Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Kezdőőőődik! :D

[photo="medium"]76212[/photo] [photo="medium"]76216[/photo] [photo="medium"]76215[/photo] [photo="medium"]76214[/photo] [photo="medium"]76213[/photo][photo="medium"]76213[/photo] [photo="medium"]76213[/photo]Szóval van az a rész, amikor végre elmúlik a ganédomb kinézetű sós latyak az utakról, kezdi végre fenni a napocska a sugarait, felszárad az út, elkezdenek plusz fokok képződni, a motorosok szája meg egyre közelebb ér a fülükhöz és már a csepptöltővel alszanak, hogy hátra reggel már lehet motorozni...

Bónusz ha mindezek együttállása hétvégére esik, akkor ráadásul még motorozni is lehet februárban! :D
Idén is sikerült az etanolosból beletankolni elsőre a Lóóóba, meg is hálálta nettó 5 perces reszeléssel. Mivel a kúton nem szagoltam bele a benzinbe (gondoltam Mol, akkor talán még jó lesz), így utánaszagoltam a tankba, hogy mégis mi a rohadást locsoltam már le megint a muraközi torkán...? Beleszagoltam, és máris értelmet nyert a január elején hallott rádióhír, amikor örömmel újságolta valamelyik csatorna, hogy idéntől megemelik a benzin bioetanol tartalmát hivatalosan is, mert a környezetvédelem így meg úgy. Benzinszag csak úgy nyomokban, bűzlött a tank az etanoltól. Környezetvédelem, aha. Mert így kevesebbe kerül az előállítás, de az adótartalom ugyanannyi maradt... Na mindegy, térjünk vissza az etanolhoz.
Lóóó 38 éves igen önérzetes GS750 -es guriga, alapvetően már üzembiztosra csiholva, de azért vannak még háklijai. Akármilyen tápot nem eszik meg, az úszója érzékeny a karburátorházban, és a nem megfelelő nyenyőt szimplán maga alá csorgatja, be sem ereszti a gyomrába, nemes egyszerűséggel kiokádja. Mindez akkor igazán bájos, amikor a kúton tankolás közben egy az egyben csorgatni kezd, no akkor tudom, hogy felesleges tovább locsolni a vakvilágba a nyenyőt... (meg a pénztárcám tartalmát). Túra közben, Karakópusztaröcsögifalvakettőn ez azért igazán varázslatos, mert a következő minőségi kút garantáltan 100 km-el odébb lesz... és vasárnap van, és tuti zárás előtt csak helikopterrel érnél oda. Ilyenkor jön az, hogy okéoké, nehisztizzémávazzegmuraközi, tankcsap elzár, 5-6 lityi óvatosan belecsorgat, kifizet, diszkréten érdeklődik a kúton másik közeli benzinkút után, majd imádkozás az égiekhez, gazdi leborul a motor elé, tanksimi, kmórábapusmogi, lécciléccivigyélelakövetkezőkútig drága lovacskám, táltos paripácskám.... Majd meglepve a motorodat ráugrasz a vasadra, beröffented, egy hirtelen mozdulattal megnyitod a tank csapját és nyélgázon elporzol, hogy etanolos benzincsíkot húzva magad után, a következő benzinkúton némileg finomabb csemegével kényeztesd a vén hisztérikus muraközidet...

3-4 évvel ezelőtt a közeli Agip kúton tankoltam valami benzinnek csúfolt pancsolmányt, amikor leraktam a stúdiónál a motort és az odahugyozta a gyalázatot maga alá, még 2 óra múlva is ott volt a decis pocsolya, mert az a folyadék még párologni se volt képes. Nos, nem tudom ki emlékszik még a régi 95-ös benzin szagára úgy 85-ből amikor a Rometet gyalázta a falu végén, de mostanában már csak a gyógyszertári sebbenzinnek van csak olyan igazi benzin illata...

Tehát ott tartottam, hogy az etanolos szar nem akart a világ minden kincséért se berobbanni a közel 0 fokos aluminium blokkban, kollektív fejcsóválás, hátmanemleszmotorozás, hoztálvalamiszartbele, eznemgyulladmeghaatombombávalizzítaszakkorse, plánenemilyenhidegben, stb stb.... Ekkor jutott eszembe a nagy klasszikus, miszerint az oroszok az IFA alá tüzet raktak a nagy téli hidegben, hogy a dermedt olajat égésre bírják... Háde van nekem a szabadtéri melók miatt egy csomó hőlégfúvóm, meg hát itt egy egész műhely, csak tán találunk valami combosabb melegítőt is! Felgumipókoztam az egyik oldalra a szobai hőlégfúvót, a másik oldalra meg a kézivel nyomattam a melegedést a Lóóónak. Sikerült is az összes megfázott vén csontját átmelegíteni, kb 5 perc múlva vidáman csühögött a guriga. :D Van az a 550 fokos ipari hőlégfúvó ami átmelegíti a blokkot és a karburátort... :) Lefotóztam persze, átküldtem egyik közeli barátnak, erre lelegalja.hu-zta. Hát mennyire érdekel, az ő véleménye, ha ezen múlott hogy ma motorozzak? :D

Így ma sikerült is gurulni úgy 150 km-t :D
Az idei első gurulás megvolt. :D
  • Like
Reactions: 3 emberek

Hozzászólások

Hát kínlódtam vele egy ideig, de nem valami egyértelmű hogy mikor mire mi hol töltőtik fel vagy be....
 
Gratula! A énvasam még épül... levettem a hengert az előző használó által okosan lenullázott hollander menet miatt (Simson betegség), ekkor szembesültem a ténnyel, hogy biza cegénkének akkora válla van mint a Schwarzinak fénykorában. Sebaj, megragadtam az alkalmat. Most 60-as lesz! Dolgozok a kidörrentőn, következik a siralmas kókányolások hosszú sora, hogy amikor téllegmámarhajóidőlessz, akkor gurulhassak én is!
Közben még fut egy 207 projekt vakuljparaszt stílusban, abból már csak a keverékképző rendszer van vissza. VerSzimó is épül. Három vas három helyszínen, ebből kettő titkos projekt. Ilyen még nem volt gyerekek... csak az a jó ég rám ne szakadjon...
dehát mindent az élményért;)
 
V
A képeket elnézve viszont lett ötletem a nemindulásra... meglehet, hogy, főleg ebben a még viszonylag hidegben, a direktszűrők kavarnak be. Lehet, hogy annyira sok hideg levegőt szipákol a motor, hogy még rendes benzinnel is neccesen indulna be a fokozottabb lecsapódás miatt, hát még etanolossal, amiből eleve dúsabb keverék kellene. Érdemes lenne vadászni eredeti szűrőházat, és visszaállítani a gyári "légutakat", beleértve az eredetinek megfelelő papírszűrőt is.
Vagy legközelebb próbáld ki, hogy körbetekered rongyokkal a légszűrőket, az még fojthat annyit a légáramláson, amitől bedúsul annyira a keverék, hogy beinduljon a jószág :)
 
V
Nem nagyon kell vadászni se, ezekbe a régi Mikunikba passzol a Ladáké, ha minden igaz :) Viszont még mindig megmaradna a probléma, mert oké, hogy a nagyobb fúvókákkal be lehet lőni a hidegebb időre+sz*rabb benzinre, de akkor nyáron fog túldúsulni, és nem elég, hogy többet fogyaszt és ugyanúgy sz*rul indul majd, de ráadásul a gyertyákat is kormolni fogja...
Ennyi az átka a porlasztós rendszereknek, csak azok között a körülmények között fog jól működni, ahova belőtték, a többiben maximum csak elfogadhatóan.
A légszűrőt meg csak azért szajkózom ennyire, mert annak idején pont a Lóóó kistesójával (a 82-es, 16 szelepes GSX-szel) ettem meg ugyanezt. Felraktam rá a gagyi direktszűrőket, mert biztos jobb, mint az elvetemedett gyári légszűrőház, ahol falsot tudott szívni a csonkok mellett, aztán nem győztünk a keverékcsavarral utánállítani, 2-3000 között meg olyan lyuk lett a nyomatékában, mint a Mariana-árok...
 
Az én "sárgám" ugyanaz az évjárat. Igaz,ő Kawasaki Z 650. Én is a fent említett betegségekkel küzdök. Hidegben vagy sok állás után nem indul,néha maga alá enged egy kis anyagot. Vannak trükkök amik általában beválnak.
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Yamina
Olvasás
1,544
Hozzászólások
22
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Yamina további bejegyzései

  • Kukimágnes
    Tegnap elmentem a robesszal 160 km-re a kaptárgyárba lépkeret lécekért...
  • Változó korszakok
    Nehéz döntésre jutottam. Megvettem a Lóóóra a gumikat, aztán mondták...
  • Tagama
    Elment tavasszal. Nem tudtam elmenni a temetésére. Most sikerült...
  • A legnagyobb harcos elment...
    Azt hittem acélból van és sosem hal meg. A profilképén jó ideig egy kis...
  • Kegyelmi állapot
    Mostanában nem írtam blogot. Mert minek... Elfoglalat a kert, az...

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére