Amikor anno elkezdtem ellopkodni a TTR-t (avagy Töttöröt - Zéé után szabadon), akkor nagyon élveztem, hogy a kawához képest milyen kis könnyű, fürge, játékos, milyen jól gyorsul, milyen szépen fékez és az a kanyargás...! Bár az elején elhatároztam, hogy finoman közlekedek vele (hiszen nem ér le a lábam, és az első teszteknél még az út is vizes volt), pár háztömb után már követelte a sorok között szlalomozást, a játékot!
Bele is szerettem, kerestem ilyet, de elég ritka motor (legalábbis az önindítós fajta), nem leltem, lett helyette a DRZ.
Múlt héten a DRZ a szervizben csücsült, hogy új gumikat kapjon (életveszélyes volt a régi), gondoltam itt az ideje, hogy megint kiszórakozzam magam a Töttörön.
Olyan érzés volt, mintha az enduro után egy csopperre ültem volna. Alacsony, túl széles az ülése (mondjuk legalább nem törte fel a fenekem), izomból kell húzni a gázt és olyan kis nehézkesen gyorsul...Ráadásul akármennyit mutatott az óra, én mindig úgy éreztem, hogy 40el megyek! Még 100nál is...
Aztán két nap múlva visszakaptam a DRZt, akkor meg azzal voltak bajaim: túl könnyű, az elejének nincs is súlya, túl magas (az új gumikkal még magasabb lett) és önálló akarata van: nekem elég gondolnom a kanyarra és bekanyarodik. Mondjuk a kanyar ívén néha még vitatkozunk
Nem is tudom, hogy akik állandóan motort tesztelnek, hogy szokják meg, hogy mindig meg kell szokni?
Oké, nem kellett sok idő, hogy visszaszerelmesedjek a motorjainkba, de azért nem szívesen cserélgetném őket naponta...
Félreértések elkerülése végett: nem nyafogok, két útnyi megszokás után újra jóban vagyunk a DRZvel, kimentünk már a dzsindzsába is* egy jó darabig marad
Csatolás megtekintése 15528
*Estünk is jó nagyokat....
Bele is szerettem, kerestem ilyet, de elég ritka motor (legalábbis az önindítós fajta), nem leltem, lett helyette a DRZ.
Múlt héten a DRZ a szervizben csücsült, hogy új gumikat kapjon (életveszélyes volt a régi), gondoltam itt az ideje, hogy megint kiszórakozzam magam a Töttörön.
Olyan érzés volt, mintha az enduro után egy csopperre ültem volna. Alacsony, túl széles az ülése (mondjuk legalább nem törte fel a fenekem), izomból kell húzni a gázt és olyan kis nehézkesen gyorsul...Ráadásul akármennyit mutatott az óra, én mindig úgy éreztem, hogy 40el megyek! Még 100nál is...
Aztán két nap múlva visszakaptam a DRZt, akkor meg azzal voltak bajaim: túl könnyű, az elejének nincs is súlya, túl magas (az új gumikkal még magasabb lett) és önálló akarata van: nekem elég gondolnom a kanyarra és bekanyarodik. Mondjuk a kanyar ívén néha még vitatkozunk
Nem is tudom, hogy akik állandóan motort tesztelnek, hogy szokják meg, hogy mindig meg kell szokni?
Oké, nem kellett sok idő, hogy visszaszerelmesedjek a motorjainkba, de azért nem szívesen cserélgetném őket naponta...
Félreértések elkerülése végett: nem nyafogok, két útnyi megszokás után újra jóban vagyunk a DRZvel, kimentünk már a dzsindzsába is* egy jó darabig marad
Csatolás megtekintése 15528
*Estünk is jó nagyokat....