Amikor anno elkezdtem ellopkodni a TTR-t (avagy Töttöröt - Zéé után szabadon), akkor nagyon élveztem, hogy a kawához képest milyen kis könnyű, fürge, játékos, milyen jól gyorsul, milyen szépen fékez és az a kanyargás...! Bár az elején elhatároztam, hogy finoman közlekedek vele (hiszen nem ér le a lábam, és az első teszteknél még az út is vizes volt), pár háztömb után már követelte a sorok között szlalomozást, a játékot!
Bele is szerettem, kerestem ilyet, de elég ritka motor (legalábbis az önindítós fajta), nem leltem, lett helyette a DRZ.
Múlt héten a DRZ a szervizben csücsült, hogy új gumikat kapjon (életveszélyes volt a régi), gondoltam itt az ideje, hogy megint kiszórakozzam magam a Töttörön.
Olyan érzés volt, mintha az enduro után egy csopperre ültem volna. Alacsony, túl széles az ülése (mondjuk legalább nem törte fel a fenekem), izomból kell húzni a gázt és olyan kis nehézkesen gyorsul...Ráadásul akármennyit mutatott az óra, én mindig úgy éreztem, hogy 40el megyek! Még 100nál is...
Aztán két nap múlva visszakaptam a DRZt, akkor meg azzal voltak bajaim: túl könnyű, az elejének nincs is súlya, túl magas (az új gumikkal még magasabb lett
) és önálló akarata van: nekem elég gondolnom a kanyarra és bekanyarodik. Mondjuk a kanyar ívén néha még vitatkozunk
Nem is tudom, hogy akik állandóan motort tesztelnek, hogy szokják meg, hogy mindig meg kell szokni?
Oké, nem kellett sok idő, hogy visszaszerelmesedjek a motorjainkba, de azért nem szívesen cserélgetném őket naponta...
Félreértések elkerülése végett: nem nyafogok, két útnyi megszokás után újra jóban vagyunk a DRZvel, kimentünk már a dzsindzsába is* egy jó darabig marad
Csatolás megtekintése 15528
*Estünk is jó nagyokat....
Bele is szerettem, kerestem ilyet, de elég ritka motor (legalábbis az önindítós fajta), nem leltem, lett helyette a DRZ.
Múlt héten a DRZ a szervizben csücsült, hogy új gumikat kapjon (életveszélyes volt a régi), gondoltam itt az ideje, hogy megint kiszórakozzam magam a Töttörön.
Olyan érzés volt, mintha az enduro után egy csopperre ültem volna. Alacsony, túl széles az ülése (mondjuk legalább nem törte fel a fenekem), izomból kell húzni a gázt és olyan kis nehézkesen gyorsul...Ráadásul akármennyit mutatott az óra, én mindig úgy éreztem, hogy 40el megyek! Még 100nál is...
Aztán két nap múlva visszakaptam a DRZt, akkor meg azzal voltak bajaim: túl könnyű, az elejének nincs is súlya, túl magas (az új gumikkal még magasabb lett


Nem is tudom, hogy akik állandóan motort tesztelnek, hogy szokják meg, hogy mindig meg kell szokni?
Oké, nem kellett sok idő, hogy visszaszerelmesedjek a motorjainkba, de azért nem szívesen cserélgetném őket naponta...
Félreértések elkerülése végett: nem nyafogok, két útnyi megszokás után újra jóban vagyunk a DRZvel, kimentünk már a dzsindzsába is* egy jó darabig marad

Csatolás megtekintése 15528
*Estünk is jó nagyokat....