelebb próbáld meg azt megkeresni és széthúzni, ideiglenesen még mindig jobb, ha csak az egyik fék működteti a féklámpát, mintha állandóan megy... ;)
 
Kerestük, de nem találtuk... meg nem is biztos, hogy a hàtsó a szar. Mivel nem tudtuk valamelyiket lekötni a rendszerről, ki sem tudtuk próbálni.
 
V
Nabasszus... Akkor, ha valami könnyen szerelhető H-D-re szeretnék áttérni, mégis maradjak inkább a Sportstereknél? :D
 
Biztos, hogy az a vas az OK, amit egy ilyen kis gonddal is rögtön szervizbe kell vinni? Persze, tudom, ez tesz jót a GDP-nek, és legyünk hazafiak-hazalányok, nade ennyire? OK, a Simson olyan, mint a faék, de néhány kínjához azért típusismerettel rendelkezők segítségét kellett kérjem. Kezdem kiismerni, egyébként nekem is folyamatba megy a féklámpám (majd ha megbízható lesz, azt is megcsinálom, addig meg úgyse megyek vele, különbenis típushiba, amit ki fogok küszöbölni). Amikor CZ-m volt, nem volt ilyen gondom, ritka volt, hogy nem tudtam az út szélén megcsinálni egy-két alap szerszámmal, baj csak akkor volt, ha nem volt nálam pótalkatrész (pl. trafóhiba miatt Bakonyszentlászlóról visszatolni Győrbe). Ha a két izzó külön van, ilyenkor ki lehet venni a féklámpa izzót is. Csoda, hogy nem szívta le az akksidat. Ne csak a kapcsolót nézd (nézesd) meg, lehet a vezeték is eldörzsölődve valahol. Ha nincs szerencséd, kötegen belül, és ahogy a HD-t ismerem, komplett köteget cseréltetnek veled.:boa:

Vegyél CZ-t.:D
 
V
Gondolom, a javító első körben azt jelenti, hogy az ember majd megnézi a garázsban... :)

Az idén lassan nekem is többet van darabokban az 1.4, mint az úton... Mondjuk úgy, hogy a napi munkába járást autóval oldjuk meg, a motor meg jó esetben hétvégéken kerül elő, az utóbbi annyira nem is csoda. A tavaszi felkészítés is eléggé elhúzódott végül, pár szépítgetést is kitaláltam (12 éves lett a jószág, megkopott a gyári fénye itt-ott, ráfér egy kis törödés:) ), és lassacskán jön az az időszak, amikor időről időre elő fog kerülni rajta valami apróság. A nyaralás előtt-alatt egy benzincső szívatott meg, most elkezdett könnyezni az egyik teleszkópszár, ami mellesleg tavasszal kapott új szimmeringet és porvédőket... De legalább van mivel elbohóckodni a garázsban, ha épp unatkoznék :D
 
Utoljára módosítva:

Blogbejegyzés információ

Szerző
NaNa
Olvasás
2,284
Hozzászólások
10
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

NaNa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére