Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

27/2014 A nagy klasszikus új ruhában

Nagy divatja van a régi klasszikus motorok újragondolásának, és ez nem csak azért lehet, mert ezek fölött a gépek fölött már eljárt az idő. Sőt! Vannak motorok, amik örökké élnek, ha megfelelően törődünk velük.

70804-1404726094-32567e7b3bc8f8156df6e022f262cafc.jpg

A Honda CX 500 egy ilyen modell. Ha csak felújítjuk, vagy ha átalakítjuk, csak jól járhatunk vele. (Egyszer nekem is volt egy pár hétig, de nem sikerült megbarátkoznom az üléspozíciójával.)
  • Like
Reactions: 3 emberek

Hozzászólások

Most már csak azt kéne valahogy megoldani, hogy a dobozok és pakolókeretek is szerves részei legyenek a dolognak... :D
 
Nekem soha nem jutott eszembe hogy atalakitsam a motorom.Mindig maradt gyari mindegyik.Talan van haszna a lustasagnak is.:D
 
V
Áááááá.... nem olvastad a vonatkozó blogot? :D Nem büdös, csak kellemesen érződik rajta, ha egész nap úton volt kánikulában... :D:D:D:D:D
 
Ez a Lóóó átöltöztetés többcélú lenne. :cool: Szívemcsücske kapna egy új rucit (mert megérdemli), és Fényszínház-reklámként is funkcionálhatna...
 
V
Hajós: például mindig menetkész volt mindegyik? :D
Mina: lett volna rá ötletem... a felsődoboz-tartó mondjuk megölné az összképet, de két oldaldoboz-tartó még eldugható lenne. Létezik már (Ebay-en legalábbis kapható volt pár éve) olyan, gyorszáras, "láthatatlan" tartó is, ahol magát a konzolt is le lehet kapni, mikor épp nincs rá szükség.
Vagy (nem csopperes-rojtos-szegecses, hanem valami stílusban passzoló formájú) bőr, vagy textil nyeregtáska...
 
Oldaldobozok vannak csak rajta, felső nincs, csak egy brutálnagy váz, hogy lehessen rá pakolni. Bőr, vagy textil... hát abból eddig egyik se nagyon tetszett. Más vasakon oké, de a Lóóón elég bénák.
 
Igen mindig menetkesz volt mindegyik.Ha az egyikkel megyek a masikat ha van baja megcsinalom leszervizelem.
 
Én mindig mindegyik motoromhoz hozzányúltam. Sose elégedtem meg a gyárival, a NaNa által említett költségkímélés volt az egyik ok. Annak is van haszna, hogy az ember örökké elégedetlen. Viszont a Czetkámat úgy alakítottam át, hogy avatatlan szem tök gyárinak nézte, gyönyörködtek a sok krómban, csak a szakértők vették észre rajta a módosításokat, amiket aztán gondosan megdicsértek. És csak azért nem épült belőle chopper, mert gyárilag se volt éppen csúnya, legalábbis az én szememnek, a rengeteg krómmal.
15 évig építettem át motorokat. Pontosan azért, mert munkával pótoltam a k.va drága katalógusból összeválogatott konfekciókat. Az nem építés. Amit én csináltam, az igen! Való igaz, nem mindegyik megoldás jött be elsőre. De kikísérleteztem, és most már birtokában vagyok minden tudásnak, hogy lehet egyszerűen, olcsón minden Jawa és Czetka összes típushibáját és alkatrész-beszerzési nehézségét kiküszöbölni. Most, hogy családi és egyéb okok miatt használhatatlan ez a tudás.
Megőrülök a gyárimániásoktól és a veteránmániásoktól egyaránt. Ha valamit egyszer elb.tak a gyárban, azt is jaj úgy hagyni, mert az úgy gyári! Basszameg, akkor most mire kell egy motor, kiállításon mutogatni vagy menni vele!?! Van, akinek csak egy öreg vasra telik, az az egyetlen közlekedési lehetősége, és használhatóvá akarja tenni barmolás nélkül, és akkor meg akarják lincselni, hogy húúú az úgy nem gyári! Baxák meg, vegyenek helyette neki újat akkor, ha nem tetszik! Mert én még az a fajta motoros voltam, akinek a motor nem hobbi, nem hepp, nem magamutogatás volt, hanem olcsó (és élvezetes) közlekedési eszköz! És ez halt ki teljesen mostanára. Ezt nem tudom megemészteni, a kedves családom hozzáállásával együtt, és ezért kesergek egyfolytában. Azért akartam lelépni erről az oldalról, mert tudtam, hogy nem arra van szükségetek, amit nyújtani tudok. Bocsánatot is kérek a bejegyzésemért, de nem tudtam ezt a témát írás nélkül megállni.
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
NaNa
Olvasás
3,568
Hozzászólások
58
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

NaNa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére