közkivánatra,hogy tanuljatok..
weboldalam sokan ismeritek:
www.motorbalesetek.hu
hozzám kerül az itteni balesetek nagy része,
tehát nem szeretnék neveket..csak a történeteket..
igy is ráismertek 1-1re
26éves leányzo élete álma egy sport motor volt..
hosszu vivodás után egy 600fet választott..
sokat duruzsoltam neki,hogy nem kellene,
mert nem annnyira szelid mint ahogy kinéz..
nézegette a paripámon a kormány rezgés csillapitot.
probáltam elmagyarázni mire valo,miért is kell minden paripára..
az itteni okoskodásnak köszönhetöen,"nekem azért van mert flancolok"
nem vette meg.vitáztunk is egy jot..
4 nap mulva az árpádhidon hazafele,
az oldalszéltöl elkezdett csapkodni a kormány.
amikor rászoritott a kezével hogy a rezonálás megszünjön,
a teste átvette a remegést,a testétöl az egész motor..
ami 120as temponál felrepült a levegöbe másfelet fordult
és fejjel lefele az aszfaltba csapodott
az eredmény 1 felkarcsont a 3as 4es 5ös
borda repedés,a kulcscsont becsövezése
2,akku csere
egy kis baleset után (május közepe tehát jo idö)
a 84naposhonda hornet bekerült a maxpowerba,
ahol a paripa az udvaron várta a
biztosito kárrendezését,a rendörségi lezáro végzést..
a tulajdonos megkérdezte,hogy nem -e kell tölteni az aksit
hiszen igy tönkre megy..
az akkori szerviz vezetö T robert szerint
nem kell,és mennyire hülyeség hogy ilyeneket kérdez a tulaj..
4 honap mulva amikor kész lett a paripa,
csak nem akart beindulni..
a töltést már nem vette..oda lett szerencsétlen..
T.R.a szervizvezetö széttárta a kezét,
és azt mondta a tulajnak.."igy járt.."
az aksikra a zselésekre csak 6 honap a garancia,
ha riaszto is van a paripában akkor meg semennyi..
hosszu idig tarto ,fogysztovédelmi panasz,
honda reklomácio,p.sz.a.f.-e
sok utána járásba került amire lett bekle aksi..
3,22éves csam társunk..
az elsö szezon t gyönyörüen teljesitette..
nagyon ment neki még a pályázás is..
amikor összel egy bulin a paripa mutogatáskor
kiderült hogy csak le van támasztva,
elmagyarázták neki,hogyha megnyomodik a gumi
az állásban, ott mindig ütni fog..
ami kanyarban nagyon nem jo..
azt a tanáécsot kapta hogy n
em kell ilyesmikre hallgatni,
hisz ugysem megy gyorsan..
áprilisban az elsö utján a az üllöi uti
felüljáron eldobta a motor kanyar közben..
az igazságügyi szakértö szerint,
gumi ellapulása okozta a balesetet..
4,32éves lány álmai álma egy gyönyörü fekete hornet..
december 16.án vette..
babusgatta,tényleg a szeme fénye volt..
a suliban a kormányfogást,az állo helyzetbeli
lábpoziciot nem tanitották meg neki.tanitgattuk
de szerinte a csamon jobban tudják..
a csamos vélemények szerint,nem kell tudni semmit,
majd belejön
hogy csak a hungária krt tol féljen,
mert ott a motoros lányok majd 60%a hal meg
elkisértem az elsö utra..
a környéken nagyon jol ment neki,,
a hungária krt elött a lámpánál állva,
a rossz lábtartás miatt eldölt.
ez mindenkivel elöfordul..
amint meglátta a hungaria utca táblát
lerakta másodszor,
majd harmadszor..
a tábla látványátol leblokkolt,és
nem mert visszaülni a paripára.
ugy kellett segiséget hivni aki hazavitte a hornit.
többet rá sem ült.
a paripa 1év mulva,ua annyi tehát 600kmrel került be
eladásra a karasnába.1 millel olcsobban,mint amennyiért vette.
5,a tanácsok tanácsa a
krossz csizma az jobb mint a tura vagy sport csizma
egy magas épitésü endurora,
vagy krosszra persze,
hisz arra találták ki..
de nem egy nakedra..
kanyarban mivel vastagabb az alja könnyebben leér,az aszfaltra
ott a kezdö ha megijed mindjárt elfirkálja a gépét..
a váltás nem megy vele
hisz nem fér be a váltokar alá rendesen.
a naked,sport,tura gépek hátso fékkarja
közelebb van a blokkhoz,kissebb a fékut..
nem egy krossz csizmára van méretezve..
ennek eredménye az állando féknyomástol elfüstöl a hátsofék..
ami még szerencse,mert lehetett volna
nagyobb sebességnél egy hatalmas csuszás belöle...
weboldalam sokan ismeritek:
www.motorbalesetek.hu
hozzám kerül az itteni balesetek nagy része,
tehát nem szeretnék neveket..csak a történeteket..
igy is ráismertek 1-1re
26éves leányzo élete álma egy sport motor volt..
hosszu vivodás után egy 600fet választott..
sokat duruzsoltam neki,hogy nem kellene,
mert nem annnyira szelid mint ahogy kinéz..
nézegette a paripámon a kormány rezgés csillapitot.
probáltam elmagyarázni mire valo,miért is kell minden paripára..
az itteni okoskodásnak köszönhetöen,"nekem azért van mert flancolok"
nem vette meg.vitáztunk is egy jot..
4 nap mulva az árpádhidon hazafele,
az oldalszéltöl elkezdett csapkodni a kormány.
amikor rászoritott a kezével hogy a rezonálás megszünjön,
a teste átvette a remegést,a testétöl az egész motor..
ami 120as temponál felrepült a levegöbe másfelet fordult
és fejjel lefele az aszfaltba csapodott
az eredmény 1 felkarcsont a 3as 4es 5ös
borda repedés,a kulcscsont becsövezése
2,akku csere
egy kis baleset után (május közepe tehát jo idö)
a 84naposhonda hornet bekerült a maxpowerba,
ahol a paripa az udvaron várta a
biztosito kárrendezését,a rendörségi lezáro végzést..
a tulajdonos megkérdezte,hogy nem -e kell tölteni az aksit
hiszen igy tönkre megy..
az akkori szerviz vezetö T robert szerint
nem kell,és mennyire hülyeség hogy ilyeneket kérdez a tulaj..
4 honap mulva amikor kész lett a paripa,
csak nem akart beindulni..
a töltést már nem vette..oda lett szerencsétlen..
T.R.a szervizvezetö széttárta a kezét,
és azt mondta a tulajnak.."igy járt.."
az aksikra a zselésekre csak 6 honap a garancia,
ha riaszto is van a paripában akkor meg semennyi..
hosszu idig tarto ,fogysztovédelmi panasz,
honda reklomácio,p.sz.a.f.-e
sok utána járásba került amire lett bekle aksi..
3,22éves csam társunk..
az elsö szezon t gyönyörüen teljesitette..
nagyon ment neki még a pályázás is..
amikor összel egy bulin a paripa mutogatáskor
kiderült hogy csak le van támasztva,
elmagyarázták neki,hogyha megnyomodik a gumi
az állásban, ott mindig ütni fog..
ami kanyarban nagyon nem jo..
azt a tanáécsot kapta hogy n
em kell ilyesmikre hallgatni,
hisz ugysem megy gyorsan..
áprilisban az elsö utján a az üllöi uti
felüljáron eldobta a motor kanyar közben..
az igazságügyi szakértö szerint,
gumi ellapulása okozta a balesetet..
4,32éves lány álmai álma egy gyönyörü fekete hornet..
december 16.án vette..
babusgatta,tényleg a szeme fénye volt..
a suliban a kormányfogást,az állo helyzetbeli
lábpoziciot nem tanitották meg neki.tanitgattuk
de szerinte a csamon jobban tudják..
a csamos vélemények szerint,nem kell tudni semmit,
majd belejön
hogy csak a hungária krt tol féljen,
mert ott a motoros lányok majd 60%a hal meg
elkisértem az elsö utra..
a környéken nagyon jol ment neki,,
a hungária krt elött a lámpánál állva,
a rossz lábtartás miatt eldölt.
ez mindenkivel elöfordul..
amint meglátta a hungaria utca táblát
lerakta másodszor,
majd harmadszor..
a tábla látványátol leblokkolt,és
nem mert visszaülni a paripára.
ugy kellett segiséget hivni aki hazavitte a hornit.
többet rá sem ült.
a paripa 1év mulva,ua annyi tehát 600kmrel került be
eladásra a karasnába.1 millel olcsobban,mint amennyiért vette.
5,a tanácsok tanácsa a
krossz csizma az jobb mint a tura vagy sport csizma
egy magas épitésü endurora,
vagy krosszra persze,
hisz arra találták ki..
de nem egy nakedra..
kanyarban mivel vastagabb az alja könnyebben leér,az aszfaltra
ott a kezdö ha megijed mindjárt elfirkálja a gépét..
a váltás nem megy vele
hisz nem fér be a váltokar alá rendesen.
a naked,sport,tura gépek hátso fékkarja
közelebb van a blokkhoz,kissebb a fékut..
nem egy krossz csizmára van méretezve..
ennek eredménye az állando féknyomástol elfüstöl a hátsofék..
ami még szerencse,mert lehetett volna
nagyobb sebességnél egy hatalmas csuszás belöle...