Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Harley-Davidson teszt percről-percre

1. perc: "Én egy enduros lány vagyok. Mit keresek ezen a rohadt nagy dögön?"
2. perc: "Hol a lábtartó?"
2,5. perc: "Hol a váltó?"
3. perc: "Hol a féééék?"
4. perc: "Kizárt, hogy ez a nagy dög beveszi ezt a kanyart."
5. perc: "Bevette. Wow!"
8. perc: "Húha, ez egész jól megy."
10. perc: "Húha, egész jól kanyarodik!"
12. perc: "Jihááá!"
14. perc: "Booorn to be wiiiild!"
28. perc: "Visszafelé megyünk? Miért megyünk visszafelé?"
30. perc: "mééééééég! Akarok egy hárliiiit!"

Azért piszokság, hogy akkor kell visszaadni, amikor végre kezdek belejönni.

És természetesen nem hazudtoltam meg magam, visszafelé átgangoltam az összes fekvőrendőrön. Hullámvasúút!
Csatolás megtekintése 15859
  • Like
Reactions: 3 emberek

Hozzászólások

V
Vidék, szép állat, de ha valamit megtanultam a "pár" évi ingázás alatt, az az, hogy napi szinten használós, ingázós jószágnak csak bombabiztos, igénytelen, bármikor elővehető járművet szabad választani, nem olyan veteránt, aminek "lelke van", törődni kell vele, ha megkotlik benne valami, egy örökkévalóság alkatrészt vadászni hozzá, és a napi használat+életkor kombináció tuti, hogy időről időre előhoz valami apróbb-nagyobb hibát. Tudom, anno a szociban ez a Jawa, és az összes társa Pannoniástól-MZ Trophystól pont erre volt kitalálva, de azóta átszaladt fölöttük 30-40 év... Autópályán 70-80-90-es utazó nem opció, alsóbbrendű út, ami van errefele, egy hónap alatt szétveri... Ilyesmiből a maximum, ameddig visszamennék, a 250-es vagy 251-es ETZ, ahhoz még csakcsak van alkatrész, egész stabil az elektronikus gyújtása, és gond nélkül elkaristol 110-120-szal...
 
V
Amúgy Pestre, főleg csúcsidőben, bármilyen járművel, nemhogy az Örsön, de még az M3-M0 elágazáson túlra se merészkedek be, ha nem feltétlenül muszáj... :D:D:D:D:D
 
Valami 5-10 év közötti jól bevált, nyűhetőnek közismert konstrukció való szerintem napi csapatásra, ha megfizethető alternatívát akar az ember.
 
Ha valamit utalok az a tömegközlekedes.BKV en vonaton es hasonlo dolgokon 30 eve ültem utoljara.Na jo buszon igen de csak azert mert valakinek vezetni kell.:D
 
"Valami 5-10 év közötti jól bevált, nyűhetőnek közismert konstrukció való szerintem napi csapatásra, ha megfizethető alternatívát akar az ember."
Például egy DRZ:D
 
V
Háát... az 5-10 év közötti jól bevált, nyűhetetlen konstrukciójú motorok sajna csak relatíve megfizethetők, főleg, ha hozzáveszem az autópálya-alkalmasságot... Nem árt, ha valamennyire kényelmes, legalább annyi szélvédelem akad rajta, hogy 130-nál ne legyen kínszenvedés megülni, és pluszpont, ha ez a 130 nem a belőle kisajtolható maximum körül van, hanem azért akad benne még némi tartalék. Nem is feltétlenül azért, hogy ha véletlenül elgurul a gyógyszer, legyen mivel utolérni, hanem, mert élettartam és fogyasztás szempontjából is jobb, ha értelmes utazósebességnél nem pörgi szét magát a blokk. Nálam e mellett az van, hogy a munkába járáshoz gyakorlatilag nem kell városban közlekednem, az a pár km, ami útbaesik, autóval se kihívás, nem szempont, hogy dugóban, sorok között kelljen mozognom. A napi, nagyjából 80km-ből 70 országút és autópálya. Ezek együtt már kiadják, hogy nem a bejutás meggyorsítása, hanem tisztán a spórolás miatt ülnék át autóból motorra, lehetőleg úgy, hogy a megtakarítás ne tizenév alatt hozza be a befektetést. Ezek így együtt, eléggé szűkítik a halmazt... hellyel-közzel ki is esik bármi, ami 10 évesnél fiatalabb, mert azokból minden, ami az első 3 mondatnak megfelel, inkább felette van a fél millának, mint alatta. Az ilyen célra szokásosan ajánlott GS500-CB500-ER5 hármasból lehet éppen találni 300 körül, de inkább 20, mint 10 éveseket. (Ami amúgy nem feltétlenül baj, mert ugye állapotot kell venni, nem évjáratot, meg km-állást...) 300ezer fölött, 500 körül meg méginkább, bármennyire is szeret az ember motorozni, elkezdenek sorakozni az öregebb, viszont szintén agyonüthetetlen szívódízelek, amikről igaz, hogy bármit el lehet mondani azon kívül, hogy szépek és korszerűek, viszont egész évben használhatók, és adott esetben kevesebbet esznek gázolajból 100-on, mint egy autópályán hajtott 5-600-as benzinből...
 
Na ja, mindig az a krva matek. És ekkor jön be az emberi tényező, hogy de a motor mégiscsak motor, az élvezet meg mégiscsak élvezet! :D
 
:Dasszem jól szétoffoltuk az eredeti témát... szóval a HDra visszatérve, sztem nem a napi közlekedésre legalkalmasabb járgány, hacsak nem akar valaki nagyon kierősödni:D na jó, egy Spori még hagyján, de az gyárilag aszongyák göthös kicsit... nemtom, még sose hajtottam HD-t, talán egyszer majd... :love:
 
V
Igazából nem hiszem, hogy bármelyik H-D vezethetetlenebb lenne egy azonos kategóriájú japó choppernél... Az amcsi rendőrmotoros videókat elnézve, meg abból kiindulva, hogy Alien se Y-ozva vette be a kanyarokat anno a Vrsic-hágón, inkább csak a technika, meg a megszokás lehet a szűk keresztmetszet. Nekem is mondták már, hogy mit akarok én kanyarogni az 1.4-gyel, a Bandit sokkal sportosabb, aztán mégis minden méterét élvezem az alpesi kanyargásoknak :)
Az mi az, hogy gyárilag "göthös kicsit" a Spori? Kevés a teljesítménye? A 883-as nagyjából 50Le, az jó bő 3 ETZ-nyi, nyomaték is van bő 60Nm, az 1200-as szűk 60 ló, cirka másfélszer annyi nyomatékkal, mint a kicsi. Egyenetlenül jár? Nyomórudas, őskövület V2-es blokk, nem vitték túlzásba a kiegyenlítést rajta, sose lesz olyan kisimult, mint egy sor4... Szóval, nem értem... vagy olyanok aszongyák, akiknek sose volt, vagy olyanok, akiknek soha semmi se jó :)

A bónusz, hogy a Street 750-ben a V-Rod Porsce-fejlesztésű blokkjának kistesója van, és nincs túl sok köze egyik korábbi Harley típushoz sem... ;)
 
Én is kézzel-lábbal tiltakoztam a Harley ellen, amíg Guzzim volt. Azóta meg,ahányszor ráülök és beindítom, elolvadok... csak van benne valami, amit a többi márka nem tud.
 
Bocs, asszem túl sokat olvastam teszteket régen... Nem mernék ennyi idő után nagymotorra ülni. Egy 350-es Jawa talán még elmenne, de nagyobbra nem mernék. Így is elég adóssága van a kedves feleségemnek, nem hiányzik, hogy egy tesztvas lapjára rakásával még rátegyek... egyszer volt lehetőségem, az nagyon balul sült el, asszem nem kéne próbálkoznom... maradok VerSzimónál, amíg nem tudok beújítani egy 125-ös Sport CZ-t...
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
birge
Olvasás
2,011
Hozzászólások
70
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

birge további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére