Azóta gondolkodtam egy füldugóban mióta kipróbáltam Szőrmók Nolan N86-as sisakját, ami eszméletlen halk volt az én Givi XModularomhoz képest.
Onroad.hu-n találtam egy cikket, amiben a MotoSafe füldugót hirdették. Fel is mentem a fuldugo.hu-ra, kikerestem a terméket, elolvastam a véleményeket. Gondoltam egye-fene, csak jókat olvastam eddig róla, hátha megéri a 8290 Ft-ot.
Két féle szűrőt kaptunk hozzá (Szőrmókot is megleptem egy párral).
Kicsit érdekes volt, ahogy behelyeztük. Szőrmók a "gyengébbikkel", a zölddel kezdett, én egyből a sárgával. Már ahogy beindítottam a motort minden más lett. Mikor elindultunk, teljes nyugalom volt a sisak alatt, csak a motor halk brümmögését hallgattam.
Most kissé elfeledkeztünk a sebességkorlátozásokról és egészen 90-100 km/h-ig szinte teljes csönd volt, mármint a szélzajt észre se vettem, utána már volt egész halvány süvítés, de alig észrevehető. 150-nél már plexi mögé bújok, így az afölötti észrevételek már nem annyira relevánsak
Szerintem nem kényelmetlen, bár kell néhány perc mire megszokja az ember. Betétele és kivétele se bonyolult.
Mellesleg mikor megálltunk a pirosnál, ha kicsit hangosabban is (nem ordítva), de tudtunk beszélni is egymással.
A szűrő tényleg főképpen a szélzajra koncentrál, mert a GS nem egy hú de hangos gép, de 50-60 km/h-ig hallgattam a kicsikét
Nekem megérte. Több értelme volt egy 10-est rászánni, mint 80-ért egy halkabb sisakot venni...
Onroad.hu-n találtam egy cikket, amiben a MotoSafe füldugót hirdették. Fel is mentem a fuldugo.hu-ra, kikerestem a terméket, elolvastam a véleményeket. Gondoltam egye-fene, csak jókat olvastam eddig róla, hátha megéri a 8290 Ft-ot.
Két féle szűrőt kaptunk hozzá (Szőrmókot is megleptem egy párral).
Kicsit érdekes volt, ahogy behelyeztük. Szőrmók a "gyengébbikkel", a zölddel kezdett, én egyből a sárgával. Már ahogy beindítottam a motort minden más lett. Mikor elindultunk, teljes nyugalom volt a sisak alatt, csak a motor halk brümmögését hallgattam.
Most kissé elfeledkeztünk a sebességkorlátozásokról és egészen 90-100 km/h-ig szinte teljes csönd volt, mármint a szélzajt észre se vettem, utána már volt egész halvány süvítés, de alig észrevehető. 150-nél már plexi mögé bújok, így az afölötti észrevételek már nem annyira relevánsak
Szerintem nem kényelmetlen, bár kell néhány perc mire megszokja az ember. Betétele és kivétele se bonyolult.
Mellesleg mikor megálltunk a pirosnál, ha kicsit hangosabban is (nem ordítva), de tudtunk beszélni is egymással.
A szűrő tényleg főképpen a szélzajra koncentrál, mert a GS nem egy hú de hangos gép, de 50-60 km/h-ig hallgattam a kicsikét
Nekem megérte. Több értelme volt egy 10-est rászánni, mint 80-ért egy halkabb sisakot venni...