Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Nyári barangolási tervek

Tavalyi túra után úgy döntöttem, hogy idén nem megyünk sehova, hogy kicsit spóroljunk, meg Szőrmók úgy is Pozsonyban lesz... aztán múlt héten bedobta ezt:
- Menjünk Franciaországba! Egészen az óceánig!
- Nem úgy volt, hogy idén maradunk a seggünkön?
- De menjünk! Kifele autópályázunk! 2-3 nap alatt kiérünk, a többin meg kényelmesen vissza Belgiumon, Hollandián és Németországon keresztül. Addig talán a Hondát megcsinálhatja apád, és azzal kényelmesebb is lenne a kifele út. A GS nem autópályára termett.

Szóval várom az ötleteket, hogy pl. Németországban hova KELL, MUSZÁJ eljutnia az embernek ;) Elsősorban Hajóstól :D
Franciáknál nem akarok sokat időzni. Nem érdekel az a népség... Bár annyit tudok, hogy zsömápell Emese :D
Reactions: 1 person

Hozzászólások

V
Egy alapvetés mindenképpen van: rohanni nem jó. Szoros útitervet csinálni, meg előre eldönteni, hogy "márpedig mi ezt meg ezt mindenképpen megnézzük, amazokat meg semmiképp" megint nem jó, mert végsősoron rohanást fog generálni. És utána az egésznek a végeredménye nem a kellemes fáradtság, millió élményt begyűjtve, hanem a végigrohantuk fél Európát, jól beledöglöttünk, nem láttunk semmit, viszont legalább végigidegeskedtük az egészet, és fáradtabban, feszültebben jöttünk haza, mint ahogy elindultunk. Az úgy nem nyaralás, hanem teljesítménytúra...
Elég csak pár alapdolgot "kőbe vésni", úgy kb. az útvonalat, meg ha minden este vetett ágyra, reggel pedig fixen megkapott reggelire van igényetek, akkor a szállásokat lefoglalni előre. Az útvonal meg a rendelkezésre álló idő alapján alapján nagyjából be lehet lőni, hogy 1 napra mi fér be, távolságban, időben, látnivalóban egyaránt. Akár úgy is lehet csinálni, hogy összegyűjtitek előre, ami útba esik, és úgy gondoljátok, nem kellene kihagyni, aztán minden este, nyugiban a szálláson átbeszélitek, hogy mi legyen a másnapi végleges program. Mert a franc tudja előre, hogy 2 hónap múlva, az adott napon, milyen idő lesz, mihez lesz kedvetek, mennyire lesztek hullafáradtak az előző napi motorozástól... Viszont, ezért nem árt legalább annyit eldönteni előre, hogy a motorozáson, vagy a látványosságok megnézésén lesz a nagyobb hangsúly. Előbbi esetben érdemes viszonylag rövidebb napi etapokkal, de akár minden nap más szállással tervezni, és megkeresni a leglátványosabb utakat két szállás között. Utóbbiba meg akár az is belefér, hogy csak 2 naponta álltok tovább és mentek egyszerre többet, az "üres" napban meg bejárjátok a környék látnivalóit, fényképeztek milliónyit, nyugiban mentek múzeumozni, meg várat-templomot nézni, mert nincs ott a kényszer, hogy "de estére már 3-400km-rel arrébb kellene lenni a következő szálláson, lőjünk két képet oszt' haladjunk, mert éjfélre se érünk oda".

Utoljára módosítva:
Tavaly is változtattunk a tervezetthez képest. Pl Stelvioról nem tudtam, Passo del Tonale-től beljebb terveztem Svájcba, de előző este a GPS programozásakor jött rá Szőrmók, hogy itt van mellettünk. Így arra mentünk és a svájci út rövidült.
Plusz egy napot maradtunk, mert betettük a Boden See kõrbemotorozását pihenésképpen.
Szóval csak nagyjából tervezünk, hogy mégis merre, mennyit, de változtatunk is rajta, ha akarunk :)
Szállásnál meg nem mindent foglaltunk, direkt azért is, hogy ha nem érnénk el a kitűzött cél, avagy továbbmennénk, akkor variálhassunk :)
Ja és volt, ahol két éjszakát töltöttünk így is :)

Utoljára módosítva:
Nagyon egyetértek Bq-val, bár mi ennyire extrém hosszú túrán nem voltunk még, de amikor a Transzfogarast akartuk megjárni és kiélvezni egy hétvége alatt, mi is szépen beterveztünk mindent, (mit nézünk meg a környéken stb) aztán nagyon nem úgy alakultak a dolgok, mert fél napot álltunk vihar miatt, felet meg egy 20km hosszú dugó miatt, ahol sokszor már a járdán motoroztunk, mert ha nem tettük volna, szerintem még most is ott állnánk....Szóval tervezni lehet, csak nem valószínű, hogy minden úgy is fog alakulni :D Tényleg nem szabad túl szorosra venni :) Mi is gondolkoztunk amúgy Franciaországon, de mi azon agyaltunk, hogy lehetne odáig mondjuk vonattal (motorokkal együtt) kijutni és csak kint felülni rá. Nem kényességből, de csak más lenne friss hátsóval nem meggyötörten nekivágni a látványosságoknak :) De mivel ebben az évben építkezünk, szerintem marad Eger nyaralás gyanánt :D

Blogbejegyzés információ

Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

ekime6 további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést