Adva van egy ügyfél. Jó fej, időre fizet, hagy dolgozni, élvezi a kreativitásunkat minden okés vele, többször is dolgoztunk már neki, utógondozzuk a jó kapcsolatok végett.
Adva van az ő alkalmazottja. Aki fél évre a munkára rá felhív, hogy körbepanaszkodja a főnökét és elcsacsogja, hogy épp mennyire elege van belőle és mikor és hogyan készül majd alávágni.
Mi a helyes, átsiklani az eseménysor felett, mint hisztis alkalmazott felett, vagy figyelmeztetni az ügyfelet, hogy kösse fel a gatyát?
Adva van az ő alkalmazottja. Aki fél évre a munkára rá felhív, hogy körbepanaszkodja a főnökét és elcsacsogja, hogy épp mennyire elege van belőle és mikor és hogyan készül majd alávágni.
Mi a helyes, átsiklani az eseménysor felett, mint hisztis alkalmazott felett, vagy figyelmeztetni az ügyfelet, hogy kösse fel a gatyát?