Sziasztok!
A marokkói úttal kapcsolatos ez a kuplungbowden maradvány.Már valahol Rabat környékén tekeregve éreztem,hogy valahogy gyengébb a kuplungom,nem emelt ki rendesen,amit aztán a nyúlás számlájára írtam,mert kis után állítással megint jobb lett.Visszatérve Spanyolba,valahol útközben,egy rövid pihenö alkalmával véletlenül vettem észre,hogy hiányzik egy csavar a kipuff egyik bilincséböl,amit aztán Calahondában akartam pótolni.Bár Calahonda nem az iparjáról híres,azt azért reméltem,hogy egy 8-as csavart csak találok valahol.Nem is volt gond,egy horgászboltban kaptam egyet 50 centért,viszont nem volt 13 villáskulcsom,kölcsönadni pedig nem akartak,így aztán 4,50-böl meg tudtam szorítani a szóbanforgó bilincset.Ha már ott álltam,gondoltam megnézem még egyszer a kuplungot,mert hazafelé megint olyan rongy volt.Lehúzva a gumivédöt elég szar látvány fogadott,2 szál el volt szakadva,de a többi még jónak tünt,így aztán nem nagyon raktam tele a gatyát másnap,amikor kicsit csepergö idöben,hajnalban elindultam Portugáliába,Monte Gordoba.A benzinkútaknál azért nézegettem és a másodiknál már elég komoly csokrot csináltak az elszakadt szálak.Az esö is egyre jobban esett és a hely ahova indultam,hogy teljes legyen az Ibériai-félsziget,kb 600 km távolságra volt,ezért úgy döntöttem,hogy visszafordulok.Kb.140.km -re lehettem a hoteltól,az esö már szakadt,váltani gyakorlatilag alig tudtam,bár felfelé még úgy-ahogy ment,de a dög nem egy sport gép,hogy csak dobálom a gangokat.Pépesre áztam,mire azokon a szar,rohadt csúszós utakon elértem Motrilba,egy viszonylag nagyobb városba.Végig mutogattam a fél iparnegyedet,mire megértették,hogy mire lenne szükségem,küldözgettek össze-vissza,mire megtaláltam azt a mühelyt,ahol moccokat is szerelnek.Vártam kb. 2 óra hosszat,mire jött egy faszi,aki félig angolul,félig spanyolul és perfekt kézzel-lábbal elmondta,hogy akit várok szombaton nem dolgozik.Végül is megérkeztem a szállodába,ahol a recepciós csaj krapekja motorozott és a kis csaj mondta,hogy hétfön jön a bikája és ö majd segít.Ö is ugyan azt a motrili mühelyt mondta,ahol habokra szobroztam.Elég szar hangulatban mentem ki a strandra,ahol egy részen a halászok buherálták a hajóikat.Az egyiket már elég jól ismertem,persze csak buenos akármit mondogattunk egymásnak,ha találkoztunk,hozzá fordultam,hogy nézze meg.Elöször nem akart jönni,mert semmit nem beszélt,de valahogy rávettem,hogy én csak mutatni akarok valamit.Amikor látta,hogy hol a gond,mindjárt telefonált"Grande Suzukiról "dumált és a homokba rajzolta,hogy 20 perc múlva jön valaki,aki tud segíteni.A hotel bárjában mindjárt meghívtam egy sörre és lebeszéltem a már ismerös pultosokkal és pincérekkel,hogy a mai söradagját én fizetem.20 perc múlva valóban meg is jött két idösebb faszi,egy szakadt,öreg Peugeut-val,az egyiknél már volt is egy köteg bowden,ö volt az öreg moccos.Sajnos rosszakat hozott,de azonnal beült a kocsiba,hogy hozzon passzoló méretet.Amíg távol volt,a másik öreggel viszonylag jól elbeszélgettünk,hogy ki is tulajdonképpen az én segitöm.Azt vettem ki,hogy nagy motorbuzi az öreg,amit a másik nem nagyon tolerált,mivel szerinte hülye az ,aki 77 éves fejjel elmegy több száz km-es túrákra.Persze azért dicsérte is a cimboráját,hogy van vagy 10 vasa,a Harley-tól a WEHRMACHT-BMW-ig,minden.Ez utóbbit nagyon jópofa módon magyarázta,hogy bumm-bumm,(háború)Hitler(német a vas),mert a tipusokhoz totál ergya volt.Közben megjött a moccos öreg,aki már a méretes bowdent hozta.Kicserélni pár percet vett igénybe,de az öreg neki vetközött és akkor láttam,hogy egy MC-s poló van rajta,még pedig a "Gardai kalózok"nevü.Sajnos a fotómasina döglödött,így nem sikerült képet csinálnom.Azóta is keresem a neten,sikertelenül,ezt a nevü clubbot,de lehet,hogy én csinálok valamit rosszul.A lényeg,meg lett javítva a vas,25 ojrót kért az öreg,az istennek se tudtam több pénzt ráeröszakolni,de a haverja szívesen meghívatta magát 3 sörre,plusz amit a halász guritott,gombokból megúsztam.Portugáliába elmentem úgy,hogy 2 nappal korábban eljöttem Spanyolból,hazafelé pedig nem a tengerparti úton jöttem,hanem átlósan keresztül Spanyolországon,így meg volt még több nagyobb város és föleg Aragónia,ami valóban rászolgált a kietlen jelzöre.A megmaradt kuplungbowdent,amin a tönköt már csak 2 szál tartotta,elraktam,valamikor bele akarom öntetni átlátszó mügyantába,hogy mementó legyen,kulcstartóként.A neve pedig "Sokk" lesz.Üdv:Suzu
Csatolás megtekintése 14592
A marokkói úttal kapcsolatos ez a kuplungbowden maradvány.Már valahol Rabat környékén tekeregve éreztem,hogy valahogy gyengébb a kuplungom,nem emelt ki rendesen,amit aztán a nyúlás számlájára írtam,mert kis után állítással megint jobb lett.Visszatérve Spanyolba,valahol útközben,egy rövid pihenö alkalmával véletlenül vettem észre,hogy hiányzik egy csavar a kipuff egyik bilincséböl,amit aztán Calahondában akartam pótolni.Bár Calahonda nem az iparjáról híres,azt azért reméltem,hogy egy 8-as csavart csak találok valahol.Nem is volt gond,egy horgászboltban kaptam egyet 50 centért,viszont nem volt 13 villáskulcsom,kölcsönadni pedig nem akartak,így aztán 4,50-böl meg tudtam szorítani a szóbanforgó bilincset.Ha már ott álltam,gondoltam megnézem még egyszer a kuplungot,mert hazafelé megint olyan rongy volt.Lehúzva a gumivédöt elég szar látvány fogadott,2 szál el volt szakadva,de a többi még jónak tünt,így aztán nem nagyon raktam tele a gatyát másnap,amikor kicsit csepergö idöben,hajnalban elindultam Portugáliába,Monte Gordoba.A benzinkútaknál azért nézegettem és a másodiknál már elég komoly csokrot csináltak az elszakadt szálak.Az esö is egyre jobban esett és a hely ahova indultam,hogy teljes legyen az Ibériai-félsziget,kb 600 km távolságra volt,ezért úgy döntöttem,hogy visszafordulok.Kb.140.km -re lehettem a hoteltól,az esö már szakadt,váltani gyakorlatilag alig tudtam,bár felfelé még úgy-ahogy ment,de a dög nem egy sport gép,hogy csak dobálom a gangokat.Pépesre áztam,mire azokon a szar,rohadt csúszós utakon elértem Motrilba,egy viszonylag nagyobb városba.Végig mutogattam a fél iparnegyedet,mire megértették,hogy mire lenne szükségem,küldözgettek össze-vissza,mire megtaláltam azt a mühelyt,ahol moccokat is szerelnek.Vártam kb. 2 óra hosszat,mire jött egy faszi,aki félig angolul,félig spanyolul és perfekt kézzel-lábbal elmondta,hogy akit várok szombaton nem dolgozik.Végül is megérkeztem a szállodába,ahol a recepciós csaj krapekja motorozott és a kis csaj mondta,hogy hétfön jön a bikája és ö majd segít.Ö is ugyan azt a motrili mühelyt mondta,ahol habokra szobroztam.Elég szar hangulatban mentem ki a strandra,ahol egy részen a halászok buherálták a hajóikat.Az egyiket már elég jól ismertem,persze csak buenos akármit mondogattunk egymásnak,ha találkoztunk,hozzá fordultam,hogy nézze meg.Elöször nem akart jönni,mert semmit nem beszélt,de valahogy rávettem,hogy én csak mutatni akarok valamit.Amikor látta,hogy hol a gond,mindjárt telefonált"Grande Suzukiról "dumált és a homokba rajzolta,hogy 20 perc múlva jön valaki,aki tud segíteni.A hotel bárjában mindjárt meghívtam egy sörre és lebeszéltem a már ismerös pultosokkal és pincérekkel,hogy a mai söradagját én fizetem.20 perc múlva valóban meg is jött két idösebb faszi,egy szakadt,öreg Peugeut-val,az egyiknél már volt is egy köteg bowden,ö volt az öreg moccos.Sajnos rosszakat hozott,de azonnal beült a kocsiba,hogy hozzon passzoló méretet.Amíg távol volt,a másik öreggel viszonylag jól elbeszélgettünk,hogy ki is tulajdonképpen az én segitöm.Azt vettem ki,hogy nagy motorbuzi az öreg,amit a másik nem nagyon tolerált,mivel szerinte hülye az ,aki 77 éves fejjel elmegy több száz km-es túrákra.Persze azért dicsérte is a cimboráját,hogy van vagy 10 vasa,a Harley-tól a WEHRMACHT-BMW-ig,minden.Ez utóbbit nagyon jópofa módon magyarázta,hogy bumm-bumm,(háború)Hitler(német a vas),mert a tipusokhoz totál ergya volt.Közben megjött a moccos öreg,aki már a méretes bowdent hozta.Kicserélni pár percet vett igénybe,de az öreg neki vetközött és akkor láttam,hogy egy MC-s poló van rajta,még pedig a "Gardai kalózok"nevü.Sajnos a fotómasina döglödött,így nem sikerült képet csinálnom.Azóta is keresem a neten,sikertelenül,ezt a nevü clubbot,de lehet,hogy én csinálok valamit rosszul.A lényeg,meg lett javítva a vas,25 ojrót kért az öreg,az istennek se tudtam több pénzt ráeröszakolni,de a haverja szívesen meghívatta magát 3 sörre,plusz amit a halász guritott,gombokból megúsztam.Portugáliába elmentem úgy,hogy 2 nappal korábban eljöttem Spanyolból,hazafelé pedig nem a tengerparti úton jöttem,hanem átlósan keresztül Spanyolországon,így meg volt még több nagyobb város és föleg Aragónia,ami valóban rászolgált a kietlen jelzöre.A megmaradt kuplungbowdent,amin a tönköt már csak 2 szál tartotta,elraktam,valamikor bele akarom öntetni átlátszó mügyantába,hogy mementó legyen,kulcstartóként.A neve pedig "Sokk" lesz.Üdv:Suzu
Csatolás megtekintése 14592