Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Gatyarohasztó márciusi motorozás

Van ugye a Lóóó, az én kis 36 éves szívemcsücske, akivel a legtöbbet mászkálok. Idén már két hete stabilan vele gurulok amikor lehetőségem van rá, napi közlekedés szintjén is. Nem egyszerű a szentem, időnként háklis, bár most egy egész évet kibírt anélkül, hogy valamit hisztériázott volna, így ideje volt valamit beújítania. Mostanában a benzincsap szivat, Söndör mondta, hogy megcsinálta, de úgy tűnik nem sikerült.

Kezdődött azzal a nap, hogy a kabátzsebem zippzárja megadta magát, így a motorra való felkászálódás a kapuzárás után a lekászálódással folytatódott, majd hátizsák le, kulcs elrak, motorra visszamászik. Ordenáré nagy zippzár van a táskámon, ezért legalább a kesztyűt ismét nem kellett levenni, csak szimplán a bosszúság.
Szóval megyek nagy boldogan a Bosihoz a zsákmányért (medvehagyma a Mecsekből szedve), hátamon a cseremuffin, még sikerült melegen átadni a szajrét, mindenki örül. Együnk egy kis muffint! Fahéjas-gyömbéres-szilvás, igen jól sikerült verzió.
Nah, ez volt az uccsó muffin amit a motoros gatya zippzárja elbírt, istenkirály a szitu, sehol a ciherájsztű, nadrágszíj vagy befőttesgumi, amivel magamra applikálom a rongyot. Lelkesen informáltam a környezetemet, hogy ha lecsúszik rólam a nadrág, nem rámugrani, hanem szolidális módon fedezéket nyújtani.
Mondták semmi gond, de most szívesen jönnek utánam majd autóval, hátha történik valami. Mondtam motoron nem lesz gáz amíg a lábam között van a vas, addig az tartja a gatyát. Erre mondták: áh, mindig elveszed az ember örömét, még azt a pici reménysugarat is... Ilyen egy némber vagyok én hát jah.... :D Tuti ezek után kimentek megbeszélni a Lóóóval a szitut, mert majdnem összejött a motorral bugyivillantás...

No mindegy, magamhoz vettem a medvehagymát, majd elégedetten felültem a vasra, és távoztam. Hát na, én élvezem mostanában megint a gurulást, és hát húztam a nulláson oda meg visszafele is a Lóóó fülét rendesen, Így aztán hirtelen idejekorán elfogyott belőle a lelkesedés. Az megvan, hogy milyen az amikor full élvezetből húzod a bajszát a vasnak, majd hirtelen kiölti a nyelvét az út szélén és vigyorog rajtad egyet? Még egy tizest el kellett volna mennie számításaim szerint, de úgy tűnik ezt benéztem. Majd két kilométerre voltunk a kúttól...

Hát, mit van ilyenkor mit tenni, szégyenszemre el kell tolni bizony a muraközi valagát a kútra. 265 kg szárazon (hát jah!), milyen jó is az amikor nincsenek fent a dobozok... mindig van minek örülni :D
Szóval első lelkesedésből toltam úgy 600 métert. Egyik kézzel a vasat toltam, a másikkal a gatyát tartottam magamon. Néhány kamion dudált, nem is értem miért, hát nem láttak még csúszkáló gatyával motort toló nőt az út szélén...?! Ekkor kezdtem érezni, hogy kezd kifolyni a szemem, de a plexi visszatartotta a bukónak hála. Toltam még 400 métert, ekkor már nem fáztam, hanem kezdtem izzadni. A gatya rám tapadt, királyság, már nem kell fogni!
Akkor végre már feltűnt a 650 m múlva benzinkút tábla, ez újabb 300 méter lelkesedést adott. A gatya ismét elkezdett lecsúszni rólam, most már a túlzott izzadástól. Lelki szemeim előtt megjelent ahogy pucsítva befeszítve tolom a muraközit, közben lecsúszik rólam a gatya, izzadtan csillog a seggem a tavaszi napfényben és fulltotálban bámulva jönnek mögöttem a kamionhordák... Vázze, hát itt fognak halomba meghágni a török kamionosok ha nem takarodom el innen gyorsan...

Jött a kihívás rész. Fullra leizzadva, izzadtságtól csúszkáló kesztyűvel félig a gatyát , félig a motort fogva áttolni minél gyorsabban keresztbe a kihajtón a kút felé az anyagában dús motort. Közben úgy éreztem, mindjárt a bokámon lesz a gatya, és a vasat is magamra rántom, és ha már a vas rajtam lesz, a kupac tetejére tuti ráugrik valami pótos ifa, csak hogy elég magas legyen a rakás...
Valahogy átevickéltünk a necces kihajtón (futva tolás, közben erőteljes ima a nadrághoz), majd a kútnál odatámasztottam a vasat a lábára, ráhanyatlottam a tankra, és két percig meg se bírtam mozdulni. A plexit felhajtottam és szimplán csak kilihegtem rajta a kutasfiúk kérdezték minden oké? Bólogattam, mert beszélni már nem volt erőm.
Szóval valahogy kifújtam magam, adtam az éhes hiénának, majd letoltam a kútról a vasat a bejárat mellé. A kutasfiúk mondták toljam már még egy kicsit odébb, hogy tudjanak rámolni mert árut hoztak. Hát persze fiúk, a mai két km után az a 10 méter, ugyanmááááár....
Bementem a kútra, levettem a bukót, persze csurom rommá izzadtam a fejemet. A kutas erre mondja, látom már jó idő van motoron.... Aha, simán meg lehet izzadni, annyira jó az idő....
:confused:


:D :D :D
  • Like
Reactions: 5 emberek

Hozzászólások

V
Nnno, ha nem tévedek, a komplett gyári benzincsap cikkszáma 44300-45011, hívd fel valamelyik helyi dílert, hogyé' mérik. A cmsnl.com-on valami 90 juró, kereskedésben annyi körül számíts szerintem, ebay.de-n viszont van fent 50-60 körül. A levegős GSX750 (550-850-1000-1100)-é ugyanúgy jó hozzá, egy darabig csereszabatosak voltak, ami nálunk volt 750-es, arra pl. 1 az 1-ben felment a Katana csapja, a Katana tankra meg pl. az RF600 csonkja. Ez utóbbival csak annyi a gáz, hogy a csap meg a csonk nem egy darab, össze van csövezve két csővel a normál meg a tartalék ág, az elhelyezés meg mindegy volt neki, az RF már AC-s, átszívta rajta.
Itt van pl. egy Tourmax csap, 65EUR-ért házhoz is megy... Tourmax cuccokat amúgy a nagyvas.hu is forgalmaz, tőlük is érdemes esetleg ajánlatot kérni, csapra, vagy felújítókészletre is. (Ha felújítással már próbálkoztatok, lehet, hogy érdemesebb a komplett csapot cserélni, ki tudja, mi van a 30 éves cuccban beállva/szétkopva... bónusz, hogy nem kell a cseréhez várnod senkire, leengeded a benzint, 2 csavar ki-be oszt' jóvan, hozzáférsz anélkül, hogy le kellene venned a tankot.)
 
Utoljára módosítva:
Nekem Életem Pici Párja tolatta meg a seggét, 40 fok árnyékban, időre 25 km (3 óra), de itt trafóhiba volt (ó azok a jó kis utángyártott bulgár szarok!). Azt hittem, nem tudom sztenderre húzni a vasat. Csap a legutolsó motorozásomon szopatott meg. Nagy klasszikus, rohadó Babetta tank, a rozsda eltömi a tartalékot... kontra fos utángyártott tömítés...:boa:
Ugye milyen jó, ha valaki ennyire otthon van egy típusban, BQ!
Mina, mi meg benevezünk valami motoros/autós fogyókúra-klubba. Te tolod a Muraközit, én meg a Marutit:D:Dcsak lefogyunk egyszer (ld. "Szaggatottan jó" blogot!):D:D
Ha Győrben jársz, a színház mögött van egy jó kis lovasszerszám-bolt, Tóth Imre szíjgyártóval lehet ott felvenni a kapcsolatot, az általa gyártott derékszíj nálam 12 évet bírt. Egyébként motoros az emberünk!:csam:
:love::love:
 
V
Nekem csak a Katanát kellett tolnom egyszer egy jó km-t... előtte, balf*sz módon behajítottam az árokba, tőben eltört a kuplungkar, országúton 20km-t még kihúztam vele kuplung nélküli váltásokkal, de hazaérve az egyik lámpánál már úgy döntöttem, nem kínzom tovább, kuplung nélküli elindulási próbálkozásokkal. Nem fáztam a végére én sem:)
Az 1.4-ből eddig egyszer fogyott ki alattam a benzin, de még pont begurultam benzinpárán vele a kútig, különben abból is lett volna vagy 2km hortobágyi gyalogtúra... :D
 
Biztos jo buli igy is de eninkabb menetközben letolom a gatyam es megmutatom minthogy egy metert is toljam.Na ja szoktam tankolni is :D
 
Utoljára módosítva:
Hát azért vigyázz hogy hova pucsítasz oda, mert a török kamionosoknak a kecske is jó.... :D
 
Sokaig voltam kamion soför es vannak meg uton levö ismröseim.Neha beszelgetünk hogy is volt ök meg elmondjak a legujabb hireket:D
 
Örülök, hogy időnként más is tol. Én múlt héten megint elkísértem a DRZt a benzinkútig, mert úgy megmakacsolta magát az út szélén, hogy hiába volt még benne tartalék, az istennek nem akart elindulni. Szerencsére csak egy buszmegállónyira volt a kút, a terep is sík, olyan nagyon meleg sem volt.

Ám itatás után sem akart beröffenni. Nyomkodtam a gombját, semmi. Megdumáltam a kutassal, hogy hát én most már erőst késésben vagyok a munkából, bemegyek, kifizetem a lónyálat, ő meg addig arrébb áll a kocsijával és estig beparkolhatok a helyére.
Sisak, protik, kesztyű dobozba becsomagol, bemegy, fizet, kijön, egye fene még egy próba... hát nem beindult a drága?
Pontban 10:00kor koppantam a Sziklában, aznapra is megvolt a sport...
 
Addigra lefolyt a benya a karbiba amíg cuccoltál. Adni kell nekik egy kis időt, ha már a benzingőzt is kiszívtuk :D
 
Igy van föleg ha azon is vakumos membrannal van a benzincsap-Ha elfogy es tankol az ember elöször mindug tartalekon vagy ha vakumos a csap azon van egy direkt atfolyas allas azon kell inditani.
 
Utoljára módosítva:
Most képzeld, mekkora arcraérkezés volt Jocó vasa, útközben derült ki, hogy a látványos, Vidék által módosított tankból az utolsó 5 liter az állásszög miatt nem folyik ki :confused::confused::beee:
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Yamina
Olvasás
1,777
Hozzászólások
32
Utolsó frissítés

Tagok Blogjai további bejegyzései

Yamina további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére