avagy birge esete a kipufogókkal.
Zéé jóvoltából a DRZ gyári kipufogót kapott, mert én azon ritka motorosok közé tartozom, akik nem ragaszkodnak hozzá, hogy 3 háztömbbel arrébb is hallják, hogy jövök, ráadásul nem hiszek a "hangos kipufogó életet ment " tételben, főleg, mióta a sportkipufogóval elütöttek.
Szóval a sportkipuf hangja szexi, dörmögő, durrogó, imádom, de 10 km egyenletes tempó után az őrületbe kerget.
A gyári viszont túl halk, mekeg, mint egy kecske, és annyira nem hallom a menetszéltől, hogy elkezdtem gyorshajtani (pedig nemtávirat már eddig is pedzegette, hogy az 50 és a 90 azért között van némi különbség).
Cserébe viszont van rajta extra feature: ha behúzom a kuplungot, a motor lopakodó üzemmódra vált
Kéne valami közepesen halk, dörmögős kompromisszum a kettő között
Zéé jóvoltából a DRZ gyári kipufogót kapott, mert én azon ritka motorosok közé tartozom, akik nem ragaszkodnak hozzá, hogy 3 háztömbbel arrébb is hallják, hogy jövök, ráadásul nem hiszek a "hangos kipufogó életet ment " tételben, főleg, mióta a sportkipufogóval elütöttek.
Szóval a sportkipuf hangja szexi, dörmögő, durrogó, imádom, de 10 km egyenletes tempó után az őrületbe kerget.
A gyári viszont túl halk, mekeg, mint egy kecske, és annyira nem hallom a menetszéltől, hogy elkezdtem gyorshajtani (pedig nemtávirat már eddig is pedzegette, hogy az 50 és a 90 azért között van némi különbség).
Cserébe viszont van rajta extra feature: ha behúzom a kuplungot, a motor lopakodó üzemmódra vált
Kéne valami közepesen halk, dörmögős kompromisszum a kettő között