Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Pasimotoroztatás - benzinkakasok ide!

Újabb jelenség ütötte fel a fejét a motoros nőtársadalomban. Elképesztő a folyamat számomra, de leginkább vicces.
Szóval nem vagyok az emancipuncizás meg a feminizmus híve, mert azt gondolom, hogy az egyenjogúságot rendszerint összekeverik azzal hogy a képességeket próbálják egyformán kezelni. A Nő meg a Férfi képességei meg közben eredendően különbözők, leginkább egymást hivatott kiegészíteni, viszont az egyenjogúság zászlaja mostanában a képességeket próbálja egybemosni, és leginkább a hülyeséget szolgálja, nem az értelemet. Na mindegy, térjünk is a lényegre. :D

Szóval tizenvalahányezer éve, amikor elkezdtem motorozni, húha volt ha egy csaj motorozni kezdett. Jófejségnek számított, és a haverok lelkesen tologatták alám különböző vasakat (érts hétvégi nyaralós övezetben a 15-16 éves haverok) Jawa, Babetta, Musztáng és ETZ márkákból, aminek a vége az lett, hogy kb 48 km/órás végsebességgel leborultam a Duna gátján, be a csalános iszapos susnyásba, majd őrült nagy röhögések közepette előmásztam, meglapogattak, hogy minden okés-e, majd kínoztuk tovább a sárga szörnyet. Aztán 22 éves korom körül bekerült a családba a Yamaha Mint, amit először gyanakodva szemléltem (a gátoldal csalánossal felrémlett), majd le se tudtak róla pajszerolni. Aztán ahogy telt-múlt az idő, egyre nagyobb vasak kerültek a lábam közé, a társadalom is szépen lassan hozzászokott a női motorosokhoz. Először "húha, de vagány vagy, hogy motorozol "odaszólások voltak a villamosmegállóból, zebráról, aztán ezek szépen elcsendesedtek. Ma már nem olyan meglepő ha a motoros nőnemű és egyre tágabb a korosztály, a tinilánytól a nagyiig egyre több csaj ül végre bátran motorra. Az autósok elhúzódnak a dugóban, a kresz hagyja hogy a buszsávban motorozzunk, és az álló kocsisor mellett előre guruljunk, tehát azért némi fejlődés alakult.
A pasik is egyre elfogadottabban kezeli a női motorozást.
Az elején még belefutottam zártagyúakba, akik szerint aki motorozik nő létére az csak kurva lehet, ugyanez vonatkoztatva a pilótanőkre, villamosvezetőnőkre, vagy bármiféle olyan nőre, aki egy kicsivel is továbbgondolta az életét a szokásos ápolónő, kozmetikus, boltieladó szériánál. Aztán javult ez a dolog is, mint ahogy a női autóvezetés se szentségtörés ma már, úgy a női motorvezetés se...
Aztán előfordult az is, hogy eldobnál a motorral ide vagy oda? Konkrétan pasik kértek meg, és esküszöm jólesett a bizalom, hogy felültek mögém. Akár csak átgurulni a másik faluba valamiért a kertiparti előtt, akár szerelőt vinni a megvadult alkatrészhez. Egyébként tök szívesen így elviszek bárkit: fiút-lányt, ha ismerem annyira, hogy tudom nem fogunk fejre állni vele, mert van benne elég értelem. De aztán valami átkattant a történelem fogaskerekeiben és megjelent a Termul László jelenség.

Kb 3-4 éve bukkant fel a fércbukon, nagy lelkesen írt egy privit, hogy nahát motorozol... hát jah. Akkoriban ez már nem volt nagy szám. Nahátdejóvagyáncsajvagy! Aham. Ekkor már gyanús volt a dolog, hogy nagyon lelkesedik, és különösen a motorozást éljenzi. Aztán csak eljutott arra a pontra a vadidegen figura, hogy vigyem én el őt motorozni. Heee? Vadidegen alak vagy, és miért vigyelek én az akárhová is? Hát csak úgy barátságosságiból, mert ő is motoros, meg ő motoroscsaj mögött akar ülni. Akar. Nem szeretne, figyeled a szóhasználatot? Aham, tehát motoroztassam meg a kis popódat, bemondásra. Hát nem. De most miért? Menjek már le Kecskemétre (érted, hogy őt megmotoroztassam + 200 km oda-visza) és guruljunk egy jót, jajdejólesz. Aham, ok legyen, legközelebb akkor, ha erre jársz és épp átszakította az ereidet a villamos, nagyon szívesen elviszlek a legközelebbi ambulanciára, motoron, de egyébként nem. De miért? Miért nem megyek le őt megmotoroztatni...? Kegyetlen voltam, és az ötödik nekifutására tiltásba tettem.
Azóta kiderült, hogy a Termul László jelenség felkutatta a fércbukon fellelhető motoros képekkel rendelkező nőtársadalom nagy részét, és mindegyiknél bepróbálkozott, de annyira sután, hogy még senki nem vitte el motorozni... Azt hiszem a figurának van valami baj a fejében, hogy nem teljesen 100-as az tuti...

Aztán elvittem néhány éve 120 kilós enyhén becsiccsentett haveromat fogadásból motorozni (ment a hőbörgés a haverok között az úgysemerszfelülni- demerek témakörben). Na ezt az egyet megbántam, mert kajakos volt a szentem, és a kanyarban a másik irányba döntött, minekutána a 265 kilós vasat, meg az ő 120 kilóját megtartandó a diszkrét 70 kilómmal kellett kiüljem a problémát, hogy ne menjünk az árokba... Cserébe a kúton megálltam tankolni vele, mert az én flitteres bukóm volt rajta. Mondták neki a kutas haeverjai hogy cuki fiú vagy... :) Azóta nagyságrendekkel óvatosabban veszek fel utasokat, pláne olyat, aki súlyban különösen odébb van, alkoholos befolyásoltság alatt lévőt meg egyáltalán nem. Amelyik a poharat tudja emelgetni, az a lábait is. Legalább előbb kitisztul a feje. :D

Aztán idén tavasszal elszabadult a pokol. Az ismerősök között sorra bukkannak fel a motortalan de motoroztatásra vágyó férfinépek:
- az egyik eladta a motorját, és lehetőleg csopperes motoros lány mögé ülne fel (baszki, még válogat is)
- a második motorosfelvonuláson ülne leány mögé,
- a harmadikat barátnője motoroztatná meg szülinapja alkalmából....

Most akkor melyik ló melyik oldalán vagyunk? :D :D :D
Valaki magyarázza meg nekem ezt a jelenséget!
Szóval régen az volt, hogy a pasik csajok motoroztatásával szedtek fel csajokat, most meg a pasik úgy csajoznak, hogy magukat akarják megmotoroztatni....
  • Like
Reactions: 5 emberek

Hozzászólások

Talán egy motoros csajról azt feltételezik, hogy bevállalós. Őszintén szólva nekem is a párválasztásomban komoly előnynek számított a motorok iránti rajongás, remélve, hogy akkor megérti majd egy kicsit a mániámat, ha neki is az... háromból egyszer jött be (és nem a mostaninál), erről ennyit...
Én nem akarom, hogy vigyél, mert 1, egy mázsa vagyok 2, akik eddig vittek, azok szerint jó sofőr, de szörnyű utas vagyok 3, kedves feleségem amúgyis gyűlöl benneteket, hát még ha vinnél, és nem akarom, hogy hülyeségek terjedjenek rólatok a faszbúkon...:boa:
 
Én ismerek olyan csajt aki úgy oldotta meg a dolgot,hogy egyszerűen nincs hátsó ülése.
Én ezt nem tehetem meg, mert a három lányom és a három uncsim közül sűrűn akad utasom.
Egyébként megnéztem a fent megnevezett "úriembert" a Facebookon. Háááát. Nem tudom, lehet, hogy én sem vinném.
 
Mi úgy járunk bulizni nemtávirattal, hogy egy motorral érkezünk, aztán versenyt futunk a pultig: a nyertes iszik, a vesztes vezet. Tavaly én vesztettem, ő pedig úgy érezte néhány pálinka után, hogy vicces lenne kanyarban feltartott kezekkel és "huhú!" felkiáltással az ellenkező irányba dőlni.
Nem röhögtem.
 
Huhúúúú!:eek:
Én már két havert is vittem, aki elaludt mögöttem. Ez azért a bizalom jele, nem? (vagy a féktelen bulizás utáni kialvatlanságé?);):beee:
 
V
:) A párom autópályázás közben szokott elbólintani a hátam mögött, mikor semmi különösebb esemény, meg látnivaló nincs, csak az unalmas darálás... Pedig ott tempó azért szokott lenni :D

Más kérdés, hogy az 1.4-nek a 140 tényleg csak kocogás, nyugis 3-4ezres fordulaton... nem egy 600-as varrógép, na :D
 
Pont valamelyik nap panaszkodott egy ismerősöm, hogy a felesége mindig elálmosodik, és néha el is alszik mögötte a motoron.
Nem tudtam mást tanácsolni, csak hogy pókozza fel. :D
 
V
Egy teljes dobozszett megoldja a kérdést, főleg, ha a felsődobozon van háttámla is :D
 
Hehhehe, a Cinikusmotoros eléggé kiakadt, hogy a ciciket fékezés közben nem tudja tesztelni.... :D
 
Múlt héten vittem egyik kerületből át a másikba egy friss ismerős havercsávót aki állítólag 10 éve motorozik. Hát nem rámesett egy erősebb fékezés közben, azt hittem lefejelem a kormányt, annyira nem tartotta magát.... Diszkréten felüvöltöttem a bukóban, hogy ha nem a tankra támaszkodsz fékezés közben, gyalog mész tovább vazzee.... Aha, ő meg a 10 éve motorozás. Komolyan, ezek után megnézem a jogsiját az ilyennek.
 
V
Attól még, hogy valaki vezet, esetleg még jól is, nem kizárt, hogy utasnak pocsék... pl. én se szeretnék soha többet hátul ülni, életemben kétszer-háromszor próbáltam, pocsék érzés, ennek megfelelő viselkedéssel részemről:D
 
V
Amúgy, ha már idekerült: komolyan, szerintetek van valami értelme ennek az utaskapaszkodós övnek? Speeden, a hasalás miatt eleve nem tudom, mennyire esélyes használni, túragépen meg, legalábbis saját tapasztalatokból kiindulva, nagyjából hóthalálfelesleges bármilyen kapaszkodó, akkora az ülés, hogy normál utazáskor még combbal se nagyon kell tartani, ha valamit mégis, annyi pont elég. Vészhelyzetben, hirtelen fékezéskor meg nem tudom, mennyire értékelném, ha a derekamat kezdené el előre cibálni az utas súlya... uram bocsá', egy csúszósabb ülés-ruha kombónál rá is tol vele a tankra, kellő helyen ahhoz, hogy hirtelen más nyilalljon belém a helyzet kivédéséhez szükséges mozdulatsor helyett... :eek: :D
A másik: tényleg még annyi merevség sincs benne, mint egy normális villamos/metrókapaszkodóban, amivel, ha van egy kis rutinod, fékezéskor legalább valamennyire meg tudsz támaszkodni... fékezéskor a kapaszkodó kéz érdemi ellenállás nélkül előrébb kerül sacc/kb. 10 centivel, pont annyi lendületet kell derékból-combból megtartani, onnan kezdi el érezni az utas, hogy egyáltalán támaszkodik valamin, az a 10 centi nagyjából ahhoz is pont elég, hogy tarkón fejelje a vezetőt... Gyorsításkor talán igen, de egyrészt, aki úgy vezet utassal, hogy esélyes elhagyni, az inkább ne vigyen senkit, másrészt, ott se tudom, mennyire élmény, ha egy ilyen övön keresztül rángatják az ember derekát vezetés közben.
Nem véletlenül javasolták már sok éve a hátsó kapaszkodó+tankon támaszkodást, előre-hátra aránylag stabilan meg vagy támasztva vele...
 
Engem nem zavar ha utas vagyok. Amikor hosszú túrára megyünk,akkor sajnos nem tudunk két nagyvasat tankolni. De annak is megvannak a szépségei.
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Yamina
Olvasás
1,237
Hozzászólások
46
Utolsó frissítés

Tagok Blogjai további bejegyzései

Yamina további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére